Fizik kuralları gereği yan ayak. Rüzgar ayağın tarafa esse zaten yatıramaz. Tersten esse yatırmak için önce dikmesi lazım yani daha fazla enerji.
CBF 150 ile GS1150'yi felan karşılaştırmazsak iyi olur
Barış SEKİN 0 Rh(+) 0535 269 06 51
34 UCD 60
CBF 150 YBR 125 gibi motorları ne yaparsanız yapın boyle fırtınalı zamanlarda açıkta bırakmamak gerekir..Mümkün olan en kapalı alanda tutulmasında fayda var..
O gun bende az kalsin deviriyordum! koca koca cop kutulari hareket halinde motorumun uzerine uzerine gelmisler, cop kutularini yakalayip bana haber verdiler. Motoru cop kutularindan uzak bir yere yan ayak ile biraktim
SERT SEMİN VARSA OZELLİKLE FERIBOTLARDA FALAN ORTA SEHPAYA ALMAMALI YAN SEHPADA HER ZAMAN DAHA SEĞLAM DURUR
r 1150 GSA
(Bayerische Motoren Werke r 1150 Gelände Straße Adventure)
THİS İS YOUR PLANET...RİDE İT !!!
Arh+
bence de motor ağırlığı arttıkça yan ayak daha güvenli. ama hafif motorsa her iki yöntem de birbirine yakın gibi.. bu arada yer eğimi de çok önemli tabi..
bende orta sehpa olmadığı için ikilem de yaratmıyor: )
Siz bir de motorun ustunde örtüsü varken düşünün.
O çok daha tehlikeli.