Neydi ne oldu..
Emek harcayınca tertemiz oldu, Akort da iyi olur inşallah
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Neydi ne oldu..
Emek harcayınca tertemiz oldu, Akort da iyi olur inşallah
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Cuma günü sabah Kadir Usta'dan jantları akort edilmiş halde aldım, perşembe akşam iftardan sonra sakin kafa ile uğraşmış. Ardından Bostacı Buz Motor'da lastikler takılıp balansları yapıldı,
sonrasında bütün malzemeyi Konşuk Motor'a bıraktım. Akşam saat 10 sularında motoru teslim aldım.
Daha önce AT'nin üzerine bile oturmamıstım. DCT tecrubem de yoktu. Korka korka üstüne çıktım açıkçası. Nasıl kullanacagima dair bikaç yönlendirmeden sonra "yavaş yavaş" Maltepe'den Göztepe'ye eve geçtim.
Nasıl cesaret ettim de aldım derseniz, İlk motorum NC 750X idi. Motor kullanmayı da onun üstünde öğrendim..2 sene içinde %95'i sehir ici olmak uzere 26K tecrube edinmistim.
Araya yasak girdi, ve test etme imkanım olmadı, zira imkanım olsa da akort durumunu değerlendirebilecek tecrube ve donanıma sahip değilim.
Bu konuda tecrubesi olan sizlerden yardım almak en mantıklısı..Kullanıcı seviyesinde dahi tecrubeleriniz ve yonlendirmeleriniz cok kıymetli. Arif Abi'den, sağolsun yardım gelecek bu hususta, vakti olursa.
NC'den sonra bu motorun herseyi baska bir degisken, bir seyler anlamam neredeyse imkansız kısa zaman icinde..
Yaldir yaldir olmus ellerine sağlık
SM-G950F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Sağol : )
Tenere 700 ün siyah jantlarını aynı şekilde sarı yapmak mümkün mü acaba ? Motosikletim full black. Sarı jant çok çok güzel olacak hatta yurtdışında sarı jant satılıyor opsiyonel olarak.
Lastikleri tubeless e çevireceğim arada bu işi de halledeyim eğer boyanabilirse diyorum.
http://www.rally-raidproducts.co.uk/...heel-gold-rims
Konu omercem tarafından (18-06-2020 Saat 11:27 ) değiştirilmiştir.