Enduroist Slogan
Bizi Takip Edin Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Kayıt ol
Sayfa 2 Toplam 3 Sayfadan SeçilenSeçilen 123 SonuncuSonuncu
11 den 20´e kadar. Toplam 24 Sayfa bulundu
  1. #11
    Enduroist Kadim Üye Engin Delipınar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Engin Delipınar
    Üyelik tarihi
    13-03-2012
    Bulunduğu yer
    Istanbul
    Mesajlar
    451
    Motosiklet
    CBF 150 ve CRF 250 L
    Marka
    Honda

    Standart

    Evet dişliyi büyütmek gerekiyor ama bu sefer de motor sıkıcı olabilir

  2. #12
    Enduroist Üye 59hunter-jr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    ilker beder
    Üyelik tarihi
    27-12-2011
    Bulunduğu yer
    bodrum
    Mesajlar
    81
    Motosiklet
    XL200
    Marka
    Honda

    Standart

    internette aradım ama bulamadım 45 46 gibi büyük arka dişli var mı acaba cbf için yada kaç takmak gerekiyor maksimum

  3. #13
    Enduroist Kadim Üye Engin Delipınar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Engin Delipınar
    Üyelik tarihi
    13-03-2012
    Bulunduğu yer
    Istanbul
    Mesajlar
    451
    Motosiklet
    CBF 150 ve CRF 250 L
    Marka
    Honda

    Standart

    Ben bu zamana kadar cbf150 için büyük dişli arayana rastlamadım. Belki kendin özel bişey yaptırırsın abi.

  4. #14
    Enduroist Üye 59hunter-jr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    ilker beder
    Üyelik tarihi
    27-12-2011
    Bulunduğu yer
    bodrum
    Mesajlar
    81
    Motosiklet
    XL200
    Marka
    Honda

    Standart

    mevcut dişli üzerindeyken arka lastiği değiştirsem ne kadar arazi performansı sağlar kullanan varsa 100/90 18 yerine 110/90 18 takabilir miyim

    http://www.motolastik.com/Urun/Dunlo...-pmu28879.html

  5. #15
    Enduroist Üye Egemen Kocabaş - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Egemen Kocabaş
    Üyelik tarihi
    24-10-2011
    Bulunduğu yer
    Aksaray
    Mesajlar
    81
    Marka
    Aprillia

    Standart

    43 dişli ile motoru kaldırınca 15km/h ile giderken direk 2. vitesi istiyor zaten alet. 1. vitesi zaten ciddi torklu ve gitmiyor. Eğer 45 dişli taktırırsanız 8-10 km ile giderken 2. vitesi isteyecektir. ayrıca 45 dişli ve arazi ikilisi motorun şişmesine neden olacağı kanaatindeyim. Ne de olsa hava soğutmalı tek silindir motor var üzerinde.

  6. #16
    Ordinaryus Enduroist Yusuf YÜCE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Yusuf YÜCE
    Üyelik tarihi
    01-07-2009
    Bulunduğu yer
    Bakırköy / İSTANBUL
    Mesajlar
    3,657
    Motosiklet
    Norge 1200
    Marka
    Guzzi

    Standart

    Bende zincir de yok dişli de yok ama test için bir tur atsam fena olmazdı, zira aradaki farkı görmek merakı uyandı içimde birdenbire yazıyı okuyunca. Egemen sen yine de gerekli bilgileri vermişsin teşekkürler.
    Öğrettiklerimiz bize uygulanamaz.
    Feministlik kocayı bulunca; komünistlik parayı bulunca biter, ENDUROİST'lik baki kalır.

  7. #17
    Enduroist Kıdemli Üye uğurkoç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    uğur koç
    Üyelik tarihi
    15-04-2012
    Bulunduğu yer
    istanbul Emkli Dalgıç
    Mesajlar
    263
    Motosiklet
    F650 gs-R1150 GS ADV
    Marka
    Bmw

    Standart

    bendenedim yusuf cbf e binince sanki bar taburesine oturmuş gibi hissediyorum.etraf çok boş kalıyor,ve alışılmış tork olmayınca motor inliyor adeda

  8. #18
    Ordinaryus Enduroist Barış Sekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Barış Sekin
    Üyelik tarihi
    10-12-2009
    Bulunduğu yer
    İstanbul/Maltepe
    Mesajlar
    1,013
    Motosiklet
    CRF250L
    Marka
    Honda

    Standart

    Alıntı 59hunter-jr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    mevcut dişli üzerindeyken arka lastiği değiştirsem ne kadar arazi performansı sağlar kullanan varsa 100/90 18 yerine 110/90 18 takabilir miyim

    http://www.motolastik.com/Urun/Dunlo...-pmu28879.html
    Aman abi o lastiği CBF'e takıp araziye giriyim deme benim gibi o güzelim 6 kollu döküm jantlarını yamultursun. Dişli lastik olarak bende fotoğraftaki lastik gibi birşey düşünüyorum fakat 90 90 18 bulamadım. Ebatlar değiştiğindede motorun dinamiğini bozuyormuş.



    Bir üyemiz naked motoruna takmıştı. Ama nakedlarında ebatları geniş ne yazıkki biz zor buluruz gibime geliyor.
    Barış SEKİN 0 Rh(+) 0535 269 06 51
    34 UCD 60

  9. #19
    Enduroist Üye 59hunter-jr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    ilker beder
    Üyelik tarihi
    27-12-2011
    Bulunduğu yer
    bodrum
    Mesajlar
    81
    Motosiklet
    XL200
    Marka
    Honda

    Standart

    pirelli duro-traction al kullan rahat et barış en azından ben memnunum hem asfalt hemde toprak-çakıl yolda gayet iyi

  10. #20
    Ordinaryus Enduroist Barış Sekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Barış Sekin
    Üyelik tarihi
    10-12-2009
    Bulunduğu yer
    İstanbul/Maltepe
    Mesajlar
    1,013
    Motosiklet
    CRF250L
    Marka
    Honda

    Standart

    Michelin kadar yol tutuşu yok malesef ısınamadım pirelliye.
    Barış SEKİN 0 Rh(+) 0535 269 06 51
    34 UCD 60

 

 
Sayfa 2 Toplam 3 Sayfadan SeçilenSeçilen 123 SonuncuSonuncu

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •