Enduroist Slogan
Bizi Takip Edin Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Kayıt ol
1 den 10´e kadar. Toplam 20 Sayfa bulundu

Threaded View

  1. #8
    Enduroist Üye Manci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Olcay MANCILIKCILAR
    Üyelik tarihi
    17-08-2011
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    18
    Motosiklet
    Transalp
    Marka
    Honda

    Standart

    2 gun once bende yeni bir transalp aldim. Goruslerimi belirtmeden once acemi oldugumu belirtmek isterim.

    Motoru almadan once cok fazla celiski icerisindeydim. Acaba tenere mi alsam ? Biraz daha para biriktirip F650 mi alsam falan diye. En sonunda yola ciktim ve butun motorlari denedim. F650 butcemi cok zorlayacagi icin direk eledim. Fiyati/ Servis ve yedek parca maliyetleri / kendi adima beni fazlasiyla zorlayacakti o yuzden vaz gectim. Tenereye gelince , sele yuksekligi o derece yuksek bir motora daha once binmedim acikcasi. Boyum 1,74 , motorun ustunde zor duruyordum.

    En son sira transalpe geldi. Sele yuksekligi bana birazcik yuksek gelse de cok da zorlamadi beni. Bindigim en rahat motor diyebilirim. Daha once kullandigim motorlar (VT 750 shadow , KTM 125 Duke). Boylesi agir bir enduro daha once kullanmadim , hic surus tecrubem yoktu yani. Ilk bindigim zaman elim ayagim titriyordu. Yahu ben bu motoru eve kadar nasil goturecegim korkusu... Ama ilk yola ciktigim andan itibaren , en ufak tehlike veya zorlanma yasamadim. Bagcilardan - Camlicaya kadar rahat rahat geldim. Yolda gelirken nekadar dogru bir karar verdigimi anladim.

    Yakit gideri konusunda cok fazla bilgim yok su asamada. XL 650 transalp sahibi arkadasimin yakit konusunda surekli sikayet ettigini bilirim. XL 700 lerin ortalama 100 km`de 5-6 litre arasi tukettigini okumustum. Uzun yolda 5-5,5 litre belki...
    Konu Manci tarafından (21-08-2011 Saat 12:38 ) değiştirilmiştir.

 

 

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •