Enduroist Slogan
Bizi Takip Edin Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Kayıt ol
Sayfa 2 Toplam 5 Sayfadan SeçilenSeçilen 12345 SonuncuSonuncu
11 den 20´e kadar. Toplam 43 Sayfa bulundu
  1. #11
    Eğitim Koordinatörü Ersan ÖZYURT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Ersan ÖZYURT
    Üyelik tarihi
    31-10-2012
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    5,269
    Motosiklet
    SUPER TENERE 1200E
    Marka
    Yamaha

    Standart

    Hayranım bu foruma ya. Şu karşılaştırmalar için başka kaynak olamaz. Sağolun, var olun.
    Varmayı değil, sürmeyi seviyorum...

    Honda VFR800XA
    * RoSPA Advanced Riding Instructor
    Membership 69332
    * IBA MEMBER
    Membership 60475

  2. #12
    Enduroist Kıdemli Üye ilkersahin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    M. İlker Şahin
    Üyelik tarihi
    06-02-2015
    Bulunduğu yer
    Antalya
    Mesajlar
    288
    Motosiklet
    S1000 XR
    Marka
    Bmw

    Standart

    F700 için al bunu yolda bin
    F800 için al bunu nerede binersen bin

    Gibi bir algı var bende

  3. #13
    Enduroist Kadim Üye omercem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Ömer
    Üyelik tarihi
    22-07-2012
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    939
    Motosiklet
    yok
    Marka
    Diger

    Standart

    F 800 gs enduro touring sınıfının gercek temsilcisi mukemmel bir motosiklettir. Kendisi ile muhtesen 12 bin km yaptım. Motorun yerden yuksekligi saglamlastirilmis sasisi suspansiyon sistemi, 21 /19 inc tel jant ic lastikli tekerler, tabiki kendini yillardir ispatlamis sorunsuz rotax marka motoru, zincirli olmasi basit ve düşük maliyetli bakim onarim tamiri, yakit cimrisi güçlü ve torklu motoru onu sınıfının vazgecilmezi yapar. Sattığım için pisman oldugum bir motosiklettir. Her yolda her sekilde gidecek ender motosikletlerdendir. Niçin alinmaza gelince fazla toprak yolunuz daga bayira ilginiz yoksa boyunuz uygun degilse( ciddi yuksektir )artcili kullaniyor iseniz bu motoru alip kendinize eziyet etmenin, yok yahu en iyisi 1200 gs buna para verenin aklını filan diye soylenmenin anlami yoktur

    SM-G930F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Konu omercem tarafından (11-05-2016 Saat 22:55 ) değiştirilmiştir.

  4. omercem güzel mesajın için 3 üye sana teşekkür etti :

    Arif Oral Unal (11-05-2016),Cem oruç (12-05-2016),Erdi Şenkaya (12-05-2016)

  5. #14

    Doğu ve Güneydoğu Anadolu
    Bölge Sorumlusu

    Ali KORKMAZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Ali KORKMAZ
    Üyelik tarihi
    19-06-2014
    Bulunduğu yer
    MERSİN
    Mesajlar
    3,096
    Motosiklet
    SULUSUNDAN R1200GS(2016)
    Marka
    Bmw

    Standart

    Alıntı Emir ÇELTEK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ali hocam, 2008 sonrası F650'de F800 motor bloğu kullanıyor. Yani 800cc. ama beygiri düşük. Bunun yanında ön disk F800'de çift iken F650'de tek.
    Ben farklı birşey söylemedim😂bu bilgileri biliyorum.
    Buradaki resimlerde f650gs twin var 2008 sonrası çıkan modeli ve f700 GS var. F650gs nin 2008 sonrası çıkan çift silindir motoru ile f700 GS de f800gs de ayrı sıralı çift silindir kullanıyor. 650 tek disk ve düz teleskopik çatal, f700 çift disk düz teleskopik çatal f800 çift disk ters teleskopik çatal ve 21 ön tel jant bir de beygirleri de birbirinden çok az yükselerek devam ediyor. Bir önceki yazdıklarım da bunu destekler yazılardı.
    DÖNEN TEKER ZAFERİ MÜJDELER

  6. #15
    Enduroist Üye Gökhan Coral - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Gökhan CORAL
    Üyelik tarihi
    23-12-2015
    Bulunduğu yer
    Mersin
    Mesajlar
    32
    Motosiklet
    2018 Africa Twin manuel
    Marka
    Honda

    Standart

    2 sene 2010 model f800 gs kullandım.
    Neden alınır?
    -Paranız varsa
    -BMW imajı için
    -Güçlü titreşimsiz ve ekonomik bir motoru olduğu için
    Neden alnınmaz?
    -Yedek parça ve bakım maliyetleri çok pahalı olduğu için
    -Uzun yolda çok rüzgara açık. Tur camı takmak şart o da tipini bozduğu için
    -Radyatörden bacaklara çok fazla sıcak hava geliyor. Yazın bezdiridiği için
    -Çok pahalı olduğu ve ucuz alternatifleri olduğu için

  7. Gökhan Coral güzel mesajın için 2 üye sana teşekkür etti :

    Cem oruç (12-05-2016),Erdi Şenkaya (12-05-2016)

  8. #16
    Enduroist Kadim Üye ahmet gül - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Ahmet Gül
    Üyelik tarihi
    08-11-2012
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    804
    Motosiklet
    F650GS
    Marka
    Bmw

    Standart NEDEN BMW f 800 GS ALINIR YADA NEDEN ALINMAZ ??

    Avrupada su an AT ile ayni paraya satiliyor; bizde aradaki farka ikinci bi motosiklet alinabiliyor.

    F800 guzel ama ulke sartlarinda maliyetli bir secim. Hal boyle olunca parasi olan biniyor imaji kacinilmaz


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  9. #17
    Enduroist Kıdemli Üye Cem oruç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Cem oruç
    Üyelik tarihi
    26-11-2014
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    352
    Motosiklet
    tiger 800
    Marka
    Triumph

    Standart

    Alıntı ahmet gül Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Avrupada su an AT ile ayni paraya satiliyor; bizde aradaki farka ikinci bi motosiklet alinabiliyor.

    F800 guzel ama ulke sartlarinda maliyetli bir secim. Hal boyle olunca parasi olan biniyor imaji kacinilmaz


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Peki Türkiyede de aynı para olsaydı tercih sebebi olur muydu?

    Statü vs. gibi zımbırtıları saymazsak
    The Albatros pır pır high. TAaa far saw.

  10. #18
    Enduroist Kadim Üye ahmet gül - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Ahmet Gül
    Üyelik tarihi
    08-11-2012
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    804
    Motosiklet
    F650GS
    Marka
    Bmw

    Standart

    Iki modelin de + lari ve - leri var ama benim icin AT nin 212kg mina karsin GS in 191kg kuru agirligi kesin bir tercih sebebi olurdu.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  11. #19
    Enduroist Kıdemli Üye Cem oruç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Cem oruç
    Üyelik tarihi
    26-11-2014
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    352
    Motosiklet
    tiger 800
    Marka
    Triumph

    Standart

    Haklısınız peki kağıt üzerindeki değerler, gerçekten de fiiliyatta hissediliyor mu? Şöyle açayım; yani aradaki 20 kg lık dezavantaj, daha aşağıya konumlandırılmış bir ağırlık merkezi le avantaja çevrilemez mi? ( bu arada hangisinin ağırlık merkezi üstte altta, hakimiyeti artırıcı başka nsurlar var mı bilmiyorum)
    The Albatros pır pır high. TAaa far saw.

  12. #20
    Enduroist Kadim Üye omercem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Ömer
    Üyelik tarihi
    22-07-2012
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    939
    Motosiklet
    yok
    Marka
    Diger

    Standart

    Alıntı Gökhan Coral Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

    -Uzun yolda çok rüzgara açık. Tur camı takmak şart o da tipini bozduğu için
    -Radyatörden bacaklara çok fazla sıcak hava geliyor. Yazın bezdiridiği için
    -Çok pahalı olduğu ve ucuz alternatifleri olduğu için
    Gökhan yazdıklarına katılamıyorum ne yazık ki...

    Bilinçli bir şekilde enduro/touring motosikleti alan kişi için rüzgar alıyor vs gerekçesini geçiyorum zaten. Goldwing den geçiş yapmadıysanız zaten rüzgar almayan motosiklet mi var ? camsız mamsız motosikletler, açık terekli kask ve gözlük ile adamlar dünya turu yapıyor.

    Şehirçinde binmediğim için sıcaklık konusunda beni hiç rahatsız etmedi. Şehiriçinde olabilir. Bilemiyorum

    Parçaları Topkapı Bempardan alıp özel serviste bakımlarını yaptırıyordum. Bana yıllık masrafı NC 700 den daha azdı.

 

 
Sayfa 2 Toplam 5 Sayfadan SeçilenSeçilen 12345 SonuncuSonuncu

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •