Enduroist Slogan
Bizi Takip Edin Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Kayıt ol
Sayfa 4 Toplam 5 Sayfadan SeçilenSeçilen 12345 SonuncuSonuncu
31 den 40´e kadar. Toplam 43 Sayfa bulundu
  1. #31
    Banned
    Isim
    sevket sezen
    Üyelik tarihi
    28-01-2012
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    256
    Marka
    HarleyDavidson

    Standart

    abiaralarınd 50 kilo fark var ama problem gs1200 ün sele genişliği sen bacaklarını van damme gibi açıyorsun onda ama f650le pergel gibi açmıyorsun daha dik açıyla oturoysun o bakımdan kontrolün daha rahat oluyor.
    Mesela bende bir zamanlar dragstar 1100 vardı harleyin yanında harley ince dragstar kalındı ama harley daha agırdı geri kalan herşey aynı dragstarla zor manevra yapıyordum herşey bacak açıklıgında bitiyor.Ben kişisel görüşümü söyledim şehir içinde abicim ne f650 ne gs 1200 al güzel bir scooter kullan istediğin kadar profosörü ol büyük motorun asla rahat edemezsin o trafikte,
    ciddi deli işi inan bana paşalar gibi absli bir scooter alıcaksın bmw çıkardı mesela bu sene alıcan abicim ohh paşa gibi ne üstün başın kirlencek ne viteslerle ugraşıp yorulucaksın bakım derdi yok birşeyi yok kirlenirse bir su tut tertemiz olsun.Bunu düşün abi.

  2. #32
    Ordinaryus Enduroist ATİLLAYILMAZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Atilla Yılmaz
    Üyelik tarihi
    09-02-2011
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    1,613
    Motosiklet
    XT660Z TENERE
    Marka
    Yamaha

    Standart

    Bütün yazılanları okudum genel görüş satılmasın.
    Bencede satılmasın zaten f 650 var elinizde maddi olarakta bir sıkıntı yok sanırım ozaman eğitim aldıktan sonra nasıl değişime uğradığınızı göreceksiniz.
    Atilla AB Rh- 0533 235 67 13

  3. #33
    Ordinaryus Enduroist Öner BAKIR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    ÖNER BAKIR
    Üyelik tarihi
    28-12-2011
    Bulunduğu yer
    İSTANBUL / ÇEKMEKÖY
    Mesajlar
    1,179
    Motosiklet
    KLE 500
    Marka
    Kawasaki

    Standart

    öncelikle hayırlı satışlar.bir çok ilanda görüp,merak edip,sormak istediğim bir soru var... neden euo üzerinde atış yapıyosunuz?yarın euro 1 tl olsa fiyat aynımı kalacak?yanlış anlamayın Türkiye'de böyle dolar,euro vb... paralarla satılan ürünlere herzaman uyuz olurum.burası Türkiye ise TL olmalı(şahsi kanaatım.yanlış anlaşılmasın)
    Öner BAKIR - A Rh(+)
    iletişim = 0555 425 05 58


    Her türlü etiket,sticker,damla sticker,tankpad,depopad vb... işler için irtibata geçin...


  4. #34
    Ordinaryus Enduroist ahmet f senel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    ahmet f senel
    Üyelik tarihi
    22-09-2011
    Bulunduğu yer
    ADANA
    Mesajlar
    1,876
    Motosiklet
    XT1200ZE
    Marka
    Yamaha

    Standart

    Alıntı YYUCE Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yahu motosiklet böyle bir tutku işte kimseyi kınamayın. Zamanında patronumun 350 SEL arabası varken tutturdu ben 600 SEL alacağım diye; kendisi pek sürat meraklısı değildir gereğinde basar ama mevcut arabası zaten Türkiye yollarına bir beden büyük bile gelse, önce içimden hayır demek geldi. Fakat bu onu kırabilirdi, kendi kendime dedim ki; ben şimdi alma desem kırılacak adamın mevkii zaten en lüksünü kullanmaya müsait, para problemi de yok yakışır patron hayırlı olsun dedim. İki ay sonra kaza yaptı aynısından bir tane daha alıp aynı plakayı taktı, herkes aynı araba sansa da olayın boyutu başkaydı.
    Gelelim motor konusuna; bu tutkuyu yaşamak isteyen bu işten para kazanmayı değil bu işe sadece zevki için para harcamayı göze almıştır. Ben dahil olmak üzere bir çok oto alım satımından para kazanmış olmakla beraber motordan hiç para kazanmadığım gibi sürekli verdim. Arkama dönüp baktığımda aldığım mutluluk para ile ölçülemez, neredeyse genel kabul görmüş en harcı aleminden en iyisine kadar motorlara bindim. Alırken bunun ikinci eli ne eder piyasası var mı gibi tüccarca hareket etmedim, sadece o makinadan alacağım keyfe odaklanmış bir motosever olarak gözü kara hareket ettim, yaptığım en iyi şey kendime yapmadığım kaskoyu motoruma yaptım, bu kıyas yeter sanırım.

    Lemi Beyin olayına gelince, büyük motorla şehir içi gerçekten zor katılıyorum. Eğer olmayacak bir fiyata verirse Hakkı abinin dediği gibi ceremeyi sanki kendim çekecekmiş gibi üzülürüm, ikinci elde "Acil İhtiyaçtan" vs gibi ilanları kovalayan bir sürü insan var demin bahsettiğimiz handikapları onlar çok iyi bilirler, amaan sende adam daha 37 km yapmış hemen motor satıyor demek ki ihtiyacı yok dur şuna bir teklif de ben vereyim veya kıçı kırık bir ufak cc li motor takası teklif edeyim şeklinde mesaj ve telefonlardan bunalacaktır. Benim de düşüncem satmasın başka bir 650 lik motorla iyice bu işi içine sindirene kadar devam etsin sonunda yüksek cc bir motor ihtiyacı olduğunda zaten elinde mevcut olacak.
    çok güzel bir izahat olmuş. başka söze gerek kalmamış.

  5. #35
    Enduroist Üye Lemi Guven - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Lemi Guven
    Üyelik tarihi
    15-02-2012
    Bulunduğu yer
    Istanbul
    Mesajlar
    47
    Motosiklet
    F650GS (Twin), R1200GSA
    Marka
    Bmw

    Standart

    Satis islemi durdurulmustur.

    Zaten aklim sat gonlum ne gerek var binmesen de gozunun onunde dursun diyordu. Butun bu yorumlardan sonra zoru denemeye egitimle bu isi halletmeye karar verdim.

    Degerli katkilari icin herkese cok tesekkurler.

  6. #36
    Banned
    Isim
    sevket sezen
    Üyelik tarihi
    28-01-2012
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    256
    Marka
    HarleyDavidson

    Standart

    yaw binersin bu kadar kasma abicim.Benim eski iş yerinde bir abimiz vardı 1150 gs almıştı abi demiştim bu nasıl biniyorsun boyun 160.Yalanım varsa burnum düşsün adam boşa aldı götürdü kaldırımın yanına atladı kaldırımdan üzerine bnidi gitti banada kapak işareti yaptı
    korkarımki sende bu işi kapıp bize kapak yapacan gibi
    büyük konuişmim ama o motor benim kapıda olsa tek bacaklı tek kollu dahi olsam binerim

  7. #37
    Enduroist Kadim Üye Hakki Orun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Hakki Orun
    Üyelik tarihi
    23-12-2009
    Bulunduğu yer
    Istanbul TR - Mobil Alabama USA
    Mesajlar
    786
    Motosiklet
    2012 R1200GS Adventure Triple Black - CRF 250L
    Marka
    Bmw

    Standart

    Bu ayın 29 unda Karkaoyde Suzuki center karşısında bir ART egitimi var. Teori kısmı herkese açık ve ücretsiz.
    http://www.facebook.com/photo.php?fb...&type=1&ref=nf
    Haydi bak buradan başla istersen.

    The Member of RoSPA RoADAR
    www.orunbrothers.webs.com
    R 1200 GS ADV TripleBlack
    CRF 250 L Kirmizi Beyaz

  8. #38
    Enduroist Üye Lemi Guven - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Lemi Guven
    Üyelik tarihi
    15-02-2012
    Bulunduğu yer
    Istanbul
    Mesajlar
    47
    Motosiklet
    F650GS (Twin), R1200GSA
    Marka
    Bmw

    Standart

    Alıntı Hakki Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu ayın 29 unda Karkaoyde Suzuki center karşısında bir ART egitimi var. Teori kısmı herkese açık ve ücretsiz.
    http://www.facebook.com/photo.php?fb...&type=1&ref=nf
    Haydi bak buradan başla istersen.
    Hakkı Ağabey,

    Önümüzdeki çarşamba bir aksilik olmazsa direk eğitimdeyim.

    Bu arada TT(Touratech) den alçak amortisör sordum 2-2,5 cm daha yüksekliği düşürebiliyorum. Bu da alçak sele ile beraber yaklaşık 78 cm sele yüksekliğine getiriyor motosikleti. Alçak amortisörün tek handicap ı ESA -yı kaybedecek olmam. Ama zaten sürekli confort da kalıyor. ESA konusunda da sizden görüş alırsam makbule geçer. Şimdiden çok teşekkürler.

  9. #39
    Enduroist Üye
    Isim
    Özgür erdaş
    Üyelik tarihi
    04-03-2012
    Bulunduğu yer
    BURSA
    Mesajlar
    1
    Motosiklet
    R1200 GSA
    Marka
    Bmw

    Standart

    Alıntı HoLo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar

    Aralık sonu aldığım R1200GS Adventure 1,68 boyunda olan bendenize iki gömlek büyük geldiği için satıyorum. Motosikleti sadece 37 Km kullandım uzun yolda alçak sele ile bir sıkıntı yaşamamama rağmen iş şehir içine gelince ağırlık ve boxer motor bir de boy sorunuyla birleşince R1200GSA sayfasını kapatıp F650GS ile devam etmeye karar verdim. İlgilenen arkaşlar aşağıdaki linkden göz atabilirler. Umarım keyfini sürecek birine gider.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...4305920/detay/
    Benzer sorunu bende yaşamıştım.Hakkı Bey'in bahsettiği gibi seleyi tıraşlatıp sorunu çözdüm.
    ESA'yı kaybetmeden kullanmakiçin ''http://www.wilbers.de/en/wesa/wesa.php '' incelersen işine yarayabilir.

    Birazda eğitim alınca dünyanın en güzel motoruna biniyorsun

  10. #40
    Enduroist Kadim Üye Hakki Orun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Hakki Orun
    Üyelik tarihi
    23-12-2009
    Bulunduğu yer
    Istanbul TR - Mobil Alabama USA
    Mesajlar
    786
    Motosiklet
    2012 R1200GS Adventure Triple Black - CRF 250L
    Marka
    Bmw

    Standart

    Bence ESA yi kaybetme ve motoru alcaltma fikri pek makbul bir fikir degil. Borusanda gormustum bir tane alcak GS. Hakikaten de "ALCAK" GS dedim icimden. Cok kotu duruyor.

    ESA yi comfort rejiminde sehir icinde iken kullanacaksin ve bunun da senin kullanimina hicbir zarari olmayacak. Yani demek istedigim su ki; dur kalk bir trafikde ayaklarinin yere normal basar halde olmasinin verdigi guven hissini arayacaksin ve ESA Comfort sana bunu verecek. Hee, diger rejimler ise yogun virajli bir bolgeye girerken, basacaksin dugmeye iki defa ve alacaksin motorunu Sport rejime, kaskati bir sport motor gelecek altina ve yuksek performansli bir suruse gececek, ve vereceksin virajlarin hakkini. Eh yol biraz sakinlesince, yani virajlar azalinca gececeksin normal moduna, devam keyif yapmaya, sehir icine dogru al kardesim o guzel motorunu comfort rejimine bas ayagini yere... Eh daha ne olsun ki?

    Sen, bence, once bir egitim isini hallat, bak bakalim ondan sonra motorun sana ne diyecek, ona gore karar verirsin. Egitim demek, motoru tek ayakla kullanmak demektir unutma. Biz hicbir zaman iki ayagimizi yere basma ihtiyaci duymayiz. Geri manevra yapacak isek, alir motoru elimize, dondururuz.

    Diyelim ki ileride onumuzdeki arac duruyor ya da kirmizi yaniyor. Yaklasim icin yavaslatmayi on freni yumusakca kullanarak yapariz ve tam duracagimiz ana yakin, sag ayak ila arka frene gecer ve on freni yavasca birakiriz. Bu arada debriyaj cekik, sol ayak yerde, motor sola yatik, baldirina dayali, sag ayak frende sag el gazda, bekleriz. Bunun birkac sebebi vardir. Biz durduk diyelim, ama arkamizdan gelenin pek durasi yok gibi ise, bu durumda birak debriyaji ver gazi, yuru git. Yani guvenlik!. Bu sayede tek ayak oldugumuzdan motor da o tarafa yatik olacagindan ayak yere tam olarak basar. Dar alana manevra calismalarinin bir avantaji da yurume hizinda motor kullanabilme becerisini gelistirmektir. Yani tikali bir trafikde onlarin hizinda gidebiliyorsan eger zaten ayagini yere bile koymana gerek kalmiyor. Yani debriyaj yarim ve kavrama noktasinda ve gaz sabit devir yaklasik 2.000 civari ise, hiz kontrolu sadece ayak freni ile yapilir. Yani biraz hizlanmak icin, ne debriyajla ne de gazla oynamadan, ayaginin altindaki fren pedalini hafifce gevsetmek yeterli iken, yavalasmak icin de bunun tersini yapmak yeterlidir. Unutma debriyaj ve gaz sabitlenecek. Gerisi sana kalmis. Yani denge isi! Bu konuda da o 2.000 devirin verdigi jiroskopik denge sana cok yardimci olacaktir. Jiroskopik denge derken hani cocukken oynadigimiz topac vardi ya ondan bahsediyorum. Yani donme etkisi. Topacin firlatirdik ve donerdi. Masanin ustunde donmekte olan bir topaci tokatlarsin yere duser ama donmeye devam eder ve ayaktadir degil mi? Ne zaman duser? Devri dustugunde once calkalar sonra yatardi. Iste teorik egitim bolumunde hep bunlari ogreneceksin. Bence cok faydali. hem de motoruna sen hukmetmeye basliyorsun, o sana degil.

    Ozgurun yazdigi gibi, dunyanin en guzel motoruna hukmedeceksin.
    Konu Hakki Orun tarafından (04-03-2012 Saat 11:15 ) değiştirilmiştir.

    The Member of RoSPA RoADAR
    www.orunbrothers.webs.com
    R 1200 GS ADV TripleBlack
    CRF 250 L Kirmizi Beyaz

 

 
Sayfa 4 Toplam 5 Sayfadan SeçilenSeçilen 12345 SonuncuSonuncu

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •