Eğitim alamamış bir sürücü olarak fikrimi arz edeyim;
Rospa'lı sürücüye inanmadım.
En azından 20 km üstünde ki hızlarda kontra vermeden dönmeyi ben beceremem. Dolayısıyla lastik illa ki yanağa biner.
Bu anlamda o sürücü düz gittiğinden ( Otoban sürüşü gibi) ve/ veya artçılı olduğundan lastik sırtını yemiştir.
Okuduğum ve izlediklerim doğrultusunda viraj da sistem gerekliliklerini akıldan çıkarmadan, bakışı düşürmeden, dış pege ağırlık verip gövdeyi hafif iç tarafa alıp mümkünse de aynaya doğru kafamı yaklaştırarak , motoru o viraj için olabilecek en dik konumda dönmeye çalışıyorum.
Her zaman istediğim gibi olmuyor...Ama çalışıyorum
Artçılı sürüşde hızı daha düşürüp motoru daha dik viraja sokuyorum...Minimal de olsa ağırlık transferini yine de yapıyorum..
Virajda ki en büyük korkum karşıdan şerit ihlali yaparak gelen araç ve zemin sürprizleridir.