konu ile pek alakali olmayabilir de.
meme yapan sey buji mi oluyor?
bu durumda bujiler meme yapmis, zimpara ile hafifce pembelesinceye kadar kizartmak lazim
konu ile pek alakali olmayabilir de.
meme yapan sey buji mi oluyor?
bu durumda bujiler meme yapmis, zimpara ile hafifce pembelesinceye kadar kizartmak lazim
yüksek ihtimal aküden problem.2011 makinenin diğer sorunları çıkartması daha düşük ihtimal.artı sorunu çözdüğünüz zaman sıkıntı nedenini paylaşırsanız sevinirim kolay gelsin ;)
Akü olmadı bujileri kontrol edin.Transalbin 2 bujisine kolay ulaşırsınız gerki kalan ikitanesi uğraştırır.hele ön silindirin radyatör tarafındaki ulaşım çok uzun zaman alabilir..650 Transalpte bu boyleydi 700 de aynıdır sanırım..Yatan motorlarda genelde olan bir durum yüksek ihtimla bujidir..
Yazdıklarını okuyunca Allah Allah bunlar motorun neresinde acaba diye düşündüm. Çünkü hiç rastlamadım. gsg-9'un yazdığı gibi bu motorda bunlar yok galiba.
Bildiğim kadarıyla jikle yok. Rezerve otomatik geçiyor. Şuan ateşleme yok, sorun zaten bu. Benzin musluğu diye bir şey var mı I do not know.
Bugün motoru satın aldığım yerdeki ustayı aradım. Bujilerde sorun vardır, ondan çalışmıyor olabilir dedi. Olabilir diye düşündüm ama şimdi bunları yazarken aklıma şu geliyor: Bu motorda dört tane buji olması lazım hepsi bir birden mi arızalandı yani. 1-2si arızalansa diğerleri çalıştırır ama vibrasyon/çekiş düşmesi olmaz mı?
Yarın ilk işim Honda servisini arayacağım. Garantide kapsamında onarılması için konuşacağım. Yok olmaz deyip mazeret uydururlarsa bana yakın olana MKM alışveriş merkezinin yanında bir motorcu var oraya telefon edip bir baktıracağım. Neticeyi sizlerle paylaşırım.
Aslında motoru satmayı düşünüyordum ama dün akşam çalıştırmayı denerken nasıl satarım diye içimden geçirdim. Virüs kana bulaşmış yapacak bir şey yok gibi.
Havalar çabuk ısınsa da yollara düşsem.