Dostlarım camiamızda bu pek keskin olmasa da (enduro camiası), motosiklet camiasında KM si çok denen bir sürü motosiklet var...
Örneğin bakıyoruz makina 2000 model adam 50bin yada 60bin.. yorumlara bakıyoruz oooo bu ne KM ne çok yapmışsın, bitmiştir o makina, sekman, pistom ister, egzantrik ister... gibi rahatsız edici yorumlar geliyor..
adam hiç yapmak istemese bile KM yi geri çekiyor bni bakıyorsun aynı maklina 20bin, 30bin olmuş.. yorumlar hemen şöyle oluyor: bu makina alınır, çok temizmiş be abi, tek lira masrafı yok.. hadi bakalııııımm.. makinalar aynı KM çekildi! ne oldu birden makina gençleştimi...
Malesef bu KM çekme işlemlerine de biz sebep oluyoruz..
Ben KM si yüksek ve bakımları tam yapılmış bir makinayı almakta tereddüt etmem.. kaldıki nerden bileceksin bakımlarını laflarına da şöyle cevap vermek isterim: makina duruşuyla, çalışması ile, rölantide sayışı ile bile belli ediyor kendini.. :wink:
Korkmayalım bu derece..motosiklet denen makinalara sanıldığı gibi 50binde 60binde makina bitirmez.. yeterki yağını uygun bir yağ koyalı, değişim zamanını geçirmeyelim.. KM'lerce yürür.. :wink:

İşte size bir kaç örnek:

tam 100.000km de bir BMW F 650


94 BMW R 1100 GS


BMW K 100 R


BMW R 1100 RS


BMW R 100 RT 480.000km


bunlarda orta sınıfta, işletme maliyeti gayet uygun, çok az sorun çıkartan BMW F650 nin bir kaç fotosu:

bu ilk kasası (sadece karenaj farklıdır, diğer bütün parçaları birbirine uyar..hatta kafa karenajını değiştirmenin bile mümkün )



beyaz olan daha sıfır kasasından yeni çıkarılıyor






bunlarda yeni kasa denen modeli (kafa karenajı farklı sade gördüğünüz gibi.. )

saygılar...