Aslinda biraraya geldigimiz bir yerde gostermek daha iyi olurdu ancak soyle bir anlatmayi deyeyim izninizle.

Simdi ayaklar pegde yani hafif geride ve motorun uzerinde otururmus gibi yapin.
Omuzlar asagida eller asagida sarkik.
Simdi kollarinizi dirseklerden yere paralel hale gelecek sekilde kirin
Gidona yetismedi, o zaman biraz one egilin
Bu motorda oturma pozisyonudur. Kollar dirseklerde serbest omuzlar asagida. Yani dirsekleriniz iki yana serbestce sallanbilmeli.
Viraja girerken oturus pozisyonumuzda yapmamiz gereken agirlik transferi ve kontrayi da iceren hareket ise;
(diyelim ki viraj saga) Sag omuzunuzu hafifce disari yani viraj icine ve sag aynaya dogru, direkleri kirmadan egin.
Bu durumda poponuzun sag yani ve sag ayaginiz pege daha cok basacaktir. Kirmadiginiz dirsekde gidonu ileridogru iterek kontrayi verecektir.

ben bunu iki hamlede yapiyorum. Sebebi de viraj oncesi agirlik hazirligimi yapiyor, viraja tam basladigim anda, kalcamin sagina iyice oturuyorum ve o anda da kontrayi veriyorum. Artik motor devrildigine gore gaz takviyesi ile onu bu devrildigi durumda tutuyorum. Aslinda videoda bunlari anlatiyor. Hani radarla olcum yaptiklari yer var ya orada agirlik aktaranla aktarmayanin ya da gec kalanin suratlerini olcuyorlar ya o bolum iste. Agirlik dogru aktrilmadi ise, viraj konforu tam gelmiyor. Baslangicta bu kareketleri biraz abartarak yaparsaniz motorun tepkilerine gore, giderek gelisir. Ve yavas girip hizli ciktigini virajlara siz hala yavas girdiginizi sanarken, bir bakarsiniz ki onunuzde de arkanizda da kimse kalmamis.