ağaçlı bir yol ve önümüzde sağ viraj.. görüşümüzü artırmak için kendi şeridimizin güvenli olan en solundayız.. virajda gözüken en uzak nokta yolun sağ kenarı ile sol kenarının birleştiği nokta.. bu noktaya limit noktası dersek; viraja girmeden hemen önce limit noktasına yaklaşıyorsak eğer, hızımız fazla demektir.. limit noktası bizimle beraber ilerleyene kadar hızımızı düşürüyoruz.. limit noktası bizimle beraber ilerliyor, ne yaklaşıyoruz ne uzaklaşıyor; doğru hızdayız, hızımızı koruyarak devam ediyoruz.. bu arada viraja girmeden vitesimizi motor devir göstergemiz orta noktalarda seyredecek şekilde ayarlamış idik.. yani maksimum devrimiz 10.000 ise viraj girişindeki devrimiz 5.000'e yakın olmalı.. gaz kesince fren yapmadan yavaşlayabilmemiz, gaz açınca da rahatlıkla ivmelenebilmemiz için.. ..derken limit noktası bizden uzaklaşmaya başladı; tatlı şekilde gaz açarak limit noktasını kovalıyoruz.. bu arada NŞA sağ virajda kendi şeridimizin güvenli en solunu, sol virajda da kendi şeridimizin güvenli en sağını bırakmadan devam ediyoruz.. ta ki viraj çıkışını görene kadar.. viraj çıkışının gösterdiği yeni yol şekil ve şartlarına göre oluşturmamız gereken yeni konumumuza pozisyon almak üzere motorumuzu yönlendiriyoruz..