Enduroist Slogan
Bizi Takip Edin Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Kayıt ol
Sayfa 2 Toplam 3 Sayfadan SeçilenSeçilen 123 SonuncuSonuncu
11 den 20´e kadar. Toplam 23 Sayfa bulundu
  1. #11
    Enduroist Kıdemli Üye uğurkoç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    uğur koç
    Üyelik tarihi
    15-04-2012
    Bulunduğu yer
    istanbul Emkli Dalgıç
    Mesajlar
    263
    Motosiklet
    F650 gs-R1150 GS ADV
    Marka
    Bmw

    Standart

    semtimizdeki lastikçiye gidiyorum zaman,zaman hem arabayla hemde motorla,bi çaylarını içip hava ayarlarını kontrol ettiriyorum,iki muhabbet sohbet sonra yola devam.bu arada lastik havalarınızı nitrojen hava (kuru oksijeni alınmış) ile değişirşeniz.yaz kış lastik hava farkını daha az hissederiniz.bende nitrojen varmı yoook.

  2. #12
    Ordinaryus Enduroist MelihUlubilgen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Melih Ulubilgen
    Üyelik tarihi
    02-03-2011
    Bulunduğu yer
    İstanbul/EU
    Mesajlar
    4,201
    Motosiklet
    F 800 GS 2008 (ANTRASİT)-Peugeot LXR 200 i
    Marka
    Bmw

    Standart

    Nitrojen basmayı bende düşündüm ama dağın başında hava basman gerekti ne olacak diye vaz geçtim..(bildiğim kadarı ile nitrojende sıcaklık değişiminden dolayı basınç değeri değişmiyor doğrumu?)
    melihulubilgen@hotmail.com
    B RH +
    0532 312 68 18
    TAM KORUMA olmazsa olmaz.
    Kavgada YUMRUK sayılmaz..

  3. #13
    Enduroist Katılımcı Üye natre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    ERTAN SARIKAYA
    Üyelik tarihi
    19-01-2012
    Bulunduğu yer
    İSTANBUL
    Mesajlar
    178
    Motosiklet
    R1200GS
    Marka
    Bmw

    Standart

    Nitrojen basılınca lastiğin ısınmasına engel oluyor diye duydum.. Ne kadar doğru bimiyorum
    Ertan SARIKAYA
    '08 1200GS - İSTANBUL

  4. #14
    Ordinaryus Enduroist MelihUlubilgen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Melih Ulubilgen
    Üyelik tarihi
    02-03-2011
    Bulunduğu yer
    İstanbul/EU
    Mesajlar
    4,201
    Motosiklet
    F 800 GS 2008 (ANTRASİT)-Peugeot LXR 200 i
    Marka
    Bmw

    Standart

    Alıntı natre Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Nitrojen basılınca lastiğin ısınmasına engel oluyor diye duydum.. Ne kadar doğru bimiyorum
    Çok iyi bilmiyorum ama lastik ısınması sürtünmeden oluşuyor içindeki hava/nitrojen ile ilgili değil diye biliyorum..
    melihulubilgen@hotmail.com
    B RH +
    0532 312 68 18
    TAM KORUMA olmazsa olmaz.
    Kavgada YUMRUK sayılmaz..

  5. #15
    Ordinaryus Enduroist Öner BAKIR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    ÖNER BAKIR
    Üyelik tarihi
    28-12-2011
    Bulunduğu yer
    İSTANBUL / ÇEKMEKÖY
    Mesajlar
    1,179
    Motosiklet
    KLE 500
    Marka
    Kawasaki

    Standart

    hayırlı olsun...
    Öner BAKIR - A Rh(+)
    iletişim = 0555 425 05 58


    Her türlü etiket,sticker,damla sticker,tankpad,depopad vb... işler için irtibata geçin...


  6. #16
    Enduroist Katılımcı Üye DeepBlue - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Nadir Salman
    Üyelik tarihi
    30-11-2011
    Bulunduğu yer
    İstanbul/EU
    Mesajlar
    183
    Motosiklet
    Zorunlu aradan sonra
    Marka
    Bmw

    Standart

    Nitrojen (Azot) gazi zaten havada % 78 oranında var. Havadaki oksijen ve su buharından ayrıştırılarak kuru nitrojen elde ediliyor ve daha ziyade oksidasyonun istenmediği hassas sistemlerde kullanılıyor.(Havacılık vb.) Tabii birde yanma özelliği olmadığından yüksek ısıya maruz kalan uçak lastiklerinde kullanılıyor.
    Motorlarımız o kadar yüksek surat, basınç ve ısıya maruz kalmadığından çokta gerekli değildir. Bizim motorlarda soğuk ile sıcak lastik arasında en fazla 3-5 psi oynar, oysa uçaklarda bu fark 50 psi kadar çıkabilir. Bu farktan dolayı dengesiz aşınmayı engellemek için kullanılır.


    Çoksa Tork'un; Olmasın Korkun..!

  7. #17
    Ordinaryus Enduroist MelihUlubilgen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Melih Ulubilgen
    Üyelik tarihi
    02-03-2011
    Bulunduğu yer
    İstanbul/EU
    Mesajlar
    4,201
    Motosiklet
    F 800 GS 2008 (ANTRASİT)-Peugeot LXR 200 i
    Marka
    Bmw

    Standart

    Alıntı DeepBlue Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Nitrojen (Azot) gazi zaten havada % 78 oranında var. Havadaki oksijen ve su buharından ayrıştırılarak kuru nitrojen elde ediliyor ve daha ziyade oksidasyonun istenmediği hassas sistemlerde kullanılıyor.(Havacılık vb.) Tabii birde yanma özelliği olmadığından yüksek ısıya maruz kalan uçak lastiklerinde kullanılıyor.
    Motorlarımız o kadar yüksek surat, basınç ve ısıya maruz kalmadığından çokta gerekli değildir. Bizim motorlarda soğuk ile sıcak lastik arasında en fazla 3-5 psi oynar, oysa uçaklarda bu fark 50 psi kadar çıkabilir. Bu farktan dolayı dengesiz aşınmayı engellemek için kullanılır.
    Nadir hay yaşıyasın bak bilen oldumu güzel oluyor bizde bilgileniyoruz,demekki neymiş motorda nitrojen çok da gerekli değilmiş..
    melihulubilgen@hotmail.com
    B RH +
    0532 312 68 18
    TAM KORUMA olmazsa olmaz.
    Kavgada YUMRUK sayılmaz..

  8. #18
    Enduroist Kadim Üye Egemen Donat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Egemen Donat
    Üyelik tarihi
    02-04-2012
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    947
    Motosiklet
    F650 GS 007
    Marka
    Bmw

    Standart

    Alıntı motorcuk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu gün ikinci test'i yaptım 4.levent sanayi girişi PO'da %5 gibi eksik gösterdi benzincinin göstergesine göre..
    Melih Abi demek ki biz de edineceğiz o aletten ..

  9. #19
    Enduroist Kadim Üye Ali Emre Sakarya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    ali emre sakarya
    Üyelik tarihi
    02-03-2011
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    581
    Motosiklet
    transalp xl650
    Marka
    Honda

    Standart

    fabrikalarda yeni motorlara (her modelde olmayabilir) basıyorlar bildiğim kadarıyla nitrojeni. bekleme süreçlerinde lastikler hava kaybetmesin diye. tabii yanlış biliyor da olabilirim.
    - "eksiklik kendi özümde..."

  10. #20
    Enduroist Katılımcı Üye DeepBlue - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Nadir Salman
    Üyelik tarihi
    30-11-2011
    Bulunduğu yer
    İstanbul/EU
    Mesajlar
    183
    Motosiklet
    Zorunlu aradan sonra
    Marka
    Bmw

    Standart

    Doğrudur Ali Emre, motosikletin fabrika çıkışı ile nihaiyi müşteriye ulaşacağı zaman uzun ve belirsiz (kıtalararası) olduğu için uygulanabilir. Nitrojen inert (soy) gaz olduğundan tepkimesiz, durağandır. Buda ısı değişiklerinden etkilenmeden uzun sure stabil kalmasını sağlar. Çoğu fabrikada nitrojen jeneratörü olup, servisi kolaydır. Ama günlük kullanım için olmazsa olmaz değildir.


    Çoksa Tork'un; Olmasın Korkun..!

 

 
Sayfa 2 Toplam 3 Sayfadan SeçilenSeçilen 123 SonuncuSonuncu

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •