Enduroist Slogan
Bizi Takip Edin Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Kayıt ol
Sayfa 11 Toplam 16 Sayfadan SeçilenSeçilen ... 789101112131415 ... SonuncuSonuncu
101 den 110´e kadar. Toplam 156 Sayfa bulundu
  1. #101
    Ordinaryus Enduroist Can Ekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Can Ekin
    Üyelik tarihi
    01-05-2012
    Bulunduğu yer
    DATÇA
    Mesajlar
    2,174
    Motosiklet
    '15 PCX 125
    Marka
    Honda

    Standart

    Ben yağmur, çamur yolda olmaktan yazamıyorum :P

    Şaka bir yana arkamızda ki çok uymuyorsa ve yol veremiyorsak(özellikle trafiğin ilerde ve yanımızda yoğunlaştığı, emniyet şeridinden uzaktaysak(örneğin. Sol şerit),
    Bizim önümüzle 2sn yi bozmamız, arkadan daha riskli olacaktır.
    Öyle ki, 2-3 sn mesafede gidersek ani bir durumda daha yumuşak veya erken frenle arkamızı uyarabiliriz..

    Tabi arkada ki 20mt ilerisi yerine sadece arka lastiğimize bakmıyorsa, yok illa sadece önümüzde olmayı düşünüyorsa, işimiz daha zor.

  2. #102
    Enduroist Katılımcı Üye necmi er - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Necmi Er
    Üyelik tarihi
    26-06-2011
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    462
    Motosiklet
    R 1200 GS ADV
    Marka
    Aprillia

    Standart

    istanbul da trafik hem defansif sürüş birazda doğaçlama gibi... tabi bana göre bu düşünce..

  3. #103
    Enduroist Katılımcı Üye İsmail Hakkı Erdağ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    İsmail Hakkı ERDAĞ
    Üyelik tarihi
    12-10-2010
    Bulunduğu yer
    Alanya
    Mesajlar
    411
    Motosiklet
    Yamaha 1200 süper tenere
    Marka
    Yamaha

    Standart

    Eğitimde yaşadığımız şudur ; çizgiye gelindiğinde , 80 km süratte , kuru asvaltta,tüm frenlere ayni anda asıldığımızda ; ABS li motorlar ortalama 40-50 metrede durdu.ABS siz motorlar ortalama 60-65 metrede ancak durabildi ( kaymadan dolayı ) .Tabi farklı motorlar farklı lastikler,farklı sürücüler ama bu durum sanırım bize genel bir bilgi veriyor .
    Motorcu özgür ruhtur.
    05324123412

  4. İsmail Hakkı Erdağ güzel mesajın için 2 üye sana teşekkür etti :

    Can Ekin (07-12-2013),Ersan ÖZYURT (07-12-2013)

  5. #104
    Enduroist Katılımcı Üye sinan karagöz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    sinan karagöz
    Üyelik tarihi
    04-03-2013
    Bulunduğu yer
    İzmir
    Mesajlar
    328
    Motosiklet
    Transalp XL700
    Marka
    Honda

    Standart

    Sorun bence de tamamen arkadaki aracın takip mesafesini korumamasından kaynaklanmakta. Ancak arkadakinin yakın seyretmesi sadece kendi sorunu değil aynı zamanda bizimde sorunumuz. Hedeften sıyrılmak yerine durmak gerekseydi Gökçen duracaktı ama arkadaki duramayıp muhtemelen çarpacaktı. Yani böyle bir durumda ön almak adına yol müsait ise yol vermekte fayda var diye düşünüyorum. Hem kendimizin hem de arkadakinin sağlığı için daha doğru olur kanısındayım.

  6. sinan karagöz güzel mesajın için 2 üye sana teşekkür etti :

    Ersan ÖZYURT (07-12-2013),YASEMİN AYDIN (07-12-2013)

  7. #105
    Eğitim Koordinatörü Ersan ÖZYURT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Ersan ÖZYURT
    Üyelik tarihi
    31-10-2012
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    5,269
    Motosiklet
    SUPER TENERE 1200E
    Marka
    Yamaha

    Standart

    Alıntı necmi er Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    istanbul da trafik hem defansif sürüş birazda doğaçlama gibi... tabi bana göre bu düşünce..
    Değil ustadim. Inan ki sisteme özellikle şehir trafiginde hele ki Istanbul da özellikle ihtiyacımız var.
    Varmayı değil, sürmeyi seviyorum...

    Honda VFR800XA
    * RoSPA Advanced Riding Instructor
    Membership 69332
    * IBA MEMBER
    Membership 60475

  8. #106
    Ordinaryus Enduroist Engin Öksüz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    ENGİN ÖKSÜZ
    Üyelik tarihi
    16-08-2012
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    1,097
    Motosiklet
    R 1200 GS
    Marka
    Bmw

    Standart

    Alıntı sinan karagöz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sorun bence de tamamen arkadaki aracın takip mesafesini korumamasından kaynaklanmakta. Ancak arkadakinin yakın seyretmesi sadece kendi sorunu değil aynı zamanda bizimde sorunumuz. Hedeften sıyrılmak yerine durmak gerekseydi Gökçen duracaktı ama arkadaki duramayıp muhtemelen çarpacaktı. Yani böyle bir durumda ön almak adına yol müsait ise yol vermekte fayda var diye düşünüyorum. Hem kendimizin hem de arkadakinin sağlığı için daha doğru olur kanısındayım.
    Geçtiğimiz hafta maç izlemiştik beraber onun devamında benzer bir olay başımıza geldi 4.levent maslak istikametine giderken seyratepe sapağından u dönüşü yapıp beşiktaş istikametine dönecektik sapağa yaklaşınca haliyle yavaşladık ancak zil zurna sarhoşun biri bir abimize arkadan çarptı çok korktuk neyseki kendisindede motordada hiç birşey yoktu ucuz atlattık çok daha kötüsü olabilirdi bazen öyle durumlara düşüyoruzki önümüze çok dikkat etmemiz gerken kavşaklar vs yerlerde bu sefer arkadan yiyoruz darbeyi. üstelik her zaman yol vermekde işe yaramıyor FSM de en sol şeritte ilerlerken dibimde biten araçlar yüzünden yol vere vere sonunda en sağ şeride geçmek zorunda kaldım ve inanın orda bile en sağ şeritte hala dibime kadar girip yol isteyen sellektör yapan bir adam bitti dibimde küfür kıyamet işaretlerle en sonunda hızlı gitmek istememe rağmen gaz açmak zorunda kaldım yani sistem tabiki faydalı ama tek başına çözümmü derseniz bence değil arada aykido ,tekvando, ve kick box gibi tamamlayıcı eğitimler şart

  9. Engin Öksüz güzel mesajın için 4 üye sana teşekkür etti :

    Faruk Ortaç (07-12-2013),sinan karagöz (07-12-2013),Vedat N. GÜLEN (07-12-2013),YASEMİN AYDIN (07-12-2013)

  10. #107
    Ordinaryus Enduroist Sertan Karamollaoğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Sertan Karamollaoğlu
    Üyelik tarihi
    14-08-2012
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    1,153
    Motosiklet
    CRF 1000 L Africa Twin
    Marka
    Honda

    Standart

    Şimdi Ersan hocam dan beklediğim soruyu soruyorum. Emniyet şeridinde maksimum hiziniz kaç.
    Sertan Karamollaoğlu

  11. Sertan Karamollaoğlu, bu güzel yazın için sana Teşekkür Edildi.

    Ersan ÖZYURT (07-12-2013)

  12. #108
    Ordinaryus Enduroist MelihUlubilgen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Melih Ulubilgen
    Üyelik tarihi
    02-03-2011
    Bulunduğu yer
    İstanbul/EU
    Mesajlar
    4,201
    Motosiklet
    F 800 GS 2008 (ANTRASİT)-Peugeot LXR 200 i
    Marka
    Bmw

    Standart

    BEN CEVAP VEREYİM:120 KM/H.....
    melihulubilgen@hotmail.com
    B RH +
    0532 312 68 18
    TAM KORUMA olmazsa olmaz.
    Kavgada YUMRUK sayılmaz..

  13. #109
    Ordinaryus Enduroist Sertan Karamollaoğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Sertan Karamollaoğlu
    Üyelik tarihi
    14-08-2012
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    1,153
    Motosiklet
    CRF 1000 L Africa Twin
    Marka
    Honda

    Standart

    Acaba emniyet şeridini zorunlu olarak kullanacaksak bizim için maksimum hız kaç olmalı. O alanda hangi hız riskli olmaz. Ve neden emniyet şeridine girmek zorundayız. Bunlara doğru cevapları verirsek şehir içi defansif sürüş konusunda bir adım atarız diye düşünüyorum.
    Sertan Karamollaoğlu

  14. Sertan Karamollaoğlu güzel mesajın için 2 üye sana teşekkür etti :

    Furkan Çelebi (07-12-2013),sinan karagöz (07-12-2013)

  15. #110
    Enduroist Katılımcı Üye necmi er - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Necmi Er
    Üyelik tarihi
    26-06-2011
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    462
    Motosiklet
    R 1200 GS ADV
    Marka
    Aprillia

    Standart

    Alıntı Ersan ÖZYURT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Değil ustadim. Inan ki sisteme özellikle şehir trafiginde hele ki Istanbul da özellikle ihtiyacımız var.
    bana göre demiştim zaten ... ben yinede ihtiyaç duymuyorum yinede belirtiyorum bana göre bu düşünce

 

 
Sayfa 11 Toplam 16 Sayfadan SeçilenSeçilen ... 789101112131415 ... SonuncuSonuncu

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •