hemen gerekli bilgileri vereyim

ilk evvela kapitalist sistemin yaptığı en son en harika motoru aldığını söyleyeyim sana bundan sonraki serilerde hırsızlık başlıyor...

bu motorda orjinal topcase in orjinal aparatlarıyla bağlandığı kuyruk kısmına dikkat et eğer etmessen o kuyruktaki alüminyum parça kırılır bu yüzden yan çanta bağlama aparatlarının kuyruk kısmındaki bağlantı yerinden destekli bir tabla yaptırmanı öneririm şahsen bizim motora ben öyle bir aparat yaptım ondan önce bir iki kez kırıldı kuyruk demiri neysem

touratech gibi firmaların yaptığı uyduruk şeylere çok güvenme süsten başka bir işe yaradığı yok bence onların ( kağan tezer katılmaz buna ama öyle)

ön amortisör yağlarını 2 yılda bir mutlaka değiştir her yıl seviyelerini kontrol et..

debriyaj balatasını hiç bir şekilde ısıtma istediğin kadar zorlayabilirsin ama ısınmaması lazım yani yüksek devirlerde yarım debriyaj yapma

şanzuman ve diferansiyelde mutlaka API-GL5 standartlarında yağ kullan

her yıl fren hidroliklerini abs nin içindeki dahil değiştir...

motor yağını seçerken çok dikkat etme ama 15-50 yada 20-50 yağ kullan (sıcak havalarda 20-50 soğuk havalarda 15-50)

far a osram night braker mıydı neydi öyle bir ampul vardı osramın nightlı bi modeli ondan tak arada bariz fark oluyor...

motor avansını 3 derece avansa çektir.. (çok gizli bilgidir kimseye söyleme) (kağan'a da)

motorun neyine ellersen elle mutlaka senkron ayarını kontrol et...

eğer sabit devirde giderken silkeleme yoksa TPS e kimseyi elletme

şimdilik aklıma gelenler bunlar daha gelirse yazarım