Merhaba arkadaşlar. 1200 GS'in aküsünden hem navigasyon hemde çakmaklık bağlıycam.İkisinide bağlayabilirmiyim. Sorun olurmu? veya nelere dikkat etmeliyim.Yardımcı olursanız sevinirim.
Merhaba arkadaşlar. 1200 GS'in aküsünden hem navigasyon hemde çakmaklık bağlıycam.İkisinide bağlayabilirmiyim. Sorun olurmu? veya nelere dikkat etmeliyim.Yardımcı olursanız sevinirim.
Direk akuden baglanti aldginzda araya bi sigorta koymnz yeterli olacaktir.uygun bi moktaya kadar tek gelip orda navigasyon ve cakmaklik icin ayrilir.kablolara makaron cekmeyi ihmal etmyin.kolay gelsin.
When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace...
Jimi Hendrix
Bir tek çakmaklık bağlayıp navigasyonu çakmaklığa taksanız daha sade bir uygulama olur..
melihulubilgen@hotmail.com
B RH +
0532 312 68 18
TAM KORUMA olmazsa olmaz.
Kavgada YUMRUK sayılmaz..
melih abi bence ayri olmasi daha kullanisli olur,icabinda baska biseyi sarj edebilir yoldayken.
When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace...
Jimi Hendrix
Ben akuye direk gps kablosunu bagladim. Pek dogru gelmedi ama sadece motoru calistirirken gpsi acmiyorum akim cekmesin diye.
Gpsi fara baglayın,çakmaklıgıda sigorta aracılıgı ile switch vasıtasıyl aküye baglayın.Başka bir aksesuar baglıcaksanız eğer plaka aydınlatma ışıgı devamlı yanan bir ışıktır ondan hat çekebilisiniz.Herşeyi ya lehimleyin yada psi tapleyin bilmiyorsanız kurcalamayın
Teşekkür ederim hepinize arkadaşlar.. Ben anlayacağımı anladım. Dooğğruu servise
1200 un kendi çakmaklık girişi olamsı lazım ancak bmw lerın orjınal cakmaklık gırıslerının soketı daha ınce o yuzden bir dönüştürücu almanız yeterlı olacaktır. bu arada cakmaklıkta motor ıstop etse bıle elektrık vardır bu da ek bilgi olsun.
r 1150 GSA
(Bayerische Motoren Werke r 1150 Gelände Straße Adventure)
THİS İS YOUR PLANET...RİDE İT !!!
Arh+