İnternetten indirdiğim resimlerden ve motorun üzerinde yaptığımız incelemelerden sonra yan çanta demirlerimizi 21 mm lik borudan yapmaya karar verdik. amacımız sadece yan çanta demiri yapmak değil aynı zamanda korumada sağlamak.

4 metre 21x3mm boru kestirerek işe başlıyoruz...


U şeklindeki ilk parçayı kıvırıyoruz



L şeklinde olan diğer parçayıda 70 derece gibi ikiside eşit olarak gözümüze göre kıvırdık.

Son durumda 4 adet kıvrık olan parçalarımız



30x5mm lamadan 15 cm keserek peglerin altına göre 8mm lik matkapla delip monte edilecek şekilde hazırlıyoruz.

Bağlantılara peglerin altından ve şaseye koltuğun kenarından olmak üzere karar verdik.



4mm sactan 45mm lik köşebent şeklinde 15 cm uzunluğunda 2 adet hazırlattım.
Egzozun ve koltuk kilidinin geldiği yerleri taş motoru ile açarak geçmelerini sağladım.





Sırada boya var.Renk olarak metalik griyi seçtim motor siyah onlarda gri olduğunda daha hoş olur diye düşündüm bakalım sizin fikriniz ne olacak?(beğenmezsek değiştiririz nasıl olsa kendimiz yapıyoruz) Malzemeden başka hiçbir şeye para vermek yok esasına dayanarak boyayı da kendimiz yaptık.



Hazır boya olacakken koruma demirinide aradan çıkardım, tabi öncesinde güzelce temizleyip boyaya hazır hale getirdim.



Özetleyecek olursak kaynak sıraları şekildeki numaralandırma gibi oldu.



Bu arada plaka altından geçen demirede daha sağlam olacağını düşünerek son dakikada monte ettim. Boru içine civata kaynattım istediğim zaman çıkarabileceğim şekilde oldu.




İşteee son şekilde böyle



Kullanılan malzemeler:

1. 4 metre 21x3mm boru
2. 45lik 15 cm uzunluğunda 2 adet köşebent (egzoz ve koltuk kilidi bağlantıları)
3. 2 adet 30x5mm 15 cm uzunluğunda lama (peglerin altında ki bağlantlar)
4. 4 adet peglerin civataları, 4adet köşebentlerin civataları-somunları 2 adet plaka altındaki demirin civata-somunları
Not: Tüm civata ve somunları paslanmaz kullandım.
5. Boya