Enduroist Slogan
Bizi Takip Edin Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Kayıt ol
1 den 10´e kadar. Toplam 31 Sayfa bulundu

Threaded View

  1. #7
    Banned
    Isim
    TG
    Üyelik tarihi
    09-04-2009
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    3,313
    Motosiklet
    '06 XT660R
    Marka
    Yamaha

    Standart

    malzeme daha fazla olması ağırlığın artması ve dolayısıyla performans azalmasını yada daha yüksek yakıt tüketimini getirmez mi?

    genelde motosikletlerde yapılan yenilikler, ağırlığı azaltıp, performansı ve güvenliği artırmaya yönelik oluyor artık
    1100 GS'in son modeli 1999'da üretilmiş. Bahsettiğiniz mevzu 2000 senesinden sonra 1150'ler üretilmeye başlanıldığında ve onu takiben asıl değişikik 1200GS'de yapılmış. Ağırlığı azaltarak performans yükseltmek ve güvenliği artırmak yönünde olmuş. Ama herkesçe bilinen bir gerçek 1100GS'in diğer GS'lerden sağlamlık konusunda çok daha iyi olduğudur.

    1150 serisindeki E, overdrive diye bilinen sistemin göstergeye "E"konomi olarak yansıtılmış hali. bu seride süratini değiştirmeden vites büyüttüğünde 1-5 arası viteslerde , mesela , 4000 olan devir 3000-3200e düşerken, 5.vitesten E konumuna, yani 6. vitese yükseltince motor devri 2500 devire düşer. bu daha az tork gerektiren bir güç üretir ve yakıt tüketiminde genellikle iyileşme beklenir.
    Evet çok doğru hatta 1150 kullanıcılarından genelde aldığım yorum ''E'' vitesinde iken sollamaya çıkılmaması yönünde , dediğiniz gibi ekonomi vitesi fakat ; okduğum diğer forumlarda ve yabancı sitelerdeki motosiklet incelemelerinde 1100GS'in 100km'de ki yakıt tüketimi ile 1150 GS'in 100km'de ki yakıt tüketimi arasında 1,5 litreye yakın bir fark olduğunu gördüm. Bende 1150GS kullandım ve evet fazla yaktığını söyleyebilirim.
    Konu Gİ tarafından (13-01-2010 Saat 19:34 ) değiştirilmiştir.

 

 

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •