Enduroist Slogan
Bizi Takip Edin Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Kayıt ol
Sayfa 2 Toplam 2 Sayfadan SeçilenSeçilen 12
11 den 19´e kadar. Toplam 19 Sayfa bulundu

Konu: NC 750XA

  1. #11
    Enduroist Kıdemli Üye Ersan Karagozlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Ersan Karagozlu
    Üyelik tarihi
    21-11-2012
    Bulunduğu yer
    izmir
    Mesajlar
    276
    Motosiklet
    Versys 650
    Marka
    Kawasaki

    Standart

    Alıntı Ali KORKMAZ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dublex-Lastik-Tamir-Kiti

    Lastik-Tamir-Seti

    Hayırlı olsun lastik kitini almayı unutmayın patlarsa TA daki gibi yolda kalmazsınız
    Profesyonel bir tamir kiti getiriyoruz. Motosiklet için özel, içinde hava basmak için pompası da bulunmakta. (tabi tubeless / iç lastiksiz modeller için )
    Fiyat henüz netleşmedi. Ama 2-3 güne kadar satışa çıkartacağız.
    Ürün şu: http://my-airman.com/product/tire-repair-solutions/easy-rider
    Edinmek isteyen varsa toplu bir sipariş çıkartıp, enduroiste özel bir fiyat yapılabilir.
    Ersan KARAGÖZLÜ

  2. Ersan Karagozlu, bu güzel yazın için sana Teşekkür Edildi.

    Yalım Erkmen (19-11-2014)

  3. #12
    Ordinaryus Enduroist Öner BAKIR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    ÖNER BAKIR
    Üyelik tarihi
    28-12-2011
    Bulunduğu yer
    İSTANBUL / ÇEKMEKÖY
    Mesajlar
    1,179
    Motosiklet
    KLE 500
    Marka
    Kawasaki

    Standart

    hayırlı olsun,TA den sonra ivmelenmede pek tatmin etmeyebilir.yakıt sorunuda yoksa nc yerine 4 silindir bir model daha iyi olurdu sanki
    Öner BAKIR - A Rh(+)
    iletişim = 0555 425 05 58


    Her türlü etiket,sticker,damla sticker,tankpad,depopad vb... işler için irtibata geçin...


  4. #13
    Ordinaryus Enduroist Can Ekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Can Ekin
    Üyelik tarihi
    01-05-2012
    Bulunduğu yer
    DATÇA
    Mesajlar
    2,174
    Motosiklet
    '15 PCX 125
    Marka
    Honda

    Standart

    Hayırlı olsun Gökçen.

    Öner, 12 ay şehiriçi dışı hafta da 5-6gün motosiklete binipte yakıtı düşünmeyen yoktur diye tahmin ediyorum bu bütçelerde ve altında motosiklet alanlar için.

  5. #14
    Enduroist Kıdemli Üye Emre Tekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Emre Tekin
    Üyelik tarihi
    23-04-2010
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    336
    Motosiklet
    CRF 250 L
    Marka
    Honda

    Standart

    Gökçen hayırlı olsun! Karşılaştırmalarını bekliyoruz.

  6. #15
    Enduroist Üye muharremkara - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Muharrem KARA
    Üyelik tarihi
    17-03-2014
    Bulunduğu yer
    Ankara
    Mesajlar
    56
    Motosiklet
    Dominar D400 & Pulsar 200 NS Fi
    Marka
    Diger

    Standart

    Alıntı Ali KORKMAZ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dublex-Lastik-Tamir-Kiti

    Lastik-Tamir-Seti

    Hayırlı olsun lastik kitini almayı unutmayın patlarsa TA daki gibi yolda kalmazsınız

    Alıntı MelihUlubilgen Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu "DUBLEKS" lafı doğru değil doğrusu "TUBELESS" yani:içinde hava tüpü olmayan tüpsüz anlamında kullanılmaktadır.İçinde iç lastik olana ise "TUBE TYPE" yani tüplü lastik dir..
    Arkadaş doğru yazmış, Niye mi; çünkü ürünün ismi "Paffy-on DUBLEX Lastik tamir kiti" . İsim Paffy'li falan ama bizimkiler çıkartmıştır bu ürünü çok büyük ihtimal
    Şampiyersiz/şambrelsiz lastik demektense 3oda 1 salon "Dublex" demek daha kolay geliyor herhalde.



    Alıntı Ersan Karagozlu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Profesyonel bir tamir kiti getiriyoruz. Motosiklet için özel, içinde hava basmak için pompası da bulunmakta. (tabi tubeless / iç lastiksiz modeller için )
    Fiyat henüz netleşmedi. Ama 2-3 güne kadar satışa çıkartacağız.
    Ürün şu: http://my-airman.com/product/tire-repair-solutions/easy-rider
    Edinmek isteyen varsa toplu bir sipariş çıkartıp, enduroiste özel bir fiyat yapılabilir.
    Güzel bir ürüne benziyor, satışa çıkardığınızda link eklerseniz seviniriz.

  7. #16
    Ordinaryus Enduroist MelihUlubilgen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Melih Ulubilgen
    Üyelik tarihi
    02-03-2011
    Bulunduğu yer
    İstanbul/EU
    Mesajlar
    4,201
    Motosiklet
    F 800 GS 2008 (ANTRASİT)-Peugeot LXR 200 i
    Marka
    Bmw

    Standart

    Bu DUBLEKS markanın içinde ise söyleyecek bir şey yok tabii..
    melihulubilgen@hotmail.com
    B RH +
    0532 312 68 18
    TAM KORUMA olmazsa olmaz.
    Kavgada YUMRUK sayılmaz..

  8. #17
    Enduroist Katılımcı Üye GÖKÇEN KÖSEOĞLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Gökçen KÖSEOĞLU
    Üyelik tarihi
    11-08-2012
    Bulunduğu yer
    İSTANBUL
    Mesajlar
    156
    Motosiklet
    NC 750 XA'14
    Marka
    Honda

    Standart

    Selam arkadaşlar belkide daha önce yada yüksek ihtimalle bu sayfada 750 X in yönleri yorumlanmış yada paylaşılmıştır ancak kabul ederseniz bende ilk 80-100 km lik sürüşümde edindiğim görüşlerimi paylaşmak istiyorum...
    2.5 senelik TA deneyimimden sonra bir takım arkadaşlarım vede dostalrım TA dan sonra memnun olmayacağımı söylemişlerdi ancak ben bu tarza yakın muadili olabilecek motorları araştırınca tabiki bana göre iyi servis yedek parça bolluğu vede HONDA kalitesinden dolayı üçüncü hondamı almaya karar vermiştim kendisi 3 hondam ve toplamda 4. Motorum oluyor

    Gelelim izlenim vede karşılaştırmalarıma...

    Bir kere ilk izlenim NC / TA dan daha fazla rüzgar alıyor ....

    İkinci olarak pedlerin Ta ya göre daha geride olması ilk etapda vites kolunu vede ayak frenini bulmamda sinyalle kornanın yerini bulmamda zorluk yaşattı... Ama alışıyorum

    Üçüncü olarak aynaların yüksekliği 170 cm lik olan birine göre iyi ancak açı vede görüşle ilgili ciddi sıkıntısı var mutlaka aynalara körnokta görebilecek ufak aynalar takmak gerekecek...

    Dördüncü olarak motor TA dan sonra acaip hafif geldi bisiklet gibi kontrolü var çok rahat... TA 219 kg dı bunun ne olduğunu anlamış değilim ruhsatta 208 yazıyor kendi sayfasında 218 kg yanılmıyorsam ama motoru geri çekmek için alışmış olduğum gücü sergileyince motor az kalsın geriye doğru elimden kaçıyordu

    Beşinci olarak,tam bir asfalt motoru olduğu kesin bence çünkü motor bana biraz sert geldi yani asfalttaki ufak tefek çukur yada engellerden TA ile esnek bir şekilde geçerken bunda en ufak çukurdan dank diye vurarak geçiyorsun vede ciddi anlamda hissediyorsun tabi TA nın tel jant olma gibi bir avantajıda var...ancak siz siz olun videolara aldanıpta sakın bu motoru hafif araziye bile sokmayın motorunuza yazık edersiniz...arazidan çıktığınızda gevşemeyen vidası somunu vede contası kalmaz...bana silverwing 400 de böyle olmuştu

    Altıncı olarak motor çok açık ön vede arka lastik bölümleri vede motor dünki yağmurda çamur içinde kaldı TA ile ben kışın inanılmayacak yağmurlarda gittim geldim buradan sakın dışarı çıkmayın uyarıları yapan arkadaşların havalarında da dışardaydım motorumun bu kadar kirlendiğini hatırlamıyorum onun için hugger şart önede uzatma şart...

    Yedinci olarak ben motorda freni çok fazla kullanmam mümkün olduğu kadar trafiği iyi takip etmeye çalışırım süratimi trafiğe göre ayarlarım vede sürat keseceksem önce gazdan elimi çekerim yetmediyse vites düşürerek motor kompresörüne baş vururum vede motor hemen istediğim güce gelirdi hiç sıkıntıda yaşamadım Allaha şükür bu güne kadar ...doğru yada yanlış bilemiyorum alışkanlık bu bende...NC de ise motor kompresörü TA daki gibi değil sanırımteknoloji vede motor yapısı farklılığı...

    Sekizinci olarak lastiklerim yeni olduğu için henüz fren performansını deniyemedim bir 150 -200 km sonra denemelere başlarım ki bu önemli motorunuzun durabilme sınırını vede yavaşlama mesafelerini öğrenmeliyiz...

    Dokuzuncu olarak egzos sesi mükemmel,keyif veriyor...yüksek vites düşük devirde motor asla silkmiyor vede vurmuyor vede resmen kayıyor ancak TA da bu böyle değildi taktaktak diye vuruyor vede motoru silkiyordu...

    Onuncu olarak evet sele malesef rahatsız bir sele TA daha rahattı ancak benim için çok önemli bir durum değil bağzı arkadaşlar yazmışlardı okuduğum kadarıyla 150-200 km den sonra ağrılarım başlıyor rahatız oluyorum diye ancak bencede 100-150 km yol aldıysan eee bir 15 dk mola ver motordan in vede birçay iç de hem kan devaranın artsın hemde konsantrasyonun düzelsin aksi takdirde dikkatin bu km lerden sonra azalmaya başlar refleksler yavaşlar...buda sıkıntı değil alışılabilecek bir durum bence çokta kurcalamaya gerek yok...

    Onbirinci olarak yakıt konusunda daha ilk depom onun için bilemiyorum sanırım 5-6 depo sonra biraz bilgim olur ancak buda takıldığım bir durum değil TA ile şehiriçinde 5-5.5 yakan biriydim hiç bir zaman yakıt hesabım olmadı keyifle bindim...

    Sonuncu olarak sanırım bu motor tam benim motorum ben çok beğendim bana gayet yeterli geldi torku da yeter gücüde inanın %90 şehiriçi vede asfalt kullanıcısı olan biri için mükemmel bence...
    Hiç bir zaman güç manyağı olmadım sürat benim için çok birşey ifade etmiyor etseydi tarzım farklı olurdu farklı motora biniyor olurdum ...
    Şimdilik bunlar ileriki zamanda yol tutuş yakıt performans ve motor performansını elimden geldiğince AMATÖRCE yorumlarım sevgiler kazasız belasız sürüşler dilerim herkese...

  9. GÖKÇEN KÖSEOĞLU güzel mesajın için 4 üye sana teşekkür etti :

    Hüseyin ARSLANER (20-05-2016),muharremkara (28-11-2014),ozgurcakici (28-01-2015),YASEMİN AYDIN (25-11-2014)

  10. #18
    Enduroist Katılımcı Üye GÖKÇEN KÖSEOĞLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Gökçen KÖSEOĞLU
    Üyelik tarihi
    11-08-2012
    Bulunduğu yer
    İSTANBUL
    Mesajlar
    156
    Motosiklet
    NC 750 XA'14
    Marka
    Honda

    Standart

    Biraz evvel birşey gördüm ne kadar doğrudur bilemiyorum...
    Anlık yakıt göstergesini açtım ve yola o şekilde çıktım motoru daha yeni yeni tanıyorum normal olarak...
    Maslaktan yola çıktım felaket bir trafik var zincirlikuyu köprü sapağına kadar neyse yavaş yavaş geldik sapakta polis kapatmış trafiği kontrollü olarak tek şerit olarak veriyor dolayısıyla köprü yolunda gişelere kadar trafik bomboş akıyor bende metrobüsün oradan virajdan sonra biraz gaz açarak deneyeyim şu mereti dedim ne göreyim gişelere kadar 86 km sürat 3000 devir 5. Vites oda ne anlık yakıt 1.8 yaIyor Allah Allah ...
    Neyse geçtim gişeleri trafik tekrardan tabi capitolün önüne kadar oradan saptım koşuyoluna camiyi bilenler vardır ışıklard sağda oradan tekrar bir deneme 62 km sürat 4.vites 2300 devir 2.2 lt yazıyor bu ne kadar doğrudur bilemiyorum yani ben 86 km süratle 3000 devir 5. Vitesle 100 km yol yapsam 1.8 mi yakacak bu makşna yoksa yanlışmı yorumluyorum...

  11. #19
    Enduroist Üye Hüseyin ARSLANER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Hüseyin ARSLANER
    Üyelik tarihi
    11-05-2016
    Bulunduğu yer
    İZMİR
    Mesajlar
    4
    Motosiklet
    versys 650
    Marka
    Kawasaki

    Standart

    Gökçen kardeşim, yazılarını bdaha yeni okudum ve senin NC alma zamanını şimdi ben yaşıyorum , sürüş şekillerimiz tamamıyle aynı ve bende 4 senelik TA kullanıcısıyım şimdi satılığa çıkarttım ve NC 750 X almak istiyorum fikirlerin bana ışık oldu doğru yoldayım demekki

 

 
Sayfa 2 Toplam 2 Sayfadan SeçilenSeçilen 12

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •