motorunuz hayırlı olsun sizde benim gibi emekli olduktan sonra gençlik hayalinize kavuşan biri olarak güle güle kullanın
seyahat programınıza karışmıyorum fakat bende doğu ve güneydoğuyu düşünün derim
tekrar keyifli ve güvenli sürüşler dilerim
motorunuz hayırlı olsun sizde benim gibi emekli olduktan sonra gençlik hayalinize kavuşan biri olarak güle güle kullanın
seyahat programınıza karışmıyorum fakat bende doğu ve güneydoğuyu düşünün derim
tekrar keyifli ve güvenli sürüşler dilerim
Sabahattin KOÇAK (09-12-2014)
+1
Gitmediğin yer senin değildir. toplu halde topraklarımızın her karışını ziyaret etmeye. Bu ülkeye Motosiklet kültürünü tanıtma misyonunu da bir görev bilerek bu tarz her türlü aktivenin içinde olmamız lazım hatta öncüsü olmamız lazım diye düşünüyorum.
Yeni Motosikletinizle mutlu sürüşler diliyorum
The Albatros pır pır high. TAaa far saw.
Ali KORKMAZ (09-12-2014),Sabahattin KOÇAK (09-12-2014)
Kazasuz belasiz ucsuz bucaksiz yollar...cok isabetli bir karar Emre Tekin Bey gibi bende alternatif bir motor dusunmedim hic
Sahsi gorusum diger enduro modeller de alinabilir ancak xl 650 satilmamasi gereken bir motor
Sabahattin KOÇAK (09-12-2014)
Sebahattin kardeşim saglıkla sıkıntısız kullanasın makina güzel az fazla yakar bilhassa şehir içinde ama şehirler arası yolda da fazla sıkıştırmazsan aynı yakar .Tercübe varki bu makinayı aldın,yoksa iyi bir egitimle halledersin. boyun 175 aslnda pek kısa sayılmazsın makinaya biraz alışınca yere tam basmayı fazla önemsemezsin alçatma kitleri suspansiyonun esnemesinide azaltır.İzmirde sin galiba orda kahraman la tanışında bu konularda baya bir bilgilidir yardımcı olur sanırım. burda suhi bumi diye yazar.
GARAJ KURUCUSU GARAJ MOTOR BAKIM YERİDİR 5322124353
Sabahattin KOÇAK (09-12-2014)
Halidun Bey,öncelikle iyi dilekleriniz için sağolun. Dediğiniz gibi artı-eksilerini gözönünde bulundurarak aldım. Motoru Çanakkaleden İzmire kadar çok haylaz 110 kglık bi artçıyla getirdim En büyük sıkıntım trafik lambaları oldu,çoğu zaman bunları niye koymuşlar diye homurdandım Bir de endişem geri manevra korkusu,biraz da pişikolocik olabilir Kahraman Bey'le de tanışmayı çok isterim.
Arka amortisörü en yumuşak ayarda kullanırsanız ayağınız belki yere değer ama virajda yol tutuştan çok feragat edersiniz. Arka lastik yol tutuşunu büyük ölçüde kaybeder. Ben sizin yerinizde olsam motorun kitabında yazan ayara geri döner, gidonu da yükseltirdim. Transalp öyle ağırlığıyla ünlü bir motor değil, sizin boy da çok kısa değil. Daha önce tecrübeniz olduğundan hareketle sizi sadece yavaş manevralarda zorlar. Ona da bir süre sonra alışılır. Ama süspansiyon kiti kullanarak illa alçaltacağım motoru derseniz yan ayağı kısaltmak gerekebilir. Orta sehpa varsa motosiklet alçalacağı için sehpaya almak zorlaşacaktır ve arka lastik yerden kesilmeyebilir. Motorun geometrisi değişeceği için sürüş dinamikleri değişebilir falan filan...Bütün bunların yerine iyi bir döşemecide seleyi 2 cm alçatırsanız veya varsa transalp için alçak sele bulursanız hem daha kolay hem daha ucuz olur.
Bir de yüksek tabanlı motosiklet botları var. O da bir seçenek olabilir.
Ersan ÖZYURT (09-12-2014),HALİDUN KAYA (10-12-2014),Sabahattin KOÇAK (10-12-2014)