Enduroist Slogan
Bizi Takip Edin Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Kayıt ol
Sayfa 2 Toplam 4 Sayfadan SeçilenSeçilen 1234 SonuncuSonuncu
11 den 20´e kadar. Toplam 34 Sayfa bulundu
  1. #11
    Banned
    Isim
    Ahmet İri
    Üyelik tarihi
    06-04-2010
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    579
    Motosiklet
    R1200GS
    Marka
    Bmw

    Standart

    Mötör güzelde,birtakım radikal değişiklikler olmuş,debriaj gibi,su soğutma gibi.
    Bence bu değişiklikler ne kadar iyi veya kötü veya kullanışlı olmuş,bunlar mötöra olan ilgiyi artıracak,azaltacaktır.
    Bana göre eskiye göre fazla tekno!

  2. #12
    Ordinaryus Enduroist Barış Sekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Barış Sekin
    Üyelik tarihi
    10-12-2009
    Bulunduğu yer
    İstanbul/Maltepe
    Mesajlar
    1,013
    Motosiklet
    CRF250L
    Marka
    Honda

    Standart

    Of diyorum.. Çok seksii
    Barış SEKİN 0 Rh(+) 0535 269 06 51
    34 UCD 60

  3. #13
    Ordinaryus Enduroist Emrah Can Yaylı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Emrah Can Yaylı
    Üyelik tarihi
    31-03-2009
    Bulunduğu yer
    İstanbul/Kasımpaşa
    Mesajlar
    3,238
    Motosiklet
    BMW r1150 GSA
    Marka
    Bmw

    Standart

    matriks bey siz de bizim gibi yuzunuzun goruneceği bir avatar kosyanız da bız de sızın fotoğrafınıza baksak

    ayrıca gs lerın arazı kabılıyetı ıcın adv rıder a bı goz atmakta fayda var;)

    r 1150 GSA
    (Bayerische Motoren Werke r 1150 Gelände Straße Adventure)

    THİS İS YOUR PLANET...RİDE İT !!!

    Arh+

  4. #14
    Enduroist Katılımcı Üye Şükrü Namazcı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Şükrü Namazcı
    Üyelik tarihi
    16-09-2009
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    195
    Motosiklet
    Motorhane R1100GS
    Marka
    Bmw

    Standart

    zorlu araziden kasıt nedir ki acaba yani ben zorlu araziye girecek bir kaç makine biliyorum bunların içinde de kawasaki yok yamaha da yok eğer zorlu araziyi konuyorsak 400cc nin üzeri makineler de zorlu araziye giremez.. hatta çoğu zorlu arazi için 400cc bile ağır kalır bileğini falan incitir... :P :P :P

    demem o ki enduro ile cross u birbirine karıştırmamak lazım bence enduro motorlar arazide yarış yapmak için üretilmezler... enduronun amacı arazide gidebilmek içindir.. bundan dolayı da çoğu zorlu arazide gidebilir bu kullanıcıya göre de değişir fakat çoğu kimse eşek yükü çantalar ile araziye girmek istemez özellikle türkiyede buna elverişli araziden gidebileceğimiz yolda çok fazla değil...

    ayrıca bu elektronik ekipmanlar diğer adıyla bozulacak öğeler bakımları düzgün el kitabında belirtilen aralıklarda ve belirtilen ürünlerle yapıldığında sorun çıkartmıyorlar nedense... fren hidroliklerini değiştir diyo mesela kitapta 2 yılda bir kaç kişi değiştiriyor ? sonra abs beyni bozuldu bozulan beyin değil içindeki selenoidler...

    iş karalamaya kaldımı herkes çamur atmaya bayılıyo valla varmı başka bu düzeyde standart donanıma sahip motor üreten firma ? ?
    Motosiklet hakkında herşey 7/24 yollarda

    Motorhane


    A rh(-)
    Şükrü Namazcı
    0532 255 1 666

  5. #15
    Banned
    Isim
    sevket sezen
    Üyelik tarihi
    28-01-2012
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    256
    Marka
    HarleyDavidson

    Standart

    avatarı izlemiyorum ama tanışma bölümünde fotografı var,
    Konuya dönücek olursak 250 kiloluk bir motorla hard arazi yani aşırı taşlık aşırı kaygan aşırı çamur ve aşırı yükseltili bölgelerde gezilmez.Evet gezenler oluyor ona bakarsa yamaha r1le gobi çölünden geçende oluyor dünya truda yapanda biz burda imkansızdan bahsetmiyoruz,660r yamaha ve klr 650 ler hard arazide çok rahat giderler bmwlerden hem hafifler hem daha basitler hemde manevraları daha iyi.bmwdede 450 serisi var buna uygun çok yaygın olmadıgı iin tercih dışı bıraktım.Sizler bmwleri seviyor olabilirsiniz bende seviyorum ama gerçek şudurki herkez 3-5 arkadaş toplanıp 4 tane makinayla dünya turu yapmıyor.Ben mesela tek turlar gerçekleştiriyorum bütün tamir aletlerim yanımda olur benim geçtiğim yerlerden bmw ile geçsem ve ağırlıgından ötürü düşsem önemli bir sensore mesela krank position sensore yada throttle sensore zarar versem gidp mozambikli kardeşime halu dayı krank position sensor sende var?mı dicem yoksa en yakın postaneye gidip bmw dealerından gelecek parçayı 3 haftamı beklicem.Hard arazide ben basitlikten yanayım.Bu yeni gsde daha komplike hala gelmiş 1200gsler durdugu yerde sorunlar çıkartırken dahada karmaşık hale geldiği için ana yollardan fazla çıkmamak kanaatindeyim.

  6. #16
    Enduroist Üye
    Isim
    cem özkan
    Üyelik tarihi
    05-06-2009
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    49
    Marka
    Bmw

    Standart

    bu hard arazi olayı ikitekerde nirvana gibidir.
    çamura en çok bulanan en çok keyfi aldığını düşünür
    ama hesap edelim asıl zorlu araziye varana kadar yapılan yolun yüzde kaçı asfalt
    olay burada elindeki ile keyif alma meselesi, adı üzerinde keyif kimseye kahyalık hakkı vermiyor

  7. #17
    kt
    Guest

    Standart

    sevket hocam kulaktan dolma bilgilerle yazdiginiz belli.kran sensoru oyle dusmeyle zarar gorecek birsey degil.ya siz krank sensorunun nerde oldugunu bilmiyorsunuz yada tps yi krank sensoruyle karistiriyorsunuz.arti tps yani throttle sensor arizalansa bile motor calisir.cunku beyin arizayi algilayinca kendi yaziliminda bulunan sabit degeri olcu kabul edip motoru calistirmaya devam eder.yani herhangi bir dayidan yardim istemenize gerek yok.bmw 1100 gs motorlarini cikardiginda ilk modellerde cesitli sorunlar cikmisti.bu sorunlarin cogunu 96 yilindan sonra halletmisti.makinalar daha stabil olmustu.birde bmw motorundaki sorunlar motorun kendisinde degil onu tamir eden ustalardadir.cogu usta yaptigi yanlis tamirlerle motora buyuk zararlar verirler.buda kullaniciya yansir.ustada sucu hemen motora atar abi bunlarda kronik sorun bu der.tabi tecrube herkesin kendi deneyimiyle orantili.sizinde belli bir tecrubeye sahip oldugunuza inaniyorum ama lutfen kulaktn dolma bilgilerle yanlis yonlendirme yapmayin.sukrude bende motorlarimizla hemen her yere girmisizdir.ne yolda kaldik ne ariza cikardi nede sizin anlattiginiz gibi oyle dusurmekle bilmem ne sensoru ariza yapti.hadi bize inanmadiniz bari adv rider yada ukgser gibi siteleri inceleyin bakin o kac kiloluk makinalar nerelerde geziyor.ve sukrununde dedigi gibi klr 650 de xt 660 da hard enduro makinasi degildir.son olarakta emrahinda dedigi gibi gorunur bir resminizi avatariniza eklemeniz gerekmektedir.iyi gunler

  8. #18
    Enduroist Katılımcı Üye Şükrü Namazcı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Şükrü Namazcı
    Üyelik tarihi
    16-09-2009
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    195
    Motosiklet
    Motorhane R1100GS
    Marka
    Bmw

    Standart

    matrix benim anlatmak istediğim şeyi anlamadın neyse tekrar vurgu yapmak istediğim noktaya geliyorum

    söylemek istediğim arazide oynaşcaksak eğer boxer motorlu bmw ler gerçekten ağır makineler ve gerçekten insanı zorlar.. ama oradan geçmen gerekiyor ise mutlaka geçersin arkadaş ben burdan gidemem silindirim taşa değer demez

    ama bu araziye oynaşmak için çıktıysak ve altımızda Special cross bir makine var ise tadından yenmez oynaşmaktan çok zevk alırsın...

    yani kısacası araziye oynaşmaya çıkılacak makine ne bmw bende klr 650 yada xt660 yada bilmem kim ama arazide enduro makinelerle gidicez diyosan sen xt ni yada 600 lük makinanı al bende lastiklerimi alıp geleyim peş peşe gidelim bence sorun olmaz çok çok düşerim çamurda falan ama kaldırıp peşinden yine gelirim... bu başıma gelmeyen bir şey değil hatta asvalt lastikleriyle şakirin antreman yaptığı piste çıktım o gazladı gitti ben ordan geçtim bol bol düştüm ama motoru kaldırıp marşa bastığımda yok arkadaş bundan sonra yalnız git demedi ki bu olay olduğunda motorda asvalt lastikleri vardı gerçi hala asvalt lastiği var

    yani öle bir iki düşmeden fazlasıyla motora su kaçmasıyla yan yatmayla çamura batmayla gs lere bişey olmaz için rahat olsun... tek sorunun arazide şu olur düştükten sonra kaldırmak için önce etrafa bakarsın
    Motosiklet hakkında herşey 7/24 yollarda

    Motorhane


    A rh(-)
    Şükrü Namazcı
    0532 255 1 666

  9. #19
    Banned
    Isim
    sevket sezen
    Üyelik tarihi
    28-01-2012
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    256
    Marka
    HarleyDavidson

    Standart

    Avatar hala nedir bilmiyorum herkez söylüyor 3tür kimse ne oldugunu anlatmıyor herneyse,
    zannedersem yanlış anlaşılıyorum tps yada krank sensoru pek tabiki düşmeyle bozulacak ürünler değiller,demek istediğim aşırı elektornik cihaz bulunduruyor bünyesinde bu motorlar ve ben aşırıelektornik motorla insanın olmadıgı zor koşullara girmek istemem bmwde bu konuda pek güvenilir değil,ben mekanik aksamı kendini kanıtlamış elektorniği nispeten daha az şasesi kendini ispatlamış hard arazi koşullarına dayanacak motorları tercih ederim ve 660r la klr 650 bu işler için üretilmiştir.Bmw gs modelini daha çok touring daha çok asvalt daha çok sorunsuz arazi ve daha yüksek teknoloji ile sunmakta bu kötü birşey değil,ii bilmiyen kullanıcılar için harika özellikler ama işi bilen ve bu aracı her türlü koşulda kullanıcak kişiler için kendinden uzaklaştırıcı şeyler.Açıkcası 40 bin tl yede verseler almıyacagım bir araç,herzaman bu seride tercihim 1100 le 1150 olucaktır en azından a dan z ye nasıl bakım yapacagımı biliyorum bmw deallerlarına mahkum olmak istemiyorum.motosiklete özgürlük diyorsak eğer deallerlarada mahkum olmamalıyız.Ama tekno nesil bu motorları kapış kapış alıcaktır sonrada borusanda bakımına vericektir 2000 tlleri o ayrı konu.
    unutmadan klr ler ağır arazi koşulları için üretilmiştirler spesyel motorlar ise ağır arazi koşullarında daha hızlı olmak için üretilirler dünya turuna çıkmak için değil zaten 500 kmlik sübap ayar aralıgı ile bu pekde akıllıca olmaz.Dünya turu için hala en iyimakina klr serisidir.

  10. #20
    Ordinaryus Enduroist Emrah Can Yaylı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Emrah Can Yaylı
    Üyelik tarihi
    31-03-2009
    Bulunduğu yer
    İstanbul/Kasımpaşa
    Mesajlar
    3,238
    Motosiklet
    BMW r1150 GSA
    Marka
    Bmw

    Standart

    şimdi bizim motorlar tamam da 1150 adv ye kadar ben bu 1250 gs ı alıp da arazıye sokar mıyım ... sokmamm kıyamamki belki bi 5 sene sonra eskıdıkten sonra...ama emın olun o sensorler o elektronik aksamlar bence cok faydalı, abs keza oyle. kolay kolay bozulmaz ama bozulursa boozulsun o abs benı kac kez olumden kurtardı... neyse

    şevket biraderim gördüm valla fotoğraflarını ... boks la ugrastıgını gorunce de haklısın yasasın klr650 demek geldi içimden şaka yapıyorum bu avatar dediğimiz sey sol ust kosede gorunen resımlerımız. yuzunun tamamen bellı olacagı bır fotoğrafı profiline koyarsan bu sorund a cozulur. brofil bilgileri kısmından ayarlayabilirsin


    bu arada 500 km lık subab aralık ayarı ne olakı ben duymadım ..... galba sız o sacma programı ızledınız ordakı bılgıler yalan yanlıs bılgıler ...500 km de bır subap ayarı mı olurmus.... bız bakımlarımızı 10 bınde bır yapıyoruz. onun harıcınde de subab ayarı yapmıyoruz
    Konu Emrah Can Yaylı tarafından (31-01-2012 Saat 15:16 ) değiştirilmiştir.

    r 1150 GSA
    (Bayerische Motoren Werke r 1150 Gelände Straße Adventure)

    THİS İS YOUR PLANET...RİDE İT !!!

    Arh+

 

 
Sayfa 2 Toplam 4 Sayfadan SeçilenSeçilen 1234 SonuncuSonuncu

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •