Enduroist Slogan
Bizi Takip Edin Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Kayıt ol
Sayfa 2 Toplam 3 Sayfadan SeçilenSeçilen 123 SonuncuSonuncu
11 den 20´e kadar. Toplam 24 Sayfa bulundu
  1. #11
    Enduroist Kıdemli Üye EnginATASOY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    engin atasoy
    Üyelik tarihi
    03-12-2010
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    309
    Motosiklet
    dl 650
    Marka
    Suzuki

    Standart

    Aslında transalple dl hemen hemen aynı boydalar. inanırmısın arada 4 cm var. 2250 mm ve 2290 mm. Tekerlek arası mesafe ise yalnış hatırlamıyorsam 1550 mm transalp, 1560 mm dl. Bu kadar az farka rağmen dl nin çok daha uzun görünmesinin sebebi motorun kafasının büyük ve önde olması. Çataldan sonra farlar ve kafa grenajı transalpe göre çok büyük ve ileride. Halbuki uçtan uca neredyes aynı. Ağırlık neredeyse aynı.

    Honda'nın motoru Suzuki'den daha iyi ama bu Suzuki'nin kötü olduğu anlamına gelmez. Daha devirli ve daha zayıf olduğu için, bir de kullanıcı rodajda veya kullanırken devri fazla zorlamışsa başına daha kısa sürede iş çıkarabilir diyorum. Yani az km veya düşük yaş pek birşey ifade etmez. 50.000 de eski bir makine 10.000 de yeni bir makineden daha az yıpranmış olabilir. Kullanıcının tarzı, özeni, kaç kere el değiştirdiği gibi şeyler çok önemli.

    Dl nin yaşı konusuna gelirsek. bence ,2008 sonrası Abs li her yılı alabilirsin. Ancak 2011 falan almanı tavsiye etmem. 2004 ten bu yana çıkan kasanın artık eskimiş yüzlü son versiyonunu alacağına 2008-2009 unu çok daha iyi fiyata bulabilirsin. 2011 alacaksan biraz daha bekleyip 2012 alırsın. En azından yeni bir motor. Emin ol 2-3 sene sonra eski kasa ile yeni kasa arasında ki fiyat makası açılır. Yani 2014 te satayım desen o zamanki alıcı 2011 eski kasa yerine 2012 yeni kasa almak ister. Ayrıca yenisinde eski kasaya göre bazı iyileştirmeler yapılmış.
    Konu EnginATASOY tarafından (30-07-2012 Saat 18:00 ) değiştirilmiştir.

  2. #12
    Enduroist Üye BaranKARAKAYA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Baran
    Üyelik tarihi
    25-07-2012
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    126
    Motosiklet
    R1200 GS '11
    Marka
    Bmw

    Standart

    Kullanabileceğimi bilsem F800 almak istiyorum ama kendimi daha o deneyimde görmüyorum maalesef
    Transalp motoru ile ön plana çıksada üretiminin bitmiş olması ve ön farı benim tercihimi etkiliyor maalesef.
    Bu durumda uygun bir DL 650 bulursam bu süre içerisinde değerlendireceğim, tabii bu arada önerilere açığım.
    Falcon ise her ne kadar başlangıç için benim kalemim olsa da kısa zaman içerisinde alıp satma işlemleri beni biraz bu motordan soğutuyor. Benim en büyük beklentim kullanabileceğim ve sorunsuz bir motor olması olarak şekillendi.
    Bu başlıkta gelişmelerden sizleri haberdar edeceğim.

  3. #13
    Enduroist Üye BaranKARAKAYA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Baran
    Üyelik tarihi
    25-07-2012
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    126
    Motosiklet
    R1200 GS '11
    Marka
    Bmw

    Standart

    Tekrar Selam Arkadaşlar;
    Son durumda yeni bir aday daha çıktı peki F800'e ne dersiniz, yani yukarda da önerilmişti ama birkaç kişide aynı fikirleri beyan edince ciddi ciddi düşünmeye başladım.
    Şuanda kesin olarak iki adayım var F800 ve DL 650, tabii daha motoru almadan kullanabileceğimi umarak yorumlarınızı istiyorum.
    Teşekkürler.

  4. #14
    Enduroist Kıdemli Üye Volkan YILMAZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    volkan yilmaz
    Üyelik tarihi
    17-02-2011
    Bulunduğu yer
    istanbul / gayrettepe
    Mesajlar
    1,859
    Motosiklet
    '03 R1150GS
    Marka
    Bmw

    Standart

    Abi sen giderek buyutuyorsun karsimiza 1200 gs le çıkacak gibisin bu gidişle. F800 U tartismanin manasi yok güzel motor ama kuvvetli makina cok disiplinli olman lazim a bu gidiyormus diyip gazı açmaman lazim yada bı yere giderken yanından civ diye gecen adama takilmaman lazim kisacasi lazımda lazim bence cc yı kademe kademe arttırmak en dogrusu cunku bu kadar disiplinli olanını ben tanimadim. Soyle ornek vereyim kendimden kinetix - virago250- en500 - cbr 600 - gsx750f- dr800 - 3 sene bosluk- fatboy- 1150 gs iste benim 20 senelik motor gecmisim. Bundan gerisi senin kararin egitimi planlaman guzel ama tecrübe ile birlesmedigi noktada teoriyi bilmek bazen daha kötü sonuclarda dogurabilir...
    Volkan YILMAZ 0 Rh+
    532 2840943

    ride to hell


  5. #15
    Ordinaryus Enduroist
    Isim
    f800 gs
    Üyelik tarihi
    12-05-2009
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    4,077
    Marka
    Bmw

    Standart

    valla f800 guzel alet ne yalan soyliyim. Ama gercekten cok agrasif ve yuksek torklu bir makinadır. Hata affeder affetmez gibi lafları da boş buluyorum aslında . Motor hiçbir zaman hata affetmez sadece zararlı cıkmadıysan sanslısındır. Aslında bu iş biraz senin sağ elinin disiplinine bağlı. Ama bu bir risktir ve bu riski uzerine alman sakıncalıdır. herkes direk gonlundeki o buyuk makinaya ulaşmak ister kabul ediyorum bu motor işi biraz da ego işidir yani bunye tatmin olmadı mı tadı da olmuyor.

    Ben halen senin yerinde olsam f650gs alarak başlardım. Gerçekten kontrolü kolay manevra kabiliyeti cok iyi bir motordur. Sorun cıkartır mı dersen her motor kadar der geneller geçerim. ben de 97 model bir f650 vardı sadece benz,n koyup kullandım hiç sorun yaşamadım şimdi en iyi motor 97 model f650 ler demek saçma olur bence. Kısmetliydim o kadar!

    Aslında en güzeli gidin borusan a butun motorlar mevcut ellerinde test surusu yapın. sonra gidip suzuki ve ta yı da deneyin . test etmek size biraz daha yardımcı olacaktır.

  6. #16
    Enduroist Kıdemli Üye Sinan AKIN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Sinan AKIN
    Üyelik tarihi
    28-02-2011
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    320
    Motosiklet
    Tiger 1050
    Marka
    Triumph

    Standart

    Bu konuda bahsi geçen motosikletlerin bence hepside çok güzel hatta şahane; sizin beklentilerinizide karşılıyacak düzeyde aynı zamanda. Yine bence önce bütçenize bakın sonra bu motosikletlerin karşısına geçin ve ruhunuza,gönlünüze en çok hangisi hoş geldiyse onu alın. Allah gönlünüze göre versin. Keyifli nice km.ler..
    Sevgi eylem gerektirir...0533-248 80 80
    sakin@fenerbahce.com.tr

  7. #17
    Enduroist Katılımcı Üye natre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    ERTAN SARIKAYA
    Üyelik tarihi
    19-01-2012
    Bulunduğu yer
    İSTANBUL
    Mesajlar
    178
    Motosiklet
    R1200GS
    Marka
    Bmw

    Standart

    Bence de F800 düşünebilirsiniz.. Özellikle artçınızla uzun yol yapmadan önce yeterli tecrübeyi edinecek kadar vaktiniz olacak.. Uzun yolda yan çantalarıyla da birlikte sizi rahat ettirir diye düşünüyorum.. cc büyütmeden önce de sizi uzunca bir süre idare eder..

    Tabi ki 800cc önerirken gerekli eğitimlerin alınması ve tecrübenizi arttırarak ilerlemenizin şart olduğu konusunda zaten bilinçli olduğunuzu düşünüyorum..
    Ertan SARIKAYA
    '08 1200GS - İSTANBUL

  8. #18
    Enduroist Üye BaranKARAKAYA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Baran
    Üyelik tarihi
    25-07-2012
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    126
    Motosiklet
    R1200 GS '11
    Marka
    Bmw

    Standart

    Herkese çok teşekkür ederim, çok yardımcı oluyorsunuz.
    Şöyle ki F650 almışken herkes F800 neden düşünmüyorsun dedi, o yüzden kararsız kaldım. şimdi F650 alıp 3 ay sonra satmaya çalışırken zarar etmem mantıklı gelmiyor ama dediklerinize de sonuna kadar katılıyorum, ilk motor için biraz fazla olabilir ama bu acigimi da eğitimle kapatıp en az 5 6 ay pratikle kullanabilecek duruma gelmeyi düşünüyorum. Şimdi gidip twin bir F650 alsan 20 bin üstü vermem gerekecek ama 23 24 e 2008 model F800 çok daha mantıklı geliyor, kaldı ki motor üzerinde gaza gelip limitlerine kullanacak zamanı çoktan geçtim hadi ben neyse de artcimi böyle bir riske atmam. O yüzden sizlerin fikirleri benim için çok kıymetli,

  9. #19
    Enduroist Üye BaranKARAKAYA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Baran
    Üyelik tarihi
    25-07-2012
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    126
    Motosiklet
    R1200 GS '11
    Marka
    Bmw

    Standart

    Uzun kararsızlıklar ve incelemeler sonrası F650 GS Twin'e karar verdim. Hoş yakında F700 GS piyasaya çıkacakmış ama beni uzun süre F650 GS idare eder gibi görünüyor. Kısmetse sonra sınıf atlarım.
    Şimdi geriye uygun,temiz ve çılgınca km yapmamış bir F650GS bulmak kaldı, sevgili forumdaşlar aklınızda olsun temiz,önerebileceğiniz ve referans olabileceğiniz bir tane denk gelirse almak isterim.
    Herkese Yardımları için çok teşekkürler.

  10. #20
    Ordinaryus Enduroist HALİDUN KAYA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    h.kaya
    Üyelik tarihi
    10-04-2010
    Bulunduğu yer
    İST/HAREM/GARAJ
    Mesajlar
    1,099
    Motosiklet
    gv 650
    Marka
    Hyosung

    Standart

    ncx700 honda uyar az daha bütceyi zorlayıp veya gv 650 çapır curiser düşünürsen
    GARAJ KURUCUSU GARAJ MOTOR BAKIM YERİDİR 5322124353

 

 
Sayfa 2 Toplam 3 Sayfadan SeçilenSeçilen 123 SonuncuSonuncu

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •