Türkiye sitesinde tanıtımı ne zaman gerçekleşir acaba? 1.5 ay oldu TA alalı yapılacak şaka mı bu şimdi
Eski AT ile yenisi arasindaki farki daha iyi gormus olursun iste fenami
ben her seyden cok agirligini merak ediyorum. 1000cc olmasi beni biraz uzdu acikcasi, 800 bekliyordum. Agirlik kesinlikle 200 kgin altinda olmali, eger honda dedigi gibi true adventure bir motor yaratmak istiyorsa.
Bir de bu nc750, vfr800 vs kalabaligininda azalmasi iyi olurdu. Bi africa twin olurdu adventure icin. Birde asfalt motoru iste. Honda cok karisik isler yapiyor. Anlamak guc.
Aslında karışık işler yapmıyor markalar...ciddi stratejiler izliyor..ama meksika ve şili nin ardından gelir eşitsizliğinde üçüncü olduğumuz için ne yazık ki bakıp kalıyoruz olanlara.... Zamanında avrupada pazarlanmak üzere tüm markalar her işe koşulur her yola gidilir modellere yönelmişti. Yamahası hondası bmw si yıllarca dual purpose enduro touring makinalara yoğunlaştı.
Ne zamanki avrupanın biti kanlandı bu motorların yerine her alanda ayrı ayrı modellere yöneldiler. Bir kişiye bir değil üç motor satmak çok daha mantıklı çünkü... NE yazık ki pazarı biz değil avrupa belirliyor ...Geçen yıl sadece ingilterede satılan motosiklet sayısına bakarsanız olay anlamlı hale geliyor...
Ersan ÖZYURT (23-05-2015),Gürol Kıvırcık (28-01-2016)
Africa Twin test sürüşünden sızan fotosu şöyleymiş
Fiyatı ne gelecek acaba? Daha önceki AT'nin üretimini durduran fiyatı olmuş. Transalp varken pahalı seçenek pek satmamış sanırım ki 2 motorunda tarzı yakındır. NC şu anda Honda gamında ama AT ile aynı klasmanda değil. Yani umarım fiyatı da anlamlı olur. Para biriktirmeye başlasam iyi olabilir : )
Valla benim de aklıma girebilir iyi bir fiyatı olursa 😉
Bu da video
http://youtu.be/JzT_bKsItLA
Hafif olaydi iyiydi
Leaked 2016 Honda CRF1000L Africa Twin Specifications
Engine TypeLiquid-cooled 4-stroke, 8-valve, two parallel cylinders, crankshaft 270 and Unicam system
Displacement Engine998cc
Maximum power70 kW (93.9hp) @ 7500 rpm
Maximum torque98 N.m (72.3 lb-ft.) @ 6000 rpm
Bore x Stroke92.0 x 75.1 mm
ClutchWet, multi-disc with coil springs
Final transmissionChain sealed by O-rings
Type Gearbox / Transmission6-speed manual / 6-speed DCT with driving modes for on-road and off-road
HSTC system (Honda Selectable Torque Control)HSTC 3 levels + interrupter switch-off (only versions ABS and DCT, not the STD version)
Frame TypeSemi-double cradle steel; rear sub-frame in high-strength steel
Turning diameter2.5m
Dry weight208 kg/458 lb (STD), 212 kg/467 lb (ABS), 222kg/489 lb (DCT)
Curb weight228 kg/502 lb (STD), 232 kg/511 lb (ABS), 242kg/534 lb (DCT)
Fuel tank capacity18.8 l (5 gallons)
Length x Width x Height2,335mm x 875mm x 1,475mm (STD) 2,335mm x 930mm x 1,475mm (ABS / DCT)
Wheelbase1,575mm (62.0 inches)
Seat height (STD / lowered)870 / 850mm (34.3 inches/33.5 inches)
Ground clearance250mm (9.82 inches)
ABS systemABS 2 channels switch off the rear ABS (ABS and DCT versions only)
Front brakesTwo 310 mm floating discs, radial calipers hub and 4 pistons (ABS) and sintered pads
Rear brakesA floating disc 256 mm a 2-piston calipers (ABS) and sintered pads. DCT version also includes parking brake system.
Front wheelwire-spoke with aluminum rim
Rear wheelwire-spoke with aluminum rim
Front wheel21 m / c x MT2.15
Rear wheel18 m/c x MT4.00
Front tire90/90-R21 with tube
Rear Tire Size90/90-R21 with tube
biraz karışım gibi olmuş bu makine hayırlısı yollarda görmek isteriz
KILIBIKRAYDIR
eski xl650 transalp e benzettim biraz incelediğimde dış görüntüsünü
KILIBIKRAYDIR