Enduroist Slogan
Bizi Takip Edin Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Kayıt ol

Arama:

Type: Posts; Üyelerimiz: ASIM DEMİR

Sayfa 1 Toplam 20 Sayfadan 1 2 3 4

Arama: Arama işlemi Toplam 0.01 Saniye sürmüştür.

  1. Cevaplar
    8
    Görüntüleme
    1,151

    tahtakalede ATABA var ben oradan profosyonel bir...

    tahtakalede ATABA var ben oradan profosyonel bir cihaz aldım garantili 190tl
  2. bence problem yok sizden haber gelmedi

    bence problem yok sizden haber gelmedi
  3. ben bu hafta muayeneye gittim canta ve sis...

    ben bu hafta muayeneye gittim canta ve sis farlarımda takılı idi ama kimssede ikaz dahi etmedi ve gectim tabiki
  4. yahu bende gelsemmi acaba malum ramazan geliyor...

    yahu bende gelsemmi acaba malum ramazan geliyor iftar yaparız gene
  5. bende gelicam 3 kişi

    bende gelicam 3 kişi
  6. Cevaplar
    41
    Görüntüleme
    2,209

    gecmiş olsun

    gecmiş olsun
  7. adi gardaşlarım toplaşalım bea

    adi gardaşlarım toplaşalım bea
  8. herşeyde bir hayır vardır derler gecmiş olsun

    herşeyde bir hayır vardır derler gecmiş olsun
  9. toplantının bir konusu varmı varsa...

    toplantının bir konusu varmı varsa öğrenebilirmiyim ona göre gelecemde:)
  10. Cevaplar
    4
    Görüntüleme
    427

    hayırlısı olsun

    hayırlısı olsun
  11. hani resimler hiç görüntü alan yokmu bea

    hani resimler hiç görüntü alan yokmu bea
  12. Cevaplar
    29
    Görüntüleme
    3,314

    benim motor uzun yolda 40 50 kuruş yakıyor 50000...

    benim motor uzun yolda 40 50 kuruş yakıyor 50000 bakımınada lastik dahil 2000tl verdim ama yola cıktığım vakit beni zevk komasına sokuyor buda bana fazlasıyla yetiyor yolda bırakmasın beni mahcub...
  13. Cevaplar
    71
    Görüntüleme
    5,670

    sağolasın afiyet bal olsun

    sağolasın afiyet bal olsun
  14. Cevaplar
    71
    Görüntüleme
    5,670

    sağolasın burak kardeşim siz isteyin her zaman...

    sağolasın burak kardeşim siz isteyin her zaman ben hhhazırım
  15. Cevaplar
    71
    Görüntüleme
    5,670

    sağolasın kardeşim afiyet olsun

    sağolasın kardeşim afiyet olsun
  16. Cevaplar
    71
    Görüntüleme
    5,670

    cok sağol arkadaşım gelmediğine yeminle üzüldüm...

    cok sağol arkadaşım gelmediğine yeminle üzüldüm seni görmek nasib olmadı seneye inşallah isterseniz benim catalcadaki mekanda o tarz bi organize yapabiliriz
  17. Cevaplar
    71
    Görüntüleme
    5,670

    kadınlar bu tarz yemekleri yapmakta zorlanırlar...

    kadınlar bu tarz yemekleri yapmakta zorlanırlar ALİ kardeşim buda bizim ustalığımız masadaki tüm ürünler bana ait.
    geldiğiniz için hepinize cok teşekkür ederim geceye renk kattınız seneye ramazana...
  18. Cevaplar
    71
    Görüntüleme
    5,670

    sevgili arkadaşlarım asıl ben sizlere teşekkür...

    sevgili arkadaşlarım asıl ben sizlere teşekkür ederim geldiniz soframa neşe ve renk kattınız dosluğumuz daim sofralarımız böyle neşeli vede bereketli olsun her zaman.
  19. Cevaplar
    71
    Görüntüleme
    5,670

    yahu gelin hele bir senin alıcağın pideler ve...

    yahu gelin hele bir senin alıcağın pideler ve içecekler bizim BAŞKANA YETMEZ tek başına bi oturuşta 30 bide yiyor 60 şişe kola içiyor diye duydum
  20. Cevaplar
    71
    Görüntüleme
    5,670

    misafirinide al gel bizce mahsuru yok sen nasıl...

    misafirinide al gel bizce mahsuru yok sen nasıl istersen
  21. Cevaplar
    71
    Görüntüleme
    5,670

    daha güzel günlerde birlikte oluruz hocam sen dön...

    daha güzel günlerde birlikte oluruz hocam sen dön yeterki sağ salim yolun acık olsun
  22. Cevaplar
    71
    Görüntüleme
    5,670

    arkadaşlar menüde süzme mercimek corbası güvecde...

    arkadaşlar menüde süzme mercimek corbası güvecde et kavurma içli köfte zeytinyağlı yaprak sarma meşrubat ve tatlı ayrıyetten bir isteğiniz olursa bildirin
  23. Cevaplar
    71
    Görüntüleme
    5,670

    bu bir gönül sofrası kardeşim kacıranlar bir sene...

    bu bir gönül sofrası kardeşim kacıranlar bir sene daha bekler
  24. Cevaplar
    71
    Görüntüleme
    5,670

    ben sizlere teşekkür ederim masamı...

    ben sizlere teşekkür ederim masamı şenlendiriceniz için
  25. Cevaplar
    71
    Görüntüleme
    5,670

    kısmetten gayrısı olmaz abim benim

    kısmetten gayrısı olmaz abim benim
1 den 25´e kadar. Toplam 500 Sayfa bulundu
Sayfa 1 Toplam 20 Sayfadan 1 2 3 4