aynı zamanda bmwsporttouring ve bmwmoa'ya da üyeyiyim, o sitelerde aşağıdaki gibi ibarelere sıklıkla rastlamak mümkün. o açıdan çok korkum yok. bu motorların en çok satan motorlar sıralamalarında rakiplerine 5-6 kat fark attığımnı düşündüğünüzde problemliymiş gibi algılanması normal. kaç tane yabancıyla ve motor ustasıyla konuştuysam katır gibi motor hiçbirşey olmaz dediyse de bizim memlekette çok problemli naif bir motormuş gibi algılanması da ilginç. hatta en son motosenkron ustam da taş gibi motorlardır bunlar, problem falan çıkarmaz demesiyle de içim gayet rahat.

aşağıdaki amcam özetle motosiklerinin 162 bin milde ve fıstık gibi olduğunu anlatıyor.

For what it's worth, I ride a 2004 R1150 RT with 162,000 miles on the clock. I got used to the grabby breaks early on. I replaced the stock shocks with lowered versions and use a low style saddle. The bike now fits me like a glove. At 142,000 miles I decided to have some preventive maintenance work done and had the transmission input shaft replaced, a new clutch installed, and the crown bearing replaced. The mechanic, Anton, estimated the old clutch was good for another 30,000 miles. Just got back from a 2000 mile trip where the bike showed her heels to a Harley 103, and to a Valkyrie. If the bike were totaled tomorrow I would be looking for another 2004.