Enduroist Slogan
Bizi Takip Edin Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Kayıt ol
Sayfa 1 Toplam 6 Sayfadan 123 ... SonuncuSonuncu
1 den 10´e kadar. Toplam 56 Sayfa bulundu
  1. #1
    Banned
    Isim
    ME
    Üyelik tarihi
    12-05-2009
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    3,240
    Motosiklet
    Ybr 125
    Marka
    Yamaha
    Konu EMP tarafından (23-06-2011 Saat 13:56 ) değiştirilmiştir.

  2. #2
    Banned
    Isim
    f800 gs
    Üyelik tarihi
    12-05-2009
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    5,138
    Marka
    Bmw

    Standart

    Konusunca BMW fanatikliği oluyor susuyim diyorum kurtlarım depreşiyor yahu bre SUzuki de ki dana mühendis ve designer lar kardeşim o aynaları anneannenizin tuvaletinden mi sokup taktınız, o sinyaller zaten devrim arabasından kalma ya ben verecem parasını 15 lira be kardeşim led sinyaller vereyim parasını ondan takın o ne oyle dana gidi sarkıyor off neyse ya v-strom guzel alettir severim beyazı hoş olmuş falan filan. Sinirlendim yemeğin üstüne cıkıp eritsemmi acaba Kaaaaaan laaaaaam nasıl erir bu yemekler anlat bakayım

  3. #3
    Enduroist Katılımcı Üye HTBAYDAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    H.Tarık BAYDAR
    Üyelik tarihi
    25-06-2009
    Bulunduğu yer
    Ankara
    Mesajlar
    208

    Standart

    Aklıma direk cbf600 geldi... Kafa küçülünce heybeti de azalmış motorun f650 gibi olmuş. Rüzgar koruması azalmamıştır umarım...
    "in the land of the blind, one eyed is the king..."
    +905425842765

  4. #4
    Banned
    Isim
    Ahmet İri
    Üyelik tarihi
    06-04-2010
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    796
    Motosiklet
    R1200GS
    Marka
    Bmw

    Standart

    10 sene bunu mu geliştirmişler?Fiyasko.Sadece makyajlamışlar.Demek ki bu yüzden yavaş yavaş lanse ettiler,alıştıra alıştıra.
    Belki yeni V-Strom alırdım diyordum ama bunları gördükten sonra eskisini alırım daha iyi!
    Konu QUASAR tarafından (23-06-2011 Saat 14:34 ) değiştirilmiştir.

  5. #5
    Enduroist Kadim Üye Kaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Kaan Gönel
    Üyelik tarihi
    21-01-2011
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    889
    Motosiklet
    XT 660 Rr Ciftalan-Polonez Edition
    Marka
    Yamaha

    Standart

    Arkadaşlar bilmiyorum farkettiniz mi ama yeni model eskisine göre yerden yüksekliği daha fazla. Hatta bir cadde motoru için baya yüksek olmuş.

    Alıntı Goktug.Uguz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sinirlendim yemeğin üstüne cıkıp eritsemmi acaba Kaaaaaan laaaaaam nasıl erir bu yemekler anlat bakayım
    Hacı çok kolay.

    İhtiyacın olanlar, biraz vakit, sağlam bir motor -ki sende kralı var maşallah- güzel bir parkur.

    Çık parkura, ver gazı ver gazı..
    Döndüğünde bir bakmışın değil yediklerini eritmek, yeniden acıkmış olacaksın

  6. #6
    Banned
    Isim
    f800 gs
    Üyelik tarihi
    12-05-2009
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    5,138
    Marka
    Bmw

    Standart

    Alıntı Kaan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bilmiyorum farkettiniz mi ama yeni model eskisine göre yerden yüksekliği daha fazla. Hatta bir cadde motoru için baya yüksek olmuş.



    Hacı çok kolay.

    İhtiyacın olanlar, biraz vakit, sağlam bir motor -ki sende kralı var maşallah- güzel bir parkur.

    Çık parkura, ver gazı ver gazı..
    Döndüğünde bir bakmışın değil yediklerini eritmek, yeniden acıkmış olacaksın
    e iyide abi tekrar acıkcaksam tekrar yicem tekrar eritmek gerekecek oglum o zaman motordan inemem yahu. Bide cok yakarız o zaman yemege para dayanmaz

  7. #7
    Ordinaryus Enduroist Emrah Can Yaylı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Emrah Can Yaylı
    Üyelik tarihi
    31-03-2009
    Bulunduğu yer
    İstanbul/Kasımpaşa
    Mesajlar
    3,965
    Motosiklet
    BMW r1150 GSA
    Marka
    Bmw

    Standart

    eski kasa v stromu olanlar satmayın bence... bu yeni v strom tutulmaz sizinkilerinin fiyatı değeri artar ... bkz eski transalp ve afrika tvin.... kafası cbf 600 e ne ka benzemiş ... of ben bu japonları anlamıyorum ı ıh vallaha anlamıyorum.

    r 1150 GSA
    (Bayerische Motoren Werke r 1150 Gelände Straße Adventure)

    THİS İS YOUR PLANET...RİDE İT !!!

    Arh+

  8. #8
    Enduroist Kadim Üye Serhat Demirci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    serhat demirci
    Üyelik tarihi
    19-04-2010
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    962
    Motosiklet
    V-storm DL 650
    Marka
    Suzuki

    Standart

    Arkadaşlar bahsettığınız motosikler V-storm DL 650,yanı yaşayan efsane!

    Ayrıca yorum yapmak için henüz çok erken,netıcede bunu tasarlayan Japon abilerimiz,mutlaka artıları vardır,olumsuz yorumlamak yerıne bıraz sabredıp,makınayı gerçekten kullanıcı yorumlarına dayanarak yorumlamak daha doğru olur kansındayım.
    Hiç şüphe yokkı yenı V-storm için beklentıler çok fazlaydı,lakın herkezın beklentısını karşımak hele hele bu beklentılerı bır (1) motosıklette toplamak bence çok zor!




    not:Yönetıcı abılerımden rıcam mümkünse bu başlığı Suzıkı başlığı altına alalım.
    Konu Serhat Demirci tarafından (24-06-2011 Saat 12:48 ) değiştirilmiştir.

  9. #9
    Enduroist Üye bep34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    mustafa çetin
    Üyelik tarihi
    25-05-2011
    Bulunduğu yer
    yalova
    Mesajlar
    78
    Marka
    Aprillia

    Standart

    bütün motorlar güzel. kötü düşüncelere mahal vermeyelim. motorlarında farklı türleri var tabii ki sarışını var, esmeri var vs. vs.

  10. #10
    Ordinaryus Enduroist Emrah Can Yaylı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Emrah Can Yaylı
    Üyelik tarihi
    31-03-2009
    Bulunduğu yer
    İstanbul/Kasımpaşa
    Mesajlar
    3,965
    Motosiklet
    BMW r1150 GSA
    Marka
    Bmw

    Standart

    hani bi tartışma vardı v strom enduro değildir diye... bu yeni kasaya gore vallahi de enduroymuş billahide

    r 1150 GSA
    (Bayerische Motoren Werke r 1150 Gelände Straße Adventure)

    THİS İS YOUR PLANET...RİDE İT !!!

    Arh+

 

 

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •