Başka forumlarda farklı örneklerini de görüp , zamanı geldiğinde motorumda uygulamak üzere planlamıştım.

Sistemin ucuna klima veya buzdolabı tamircilerinde yaptırabileceğimi düşündüğüm , Y şeklinde bir bakır boru takarak dişlinin her iki tarafınında yağlanmasını sağlayacağım.

Sürekli yağ akışının önüne geçmek veya sistemi açık unutmaktan kaçınmak için loobman mantığı iyi fikir ama bunun önüne geçmek için selenoid valf kullanıldığını görmüştüm , oldukça mantıklı. Selenoid valf kullanımındaki çekince ise , motor çalıştığı sürede sürekli açık kalan valfin aşırı ısınması. Bunun kolayınıda 12v luk valf kullanmak yerine 20v luk valf kullanarak çözmüşler. 20v luk valf 12v ta da çalışıp sürekli açık vaziyette kaldığı zaman ısınma yapmıyormuş.

Motorun çalıştığı ve valfin sürekli açık kaldığı zaman içerisinde zincire gelecek yağın miktarını ayarlamak içinde ayrıca bir vana gerekiyor. Ve hepsinden önemlisi dişliye yağın akabilmesi için yağ kabina açılması gereken havalandırma deliği Bu delik için henüz bir fikir üretmiş değilim , kaba yerleştirilecek bir pipet yardımıyle , havalandırma borusunun ucu yağın sarsıntıdan ulaşamayacağı seviyeye yükseltilebilir ama ben motoru yatırıncada akmayacak en azından uzun süre akmayacak bir havalandırma üzerinde duruyorum.