viteslerden acayip sesler gelmesi normal.. vites göstergesi yok derken sadece vites göstergesi olarak mı yok ? yoksa hararet benzin hepsi birlikte mi ?
viteslerden acayip sesler gelmesi normal.. vites göstergesi yok derken sadece vites göstergesi olarak mı yok ? yoksa hararet benzin hepsi birlikte mi ?
gösterge bişey değil alt okuyucuda sorun vardır ufak tefek sorunu olmayan bu yaş aralığında motor yok gibidir ama dünyanın yaptığı en son ve sağlam makinadır bendede var bitane ufak tefek sorunları var ama bu paralara alabileceğiniz en sağlam makinalardır gs ler
Davut abinin 1100 gs satılıktı bi dönem motosiklet çok temiz ve tam bakımlı isterseniz bi irtibata geçin bilgi alın.
Bu arada 1100 düşünüyorsunuz piyasa fiyatının altına ucuz fiyatlara aldanmayın kesinlikle alıptı ilave masraflar yaparak ne para harcayın ne de zaman. Referansı olan bakımları zamanında gerektiğnde yapılmıs bir motosiklet tercih edin derim.
0544 641 58 88
O acayip ses büyük ihtimalle kuru debriyaj dolayısıyla geliyor.. Vites geçişlerinde "taak" diye ses gelir.. Ama bu ses 1'den 2'ye ve 2'den 3'e geçişte olur.. 3-4 veya 4-5'te geçişi hissetmezsiniz bile..
Bir de ne olursa olsun en yeni modeli bile (1999) 13 yaşında olduğundan, alacağınız motosikleti ince eleyip sık dokuyunuz.. Bakıma ihtiyacı yok diye düşündüğünüz motosiklette bile küçük ve sinir bozucu masraflar çıkabiliyor.. Gerekirse bekleyin, gerçekten temiz bir motosiklet piyasaya çıktığında onu alın.. Almadan önce beklemek, aldıktan sonra serviste beklemekten her zaman daha iyidir..
BMW GS serisi için ,evet 100bin -300 bin km.'ler sorun değil.Doğrudur.Fakat sadece yağlarını ,hidroliklerini değiştirmek bakım değildir.
Manuelde yazılı sarf parçalarını Türkiye'de kaç kullanıcı değiştirmiştir acaba ?Örneğin şanzımanda bulunan rulman ve dişli gruplarını ,manulde yazan süre veya km.'de kaç kullanıcı değiştirmiştir.Bence 20 'de 1 dir bu oran.Hatta arıza durumlarında bile şanzıman veya blok açıldığında çıkma parçalar aranır ülkemizde ,ekonomik sebeplerle.En genci 13 yaşında olan bir motosikletin periodik bakımları tam anlamıyla yapılmadıysa,sorun çıkarmamasını beklemek iyimserlik olur.Kaldıki GS serisi sağlam bir motor bloğuna sahip fakat,bu bloğa karmaşık elemanlar ekli.Yani GS alırken çok seçici olunmalı.
Bu arada inanın bunları yazarken,kanalturkte ROMEO ÖLMELİ diye bir film var ve şu anda siyah bir GS 1100 bir arabayı takip ediyor filmde
Peki BMW R1100 GS'lerin tam olarak yakıt tüketimi nasıldı? Tabiki ayarlarının tam olduğunu varsayarsak.
6 Lt civarı 100 Km'de
95' BMW 1100GS
Bazıları şehir içinde orta-agresif sürüşte 5-5.5 litreyi yakaladığını söylüyor.Doğru bir sürüşte böyle yapması mümkün mü?
Bende almayı planlıyorum ve endişelerimin ilk sırasında yakıt tüketimi var.Aslında CC'sine bakarsak 6 litre bile normal ama 5 lt yapıyorum diyenler olunca bi umut oluşuyor insanda
Gazlamayla 5 lt olmaz. Bu motorun fabrika verisi 6 lt.
Ben sadece bir defa corlu istanbul arasini 100 km ile gelip 5 lt yakmistim ama onde babam araba ile gidiyordu onu takip ettim.
İstanbul eskishir arasinda min 120 olarak 5.5 yakmistim ama gece gittim ruzgar yoktu yolda gaz-fren yapmaya zorlayacak etmenler yoktu ve tek kisiydim.
Bu yuzden hesabi 6 lt ye gore yapip sakin gittiginde "aaa 5.5 lt yakmisim" diye sevinmek daha guzel olur kanimca.
95' BMW 1100GS