Elveda Duro, hoşgeldin Pirelli hafta sonu yeni aldığım Pirelli Duro Traction pabuçlarını giydirdik, zincir gerildi yağlandı daha da yapılacak bişey yok zaten hala fabrikanın koyduğu yağla geziyorum
Elveda Duro, hoşgeldin Pirelli hafta sonu yeni aldığım Pirelli Duro Traction pabuçlarını giydirdik, zincir gerildi yağlandı daha da yapılacak bişey yok zaten hala fabrikanın koyduğu yağla geziyorum
Valla halen daha bir şeyler yapıyorum.
Amortisör yağ keçelerini değiştirdim, motor yağı filtresini değiştirdim.
Dişli takozlarını değiştirmeyi düşünüyorum bu hafta sonu bir aksilik çıkmazsa.
Sonra da ön balatalar gelecek arkasında.
Oh oh, maşallah
Artık benim de dönen bir çift tekerim var
6 Nisan itibarıyla sattım motorumu malesef
"in the land of the blind, one eyed is the king..."
+905425842765
pazar günü en sonunda oldu benim iş ,
hava filtresi hariç bütün istediklerim tamam..
gittim hemen açtım manyeto kapağını söktüm müşürü değiştirdim..
marş rolesini değiştirdim orjinaliyle..
yağını koydum..
bobinajı değiştirdim..
ve mutlu son..
buda babamla öyle hatıra olsun .. : )
birde video var ama ses konusunda sıkıntı oldugu için koymadm onu
Aferin çırak sezona başlayabilirsin.
Öğrettiklerimiz bize uygulanamaz.
Feministlik kocayı bulunca; komünistlik parayı bulunca biter, ENDUROİST'lik baki kalır.
givi cantayi soktum, eve getirdim, sinyal, stop led doseyecegim.
bugün yeni nc700xin bujileri nerede diye baktım baktım baktım durdum bujiye ulaşmak için baya birşeyi sökmem gerekli neyseki 48000 kmde bir değişmesi gerekli ama ters bir durum olursa gerçekten sinirlerim bozulcak ve çok küfür edicem tasarımcıya.Nerde harley ah ah
Dün motorumun yan sehpa müşörü mızıkçılık yaptı marşa basmaya müsaade etmedi, üfledim püfledim servise kadar idareten götürdüm, vidanın biri düşünce diğer vidanın ekseni etrafında döndüğünden görevsizlik kararı verince dosyayı bir üst mahk.. pardon müşörü devre dışı bırakarak çalıştırdım. Servise hazır gelmişkene egzostlarımı da söküp polisaja verdim yağlı keçe attırdım yenisi kadar parlak ve güzel oldu. Cepten fotoğraf ve videolarını çektim fakat bilgisayara taktığım mikro kartı okutturamadım göresiniz karneyi deyine, ille velakin okumazsa önümüz yaz vercem onu tamirciye çırak.
Şimdi gelelim zurnanın zırt dediği yere eğer egzostlarınız titanyum ise direkt yağlı keçeye vurarak parlatabilirsiniz, eğer demir boru ise polisaj, bakır + nikel + krom yaparak parlatabilirsiniz. Kumlama veya polisaj, üzerindeki yağlı paslı kirli kısmı alıp parlatır bunun üzerine kaplama yapmazsanız tekrar paslanır, eğer bakırsız nikel krom yaparsanız iğne ucu kadar bir yol bulsa paslanmaya adaydır, onun için bakır kaplanır ki ( mümkünse biraz kalın mikron olmalı ) demir oksitlenmesin yani pas yapmasın bakırın üstüne kaplanan nikel hem daha parlak olur hem daha uzun ömürlü olur. Üzerine kaplanan krom sadece bir havuza daldırıp çıkarma işlemidir ki, çok kısa sürelidir sert bir maden olduğundan hem parlaklığını muhafaza eder hem de dış etkenlerden korur.
Konu Yusuf YÜCE tarafından (15-04-2012 Saat 23:47 ) değiştirilmiştir.
Öğrettiklerimiz bize uygulanamaz.
Feministlik kocayı bulunca; komünistlik parayı bulunca biter, ENDUROİST'lik baki kalır.
Cantanin icine led dosemeye basladim. Hatta internette gordugum neden 3 delik delmislerki cantaya ben tek delikle hallettim diye sevinirken givinin ust siyahi kapanmayinca 2 delik daha actim ve yarim biraktim, tekrar tekrar cikarmamak icin
reflektor bantin gelmesini beklemeye karar verdim