Evet dişliyi büyütmek gerekiyor ama bu sefer de motor sıkıcı olabilir
Evet dişliyi büyütmek gerekiyor ama bu sefer de motor sıkıcı olabilir
internette aradım ama bulamadım 45 46 gibi büyük arka dişli var mı acaba cbf için yada kaç takmak gerekiyor maksimum
Ben bu zamana kadar cbf150 için büyük dişli arayana rastlamadım. Belki kendin özel bişey yaptırırsın abi.
mevcut dişli üzerindeyken arka lastiği değiştirsem ne kadar arazi performansı sağlar kullanan varsa 100/90 18 yerine 110/90 18 takabilir miyim
http://www.motolastik.com/Urun/Dunlo...-pmu28879.html
43 dişli ile motoru kaldırınca 15km/h ile giderken direk 2. vitesi istiyor zaten alet. 1. vitesi zaten ciddi torklu ve gitmiyor. Eğer 45 dişli taktırırsanız 8-10 km ile giderken 2. vitesi isteyecektir. ayrıca 45 dişli ve arazi ikilisi motorun şişmesine neden olacağı kanaatindeyim. Ne de olsa hava soğutmalı tek silindir motor var üzerinde.
Bende zincir de yok dişli de yok ama test için bir tur atsam fena olmazdı, zira aradaki farkı görmek merakı uyandı içimde birdenbire yazıyı okuyunca. Egemen sen yine de gerekli bilgileri vermişsin teşekkürler.
Öğrettiklerimiz bize uygulanamaz.
Feministlik kocayı bulunca; komünistlik parayı bulunca biter, ENDUROİST'lik baki kalır.
bendenedim yusuf cbf e binince sanki bar taburesine oturmuş gibi hissediyorum.etraf çok boş kalıyor,ve alışılmış tork olmayınca motor inliyor adeda
Aman abi o lastiği CBF'e takıp araziye giriyim deme benim gibi o güzelim 6 kollu döküm jantlarını yamultursun. Dişli lastik olarak bende fotoğraftaki lastik gibi birşey düşünüyorum fakat 90 90 18 bulamadım. Ebatlar değiştiğindede motorun dinamiğini bozuyormuş.
Bir üyemiz naked motoruna takmıştı. Ama nakedlarında ebatları geniş ne yazıkki biz zor buluruz gibime geliyor.
Barış SEKİN 0 Rh(+) 0535 269 06 51
34 UCD 60
pirelli duro-traction al kullan rahat et barış en azından ben memnunum hem asfalt hemde toprak-çakıl yolda gayet iyi
Michelin kadar yol tutuşu yok malesef ısınamadım pirelliye.
Barış SEKİN 0 Rh(+) 0535 269 06 51
34 UCD 60