buz motorda yana doğru eğik bir sübop sübap sibop artık her neyse ondan taktılar rahat rahat hava basıoyorum .. otekı turlı ezıyet gercekten
buz motorda yana doğru eğik bir sübop sübap sibop artık her neyse ondan taktılar rahat rahat hava basıoyorum .. otekı turlı ezıyet gercekten
r 1150 GSA
(Bayerische Motoren Werke r 1150 Gelände Straße Adventure)
THİS İS YOUR PLANET...RİDE İT !!!
Arh+
Şöyle bir ihtimal geliyor aklıma:
Eğer lastiklerin tubeless değil de şamyelli ise bu tür lastikler takılırken içindeki iç lastiğin sübabı tam olarak janttaki sübap deliğiyle örtüşmeyip 0,5-1,0 mm kadar yanlışlıkla kaydırılarak takılması sonucunda sübap eğik kalmış olabilir. Ya da aynı durum lastik havası tamamen boşalmış iken lastik üzerinde hafif bir hareketle lastiğin jant üzerinde kayması sonucunda da gerçekleşmiş olabilir.
Eğer böyle bir durum varsa lastiğin sökülüp yeniden takılması bu durumu düzeltir. Ama şunu da bir denemekte fayda var. Önce lastiği tamamen indirip (ama tamamen yani lastiğin iç basıncı dışarıdaki hava basıncına eşit olana kadar;) elle sübabın yönünü değiştirip yeniden şişirmek. (Eski bir bisikletçi metodudur, bilmem motorda işe yarar mı )
Eğer tubeless ise sübabı yenisiyle değiştirmeni öneririm.
Bu L şeklindeki uzatma aparatını inceledim daha önce forum sitelerinde de araştırdım fakat yüksek hızlarda balansı ciddi anlamda bozduğunu ve kesinlikle tavsiye edilmediği yazıyor idi, sanırım en iyisi cepte tutup hava basmam gerektiğinde kullanmam yada dediğiniz gibi kısa olan kalemleri aramam gerek benzinliklerde
Giremediğin hiç bir yol senin değildir...