Enduroist Slogan
Bizi Takip Edin Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Kayıt ol
Sayfa 2 Toplam 4 Sayfadan SeçilenSeçilen 1234 SonuncuSonuncu
11 den 20´e kadar. Toplam 39 Sayfa bulundu
  1. #11
    Enduroist Kadim Üye Burak Demir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    burak demir
    Üyelik tarihi
    24-01-2012
    Bulunduğu yer
    Frankfurt
    Mesajlar
    551
    Motosiklet
    GSR 600 K7
    Marka
    Suzuki

    Standart

    Bir sonraki yağlama işlemimde resimde çekerim o zaman

    Tahmininizden kolay ve rahat bir çözüm olduğunu açıkça söyleyebilirim

  2. #12
    Ordinaryus Enduroist MelihUlubilgen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Melih Ulubilgen
    Üyelik tarihi
    02-03-2011
    Bulunduğu yer
    İstanbul/EU
    Mesajlar
    4,201
    Motosiklet
    F 800 GS 2008 (ANTRASİT)-Peugeot LXR 200 i
    Marka
    Bmw

    Standart

    Bende bu atraksiyonlara gerek yok orta sehpa var.....
    melihulubilgen@hotmail.com
    B RH +
    0532 312 68 18
    TAM KORUMA olmazsa olmaz.
    Kavgada YUMRUK sayılmaz..

  3. #13
    Ordinaryus Enduroist Emrah Can Yaylı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Emrah Can Yaylı
    Üyelik tarihi
    31-03-2009
    Bulunduğu yer
    İstanbul/Kasımpaşa
    Mesajlar
    3,238
    Motosiklet
    BMW r1150 GSA
    Marka
    Bmw

    Standart

    Alıntı motorcuk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bende bu atraksiyonlara gerek yok orta sehpa var.....
    ah melih abi ah bir zamanlar kle 500 um varken bir forumda şöyle bir şey okumustum adamın biri diyorduki..."bu forumda orta sehpa tartısıldı benimkinde standart olarak var, abs tartısıldı benimkinde standart olarak var, elcik ısıtma tartısıldı benimkinde standart olarak var, intekral kombine fren tartısıldı benimkinde standart olarak var, zincir yağlama tartışıldı benimkinde standart olarak yok shaft var," o gün cok gıcık olmustum o adama, bu kadar aksesuarın nekadar tutacağını hesaplamıştım cok gelmişti ama baktım borusanda standart olarak var eheuheuheuheu haklıymış adam yeaaa

    r 1150 GSA
    (Bayerische Motoren Werke r 1150 Gelände Straße Adventure)

    THİS İS YOUR PLANET...RİDE İT !!!

    Arh+

  4. #14
    Enduroist Kadim Üye Ali Emre Sakarya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    ali emre sakarya
    Üyelik tarihi
    02-03-2011
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    581
    Motosiklet
    transalp xl650
    Marka
    Honda

    Standart

    benim TA için şöyle bir fikir geliştirdim ama henüz uygulama fırsatım olmadı. iki tane 15 ya da 20 cm lik demir boru, birbirinin içine geçebilecek şekilde. birini diğerinin içine geçirip ortaya farklı konumlarda üç delik açılıp vidayla ayarlı bir ayak yapılabilir. arkayı hafif kaldırıp üzerine oturtunca zaten arka lastik boşta kalıyor. sağlam bir boru bulabilsem yapıcam ama daha bulamadım! birbirinin içine geçtiği için kapladığı alan ve ağırlıkda minumum kalır. yani en azından öyle ümit ediyorum!
    - "eksiklik kendi özümde..."

  5. #15
    Enduroist Katılımcı Üye DeepBlue - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Nadir Salman
    Üyelik tarihi
    30-11-2011
    Bulunduğu yer
    İstanbul/EU
    Mesajlar
    183
    Motosiklet
    Zorunlu aradan sonra
    Marka
    Bmw

    Standart

    Basit ama çok kullanışlı bir çözüm; 25x25 cm vinil branda malzemesini küp halinde sıcak kaynak yaptırın, üzerine birde lastik sibobu ekleyin. İste mükemmel lifting bag. İstediğiniz yerde kullanabilirsiniz (dağda,bayırda vs.)
    Kullanacağın zaman koy karter korumanın altına, akülü kompresörle şişir, kaldır motoru değiştir lastiğini. İşin bittiğinde kaçır havasını katla, koy çantana…

    Örnek http://www.youtube.com/watch?v=rnmK_glTWFA&feature=related[/url]
    Konu DeepBlue tarafından (30-05-2012 Saat 22:55 ) değiştirilmiştir.


    Çoksa Tork'un; Olmasın Korkun..!

  6. #16
    Ordinaryus Enduroist Emrah Can Yaylı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Emrah Can Yaylı
    Üyelik tarihi
    31-03-2009
    Bulunduğu yer
    İstanbul/Kasımpaşa
    Mesajlar
    3,238
    Motosiklet
    BMW r1150 GSA
    Marka
    Bmw

    Standart

    Alıntı DeepBlue Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Basit ama çok kullanışlı bir çözüm; 25x25 cm vinil branda malzemesini küp halinde sıcak kaynak yaptırın, üzerine birde lastik sibobu ekleyin. İste mükemmel lifting bag. İstediğiniz yerde kullanabilirsiniz (dağda,bayırda vs.)
    Kullanacağın zaman koy karter korumanın altına, akülü kompresörle şişir, kaldır motoru değiştir lastiğini. İşin bittiğinde kaçır havasını katla, koy çantana…

    Örnek http://www.youtube.com/watch?v=rnmK_glTWFA&feature=related[/url]
    çok mantıklı ... bend epractickerde parmak kriko gorduydum 4 yıl once parmak kadar kriko ama motorun karter korumasının altına koyulunca super ıs gorur.... karter ne yahu onun doğrusu carteeel bir numara en buyuk cehennemden cıkan cılgın tüüüürrrrk 25 yasında yüzbinlik araba nerden geldı bu para anlamassan sorrmaaa )

    r 1150 GSA
    (Bayerische Motoren Werke r 1150 Gelände Straße Adventure)

    THİS İS YOUR PLANET...RİDE İT !!!

    Arh+

  7. Emrah Can Yaylı, bu güzel yazın için sana Teşekkür Edildi.

    EU (06-05-2013)

  8. #17
    Enduroist Kadim Üye Burak Demir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    burak demir
    Üyelik tarihi
    24-01-2012
    Bulunduğu yer
    Frankfurt
    Mesajlar
    551
    Motosiklet
    GSR 600 K7
    Marka
    Suzuki

    Standart

    Arkadaşlar bahsi geçen olayı resimli olarak anlatmaya çalışayım,
    Herşey yaklaşık 1 dakika sürüyor

    kısa saplı çekiçler uygun olmuyor,maşanın altında kalıyor,uzun saplı tip çekiç çok ideal.





    Motorumuz yan ayaklık üzerinde ve biz sağ tarafından çekicin başı yere gelecek şekilde,maşadan tutarak hafifçe motoru kaldırıyoruz ve çekici uygun yere getirip motoru bırakıyoruz,böylece lastik yerden 3-4 cm havaya kalkmış oluyor.





  9. #18
    Enduroist Kadim Üye Burak Demir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    burak demir
    Üyelik tarihi
    24-01-2012
    Bulunduğu yer
    Frankfurt
    Mesajlar
    551
    Motosiklet
    GSR 600 K7
    Marka
    Suzuki

    Standart

    Sonrasında rahatlıkla çevirebildiğimiz tekerleğimizle zinciri yağlamak ayrı bir keyif





    ve işlem tamam

    çekiç kaykılır çıkar vs gibi bir çekincede olmanıza gerek yok,motoru sallasam bile kaymıyor,
    Ayrıca çekici denemek için ayağınızla devreden çıkarabilirsiniz,motorun yalnızca lastiğin üzerine bastığını hiç bir tehlike yaratmayacağını göreceksiniz,zaten motor yan ayakta ve sola yatık,sağa yatma devrilme gibi bir durum söz konusu bile değil.

    Anlatabildiysem ne mutlu bana.

    Shaftlı arkadaşlar gülerek okuyabilir Orta sehpalılarda

  10. #19
    Enduroist Üye yeniadam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    kerem sarıgül
    Üyelik tarihi
    27-05-2012
    Bulunduğu yer
    antalya-dnzl-aksry
    Mesajlar
    54
    Motosiklet
    klr 650-szk gn250
    Marka
    Kawasaki

    Standart

    tebrikler çok hos olmus bı sistem

  11. #20
    Banned
    Isim
    Özgür * Bulut Yani
    Üyelik tarihi
    17-11-2011
    Bulunduğu yer
    Istanbul
    Mesajlar
    920
    Motosiklet
    KLE 650 (Versys)
    Marka
    Kawasaki

    Standart

    O degilde bu motorun arka taraf egzostasd tasarimini cok begeniyorum

 

 
Sayfa 2 Toplam 4 Sayfadan SeçilenSeçilen 1234 SonuncuSonuncu

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •