Enduroist Slogan
Bizi Takip Edin Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Kayıt ol
Sayfa 16 Toplam 740 Sayfadan SeçilenSeçilen ... 61213141516171819202666116516 ... SonuncuSonuncu
151 den 160´e kadar. Toplam 7395 Sayfa bulundu

Konu: Honda NC700X

  1. #151
    Enduroist Üye chimenth - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    AHMET GÜRAY ÇİMENTEPE
    Üyelik tarihi
    16-04-2012
    Bulunduğu yer
    ANKARA
    Mesajlar
    2
    Motosiklet
    X-MAX 250
    Marka
    Yamaha

    Standart

    NC 700X her açıdan mantıklı ve şık motor bence de. Enduro motor alma niyetinde biri olarak versys 650 ve nc 700x arasında kaldım. Bu iki motor hakkındaki görüşlerinizi almak isterim.

  2. #152
    Banned
    Isim
    Özgür * Bulut Yani
    Üyelik tarihi
    17-11-2011
    Bulunduğu yer
    Istanbul
    Mesajlar
    920
    Motosiklet
    KLE 650 (Versys)
    Marka
    Kawasaki

    Standart

    Alıntı chimenth Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    NC 700X her açıdan mantıklı ve şık motor bence de. Enduro motor alma niyetinde biri olarak versys 650 ve nc 700x arasında kaldım. Bu iki motor hakkındaki görüşlerinizi almak isterim.
    Versys satayim Takasa da girerim k1200gt niz varsa

    Bence iki motor da enduro degil. Biraz daha enduro tarzi ariyorsaniz nacizane olarak tavsiyem Vstrom bakin.

  3. #153
    Enduroist Katılımcı Üye DevriM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Devrim Cemil
    Üyelik tarihi
    16-02-2012
    Bulunduğu yer
    !stAnbuL
    Mesajlar
    105
    Motosiklet
    CBR 250 R
    Marka
    Honda

    Standart

    700X i almayı istememe rağmen enduro kategori için yetersiz diye düşünmeye başladım.
    Pazarbaşı Honda Bayii'ye gittiğimde, Engin beyle konuşma fırsatımız oldu. NC700X 'i tanıttıktan sonra, kır gerillası değil de, şehir gerillası olarak üretildiğini tasvir ettim kafamda.
    Bi yandan da daha çok hoşuma gitti. Zira şehir dışına çıkan biri değilim. Tam benlik diye düşünmeye başladım
    Gazla arsın, Frenle duramazsın ..

  4. #154
    Enduroist Üye
    Isim
    gökhan gülmez
    Üyelik tarihi
    28-03-2012
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    80

    Standart

    Alıntı matrix Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    motorların ilk 500 ve 1000 kmsi motorun ömrünü belirliyen en önemli aşamadır.
    Bu kmlerboyunca motoru aşırı ısıtmamak lazım 1 saate bir mola vermek trafikte kullanmamak,iki kişi binip zorlamamak,ani devir artışları yapmamak,redline a yaklaşmamak gereklidir.Bu optimum ömrünü belirler motorun.Ama zorlarsanız tam tersi işler yaparsanız motorun ömrünü büyük ölçüde azaltırsınız.
    Bmw gibi motorlarda bu süre 10 000kmdir motor yeni açılmaya başlar keza harleylerdede aynı,japonlarda ise biraz daha üretim teknolojisi ve materyal farkından dolayı ilk 4000 5000 dikkat etmek lazım.
    ben cbf150'yi mototalhonda'dan teslim alırken rodajda önemli olanın trafikte bol miktarda vites değiştirmek olduğu söylendi
    hatta rodaj bitsin diye uzun yol yapanlar küçümsenip bu şekilde vites sisteminin iyi bir rodaj sürecinden geçmediği belirtildi
    asıl rodajın viteslerde olduğunu dediler bende buna göre yaptım rodajı
    acaba başkaları 130 km'leri gördüğünü söylerken benim115 de kalmamın nedeni bu mudur diye de üzüldüm şimdi?
    tabi 123 kg olmamında payı büyüktür herhal

  5. #155
    Banned
    Isim
    sevket sezen
    Üyelik tarihi
    28-01-2012
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    256
    Marka
    HarleyDavidson

    Standart

    Vites değiştirmeyi uzun yoldada yaparsınız sabit 100 le gidiceksiniz diye bir kural yok.Ben mesela rodajımı şile yolunda ve anadolu yakası sahil yolunda yaptım bitirdim motor çok iyi açıldı.Şile virajlarında bol bol vites değiştirdim sahildede öyle.Bu motoru herkeze öneriyorum manevrsı çok rahat herşeyi süper yani ön tarafın depo olması zaten süper bir artı.

  6. #156
    Enduroist Üye chimenth - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    AHMET GÜRAY ÇİMENTEPE
    Üyelik tarihi
    16-04-2012
    Bulunduğu yer
    ANKARA
    Mesajlar
    2
    Motosiklet
    X-MAX 250
    Marka
    Yamaha

    Standart

    Alıntı DevriM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    700X i almayı istememe rağmen enduro kategori için yetersiz diye düşünmeye başladım.
    Pazarbaşı Honda Bayii'ye gittiğimde, Engin beyle konuşma fırsatımız oldu. NC700X 'i tanıttıktan sonra, kır gerillası değil de, şehir gerillası olarak üretildiğini tasvir ettim kafamda.
    Bi yandan da daha çok hoşuma gitti. Zira şehir dışına çıkan biri değilim. Tam benlik diye düşünmeye başladım
    Ben de DevriM'e katılıyorum. %100 enduro olmayabilir NC700x ama bu biraz kullanım amacıyla ilgili. Ben de daha çok şehirde kullanacağım için mantıklı geliyor bana, ama dağ bayır tırmanmaya niyeti olan biri için yetersiz kalabilir.

    Benim merak ettiğim bu motorun otomatik şanzıman modeli türkiyede yok sanırım, burda satılanlar manuel bildiğim kadarıyla. Acaba otomatik versiyonu da gelecek mi ve gelirse ne kadar fiyat farkı olur?

  7. #157
    Ordinaryus Enduroist Yusuf YÜCE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Yusuf YÜCE
    Üyelik tarihi
    01-07-2009
    Bulunduğu yer
    Bakırköy / İSTANBUL
    Mesajlar
    3,657
    Motosiklet
    Norge 1200
    Marka
    Guzzi

    Standart

    Tam sezonun başında fiyat ve performans olarak beklentileri karşılayan bir motor Şevket'e katılıyorum elini çabuk tutan alır, tahminlerin üzerindeki siparişler fiyatı zıplatır.
    Öğrettiklerimiz bize uygulanamaz.
    Feministlik kocayı bulunca; komünistlik parayı bulunca biter, ENDUROİST'lik baki kalır.

  8. #158
    Enduroist Kadim Üye Ali Emre Sakarya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    ali emre sakarya
    Üyelik tarihi
    02-03-2011
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    581
    Motosiklet
    transalp xl650
    Marka
    Honda

    Standart

    bu kadar sevildikten sonra bu motor vardır bi kerameti! iki sene sonra benim TA yı değiştirirken, piyasaya daha iyi bir şey çıkmamışsa alırım büyük ihtimalle; hem o zamana kadar ikinci elleri de çıkar, parçaları yerleşir, aksesuarlar tamamlanır, güzel olur güzel. özellikle benzin tüketimine hasta oldum, benim canavardan sonra ilaç gibi gelir 3 litre!
    - "eksiklik kendi özümde..."

  9. #159
    Enduroist Katılımcı Üye HasanKaraaslan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Hasan Karaaslan
    Üyelik tarihi
    27-03-2012
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    192
    Motosiklet
    DL650 L3
    Marka
    Suzuki

    Standart

    Dün Honda Nc 700 s e baktım yolum düşmüşken... sol tarafta selenin altında bir yer var anahtarla çevrilen.. orası nedir acaba? rezerv musluğu falan mı? x dede vardır aynısı sanırım ?

  10. #160
    Banned
    Isim
    Özgür * Bulut Yani
    Üyelik tarihi
    17-11-2011
    Bulunduğu yer
    Istanbul
    Mesajlar
    920
    Motosiklet
    KLE 650 (Versys)
    Marka
    Kawasaki

    Standart

    Alıntı HasanKaraaslan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dün Honda Nc 700 s e baktım yolum düşmüşken... sol tarafta selenin altında bir yer var anahtarla çevrilen.. orası nedir acaba? rezerv musluğu falan mı? x dede vardır aynısı sanırım ?
    Benzin deposu kapagi
    sanirim...

 

 
Sayfa 16 Toplam 740 Sayfadan SeçilenSeçilen ... 61213141516171819202666116516 ... SonuncuSonuncu

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •