Hayranım bu foruma ya. Şu karşılaştırmalar için başka kaynak olamaz. Sağolun, var olun.
Hayranım bu foruma ya. Şu karşılaştırmalar için başka kaynak olamaz. Sağolun, var olun.
Varmayı değil, sürmeyi seviyorum...
Honda VFR800XA
* RoSPA Advanced Riding Instructor
Membership 69332
* IBA MEMBER
Membership 60475
F700 için al bunu yolda bin
F800 için al bunu nerede binersen bin
Gibi bir algı var bende
F 800 gs enduro touring sınıfının gercek temsilcisi mukemmel bir motosiklettir. Kendisi ile muhtesen 12 bin km yaptım. Motorun yerden yuksekligi saglamlastirilmis sasisi suspansiyon sistemi, 21 /19 inc tel jant ic lastikli tekerler, tabiki kendini yillardir ispatlamis sorunsuz rotax marka motoru, zincirli olmasi basit ve düşük maliyetli bakim onarim tamiri, yakit cimrisi güçlü ve torklu motoru onu sınıfının vazgecilmezi yapar. Sattığım için pisman oldugum bir motosiklettir. Her yolda her sekilde gidecek ender motosikletlerdendir. Niçin alinmaza gelince fazla toprak yolunuz daga bayira ilginiz yoksa boyunuz uygun degilse( ciddi yuksektir )artcili kullaniyor iseniz bu motoru alip kendinize eziyet etmenin, yok yahu en iyisi 1200 gs buna para verenin aklını filan diye soylenmenin anlami yoktur
SM-G930F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Konu omercem tarafından (11-05-2016 Saat 22:55 ) değiştirilmiştir.
Arif Oral Unal (11-05-2016),Cem oruç (12-05-2016),Erdi Şenkaya (12-05-2016)
Doğu ve Güneydoğu Anadolu
Bölge Sorumlusu
Ben farklı birşey söylemedim😂bu bilgileri biliyorum.
Buradaki resimlerde f650gs twin var 2008 sonrası çıkan modeli ve f700 GS var. F650gs nin 2008 sonrası çıkan çift silindir motoru ile f700 GS de f800gs de ayrı sıralı çift silindir kullanıyor. 650 tek disk ve düz teleskopik çatal, f700 çift disk düz teleskopik çatal f800 çift disk ters teleskopik çatal ve 21 ön tel jant bir de beygirleri de birbirinden çok az yükselerek devam ediyor. Bir önceki yazdıklarım da bunu destekler yazılardı.
DÖNEN TEKER ZAFERİ MÜJDELER
2 sene 2010 model f800 gs kullandım.
Neden alınır?
-Paranız varsa
-BMW imajı için
-Güçlü titreşimsiz ve ekonomik bir motoru olduğu için
Neden alnınmaz?
-Yedek parça ve bakım maliyetleri çok pahalı olduğu için
-Uzun yolda çok rüzgara açık. Tur camı takmak şart o da tipini bozduğu için
-Radyatörden bacaklara çok fazla sıcak hava geliyor. Yazın bezdiridiği için
-Çok pahalı olduğu ve ucuz alternatifleri olduğu için
Cem oruç (12-05-2016),Erdi Şenkaya (12-05-2016)
Avrupada su an AT ile ayni paraya satiliyor; bizde aradaki farka ikinci bi motosiklet alinabiliyor.
F800 guzel ama ulke sartlarinda maliyetli bir secim. Hal boyle olunca parasi olan biniyor imaji kacinilmaz
Sent from my iPhone using Tapatalk
Iki modelin de + lari ve - leri var ama benim icin AT nin 212kg mina karsin GS in 191kg kuru agirligi kesin bir tercih sebebi olurdu.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Haklısınız peki kağıt üzerindeki değerler, gerçekten de fiiliyatta hissediliyor mu? Şöyle açayım; yani aradaki 20 kg lık dezavantaj, daha aşağıya konumlandırılmış bir ağırlık merkezi le avantaja çevrilemez mi? ( bu arada hangisinin ağırlık merkezi üstte altta, hakimiyeti artırıcı başka nsurlar var mı bilmiyorum)
The Albatros pır pır high. TAaa far saw.
Gökhan yazdıklarına katılamıyorum ne yazık ki...
Bilinçli bir şekilde enduro/touring motosikleti alan kişi için rüzgar alıyor vs gerekçesini geçiyorum zaten. Goldwing den geçiş yapmadıysanız zaten rüzgar almayan motosiklet mi var ? camsız mamsız motosikletler, açık terekli kask ve gözlük ile adamlar dünya turu yapıyor.
Şehirçinde binmediğim için sıcaklık konusunda beni hiç rahatsız etmedi. Şehiriçinde olabilir. Bilemiyorum
Parçaları Topkapı Bempardan alıp özel serviste bakımlarını yaptırıyordum. Bana yıllık masrafı NC 700 den daha azdı.