Ersan ÖZYURT (20-12-2017)
Kimmiş o artçı Hakan
Ersan ÖZYURT (21-12-2017)
Varmayı değil, sürmeyi seviyorum...
Honda VFR800XA
* RoSPA Advanced Riding Instructor
Membership 69332
* IBA MEMBER
Membership 60475
HakanVelioglu (22-12-2017)
Yeri değil ama görünce değinmeden geçemeyeceğim. Arka çanta, top case veya neyse, en fazla 10 kilo gibi uyarılar var. Birde üstüne artçıyı yasla. Gerçekte kaç kilo ile kırılır bu meret, deneyen var mı?
(Tabii ki kimse bunu denemek için kırmaz ama fazla yüklediği için kıran oldu mu?)
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Eskiden gs'lerin (düz gs) arka çantaları yolda biraz hoplayıp zıplayınca yüklü olmasa bile kırılırdı.
Sonra off road kit diye ilave aparat yutturdular millete.
Arka çanta düşeyde maksimum 10kg yük içindir veya üzerinde ne yazıyorsa..
Yatayda herhangi bir yük ( artçının yaslanması) aman diyim..
Çantanıza yaslanma pedi taktırmayın otomatik olarak önlemiş olursunuz
Oğuz TUNA
Haklısın Ersan hocam. Şimdi bakışı ne kadar nasıl vallaha ne diyim orasını göremiyorum. Ama bakışı benden kat ve kat iyi olan eğitimi bırak eğitim verecek mükemmel bir artçı ile Karaadeniz sahil yolunda kısa bir sürüş yapma şansım oldu (böyle birine benim artçı olmam gerekirken niye bana artçı olduysa artık Orasını karıştırmayın.). Yolu bilmeyenler için söyleyeyim, hafif virajlı 3 şeritli hızlı bir yoldur Karadeniz sahil yolu. Bir süre sonra dikkatimi çekince özellikle yaptım. Kontrolleri ben boşalttım arkamdakine de bundan hiç ses etmedim. Adam motosikleti arkamdan kontrol etmeye başladı. Virajlar da hafif ve tatlı olunca artık bakışı ile mi refleksleri nasıl oturduysa bildiğin yön veriyordu. Yani dediğin gibi sürüş dinamiklerine vakıf birisi acemi birine bile artçı olsa yola oturtuyor motosikleti. Tecrübe ile test edlimiştir. Bence eğitimlerde bunu kullanmanın olasılığını bir düşünebilirsiniz.
cemkucuk (22-12-2017),Ersan ÖZYURT (22-12-2017)
Ben bu başlığı kaçırmışım yahu....
Hakanım Artçı ile sürmeyi bende çok seviyorum... Ama ben sebebini şuna bağlıyorum Arkanda artçı olunca normalde sürmek istediğinden bir tık daha yavaş sürüyorsun... Birde gaz açışların,kapamaların frenlemelerin kontraların biraz daha planlı ve daha yumuşak oluyor... (Malüm kasklar tokuşmasın, üstüme yüklenmesin, rahatsız olup günümü mundar etmesin, rahat edip keyfini çıkarsın diye)Dolayısıyla daha akıcı bir sürüş oluyor... Sürüş ve hareketler daha dikkatli olunca bence ağırlığında etkisiyle virajlarda ip gibi dönüyor....
Benim artçı da eğitimli saylır bizde yolda giderken ben hep intercomdan anlatıyorum malum onunda ehliyeti var bir gün oda sürecek nasılsa kulak dolgunluğu olsun kafasında bir yer etsin diye...bak ilerde köpek çıkıyor konumumu ona göre aldım güvenlik balonu bıraktım, bak limit noktası bu şimdi yaklaşıyor hızı ona göre ayarlıyacağım, ahanda limit noktası açıldı önümüz açık uzuyorum arkama gömül... Sohbeti keselim biraz tempoyu arttırıp virajların tadını çıkaracağım sende viraj çıkışlarına bak daha iyi hissedersin diye devamlı onuda sürüşün içine dahil ediyorum...
Dolayısıyla artçı iyidir ) Bir diğer artısı da Kışın sıcak tutuyor iyi oluyor ( Bunu yazmasam hatun kesin kızar uzun sürüşlerde popo uyuştumu ayağa kalkıp popo masajı yaptırıyorum arada kollarımı ovduruyorum bide masaj artısı var yani )
Konu Bora Karayel tarafından (22-12-2017 Saat 11:38 ) değiştirilmiştir.
Good Things Come To Those Who Wait
ahmet f senel (22-12-2017),alperiynem (22-12-2017),cemkucuk (22-12-2017),Ersan ÖZYURT (22-12-2017),HakanVelioglu (22-12-2017),Serdar ZIMBA (22-12-2017)