Evet kullanıyorum da niye hocam? Sesten rahatsız oldugum için mı öyle hissettiğimi düşünüyorsun?
EVEN EINSTEIN ASKED QUESTIONS
Toparlama yapma zamanı geldi mi yoksa egzersize devam mı? ne dersiniz?
Varmayı değil, sürmeyi seviyorum...
Honda VFR800XA
* RoSPA Advanced Riding Instructor
Membership 69332
* IBA MEMBER
Membership 60475
Çok dağılmadan toparlansa fena olmaz aslında
"KAZASIZ SÜRÜŞLER"
Gözü Kara Motorcular vardır, birde Yaşlı Motorcular Vardır.
Hem gözü kara, hemde yaşlı motorcu yoktur.
Bu sabah biraz kendimi zorladim ve ise gelene kadar yuksek devir kullandim da tabiki kendime gore yuksek 3500'un altina pek inmedim. Yine psikolojik ama yuksek devirde kullaninca daha suratli gidiyormusum hissi de oluyor.
Ayrica hocam artik toparlarsan biz de okuyup bilgilenelim.
EVEN EINSTEIN ASKED QUESTIONS
Faruk Ortaç (23-01-2014),Sadık SÖNMEZ (25-01-2014)
Ben de son zamanlarda devri yükselttim. 2000-3000 arası kullanırken 3000 altına inmemeye başladım. Bunda yoğun trafiğe girmemin de etkisi var. Motor frenine daha fazla ihtiyaç duyuyorum. Boş yol bulunca da yaramazlık yapıyorum, yüksek devirde kullanıyorum
Can Ekin (24-01-2014)
Burada bahsi gecen kayma tank slapping ile neticelenen tipte bir kayma olayi olduguna gore bir kere, olay tamamen (sebebi ne olursa olsun ki bu yag degil) iki tekerin hzilarinin esit olmamasindan kaynaklanan bir kayma gibi geliyor bana. Bu durumda yapilacak en iyi hamle aslinda hazirlikli olsak aklimizda o hazirligi cevirip dursak belki uygulama sansimiz olur ve o da debriyaja asilmak ve iki teker arasindaki donus hizini aninda esitlemektir.
Ben de Mersinden Mut yoluna girdigim yerde bir dort yol agzi gobek gecerken, bir anda ayni olayi yasadim ve bir iki salinimdan sonra motor toparladi. Tabii hic beklemedigim bir anda oldugu icin, ben de debriyaji cekmemistim.
Kaymanin yagdan olmadigini yazdim cunku, Tranzona giderken yolda kaza olmus ve uzun bir bolge yaglanmis idi. Ben de bu yagin uzerinden, daha onceden olayi gordugu icin, ve bircok kisinin durma ikazindan sonra yaga girip durma firsatini kacirdigim icin debriyaj cekerek, motoru kendi hizi ile yagdan cikarmistim. Esas karar vermeme yardimci olan kisim bundan sonra basliyor.
Yagdan ciktim, hava kurudu ve ben o arada, bankette topraga filan da girdim lastiklerimi temizlemek adina. Bir sure gittim yarim saat kadar ve tekrar yagmur basladi ve benim motor acaip kaymaya basladi bir anda. O zaman kendimi bankete zor atmistim. Topraga girip kurtardim dusmekten.
Demem o ki, yaga bulasan yag ve/veya mazot gibi maddeler hemen cikmiyor. Senin motor islak zemin devam etmesine ragmen, kaymaya devam etmedigine gore seni kaydiran olay yag degilmis demek ki.
Olsa olsa, asfalt yamasi bitum, ve yol seridi olabilir.
The Member of RoSPA RoADAR
www.orunbrothers.webs.com
R 1200 GS ADV TripleBlack
CRF 250 L Kirmizi Beyaz
Berkay İnal (25-01-2014),Eser Kara (25-01-2014),Sadık SÖNMEZ (25-01-2014),YASEMİN AYDIN (25-01-2014)