Acemi ve guvenli surus kurallarina uymayan surucu virajlari keser yani her zaman daha dik kalir. Bu suruculerin lastikleri de sirt yapar (:
Ama bu arkadaslarin tamami yanlis konum ve hizlarindan dolayi virajda fren yapmak zorunda kalir.
Yani ROSPA li IAM li surucu destek gaziyla sabit hizda(!) donerken bu arkadaslar debriyaji birakma korkusuyla viraj cikisina kadar yavaslar. Oysaki diger surucu cikisi gordugu anda hizini coktan artirmistir. Bu yuzden bi baska konuda da konustugumuz gibi guvenli suren aslinda daha da hizlanmaktadir.
Ilaveten guvenli surus yapan eleman lastigin o erimeyen yan kisimlarinin sadece aciliyet aninda kullanilacagini bilir. O bolge artik son kurtulustur ve tehlikeli zevkler icin oraya konmadigini bilir (:
Amma bence sirt yapmanin en buyuk sebebi uzun turlardir. Aslinda km hesabi yapinca cikiyor ortaya.
Sent from my iPhone using Tapatalk