SLM ARKADAŞLAR TEMİZ BİR 1100 GS ARIYORUM SİYAH TERCİHMDİR.AYRICA 1100 GS HAKKINDA SAĞLAM BİLGİ VERECEK ARKADAŞ VARMIDIR..
SLM ARKADAŞLAR TEMİZ BİR 1100 GS ARIYORUM SİYAH TERCİHMDİR.AYRICA 1100 GS HAKKINDA SAĞLAM BİLGİ VERECEK ARKADAŞ VARMIDIR..
Bende motosikletimi satarsam r1100 gs almayı planlıyorum lakin bu aralar fiyatları uçmuş durumda.Son eklenen ilanlarda fiyatlar 13.000 TL'yi görmeye başladı.Benim bütçem ise 7000-8000 arası olduğu için zor gibi
Aslında araştırırsanız birçok bilgiyi bu forumda ve başka forumlarda bulabilirsiniz.Fakat direk kullanıcısından bilgi almakta çok önemli.
94MODEL 70000 KM 8-9.000 ARASI NETTE TEMİZ GÖZÜKÜYOLAR AMA MASRAF ÇIKARTIRMİ ORASI MALUM....
Arkadaşlar forumumuzdan "davutyüksel" in motoru satılıktı. Eğer satılmadıysa bir bakın derim. Ben motoru bilirim, biraz kilometre yapmış ama orjinal ve bol aksesuarlı bir motordu.
Marmaris te Fatih Çamdeviren arkadaşımda 98 Siyah 3 lü çantalı 1100 var 10.5- 11 civarı istiyor. Marmaris İstanbul Cafe kanalıyla ulaşabilirsiniz. Çok temiz makina...
M94 R1100GS'lerin mumkunse 94'un 2. yarisinda cikmis olanlari bana gore en zimba seridir.. Cikis yilini ve ayini sase no'dan kolaylikla tespit edebilirsiniz..
kilometresi kafanizi karistirmasin.. boxer motordan bahsediyoruz.. alemlerde rodajinin 100binde tamamlandigi bile soylenir.. saat gibi isleyen ve 300bin "mil"de (500bin km'nin esiginde) oldugu gozle gorulmus R1100GSler mevcuttur.. Tabii ki bunun belirleyicisi motorun duzenli olarak yapilmis olan bakimlaridir..
94 modellerin fiyatlarinin dusuk olmasinin tek sebebi vardir, o da yasidir.. Garip bi sekilde, motorun gucu, performansi ve niteliklerinden once fiyat belirleyicisi yasi oluyor.. Bu durum bana her zaman sacma gelmistir.. Neyse..
Neden 94'un 2. yarisi derseniz de:
R1100GS'ler 93'un 2. yarisinda uretime girmis ve bu modelin uretimi 99 yilina kadar devam etmistir.. 6 yillik bu surecte model uzerinde belirleyici olabilecek bir kac oynama ve degisiklik yapilmistir.. Bunlardan bana gore en belirleyici olanlari su sekilde siralayabilirim:
- 93'un 2. yarisindan 94'un yaklasik 2. yarisina kadar -nisan mayis haziran gibi.. tam ayini hatirlayamiyorum su anda- R1100GS'lerde ABS sistemi kullanilmamistir.. (Bu sebeple 94'un 2. yarisinda uretilmis olmasini tercih etmenizi tavsiye ettim zaten)
- R1100GS'lerde cikis yili olan 93'ten 95'in ilk yarisina kadar plastik depo kullanilmistir.. Daha sonraki modellerde depolar sacdan imal edilmistir.. Bana gore esnekliginden oturu ayrica paslanma riski tasimamasindan dolayi bu bir avantajdir..
- Cikis yili olan 93 yilinda motor gucu nedir bunu arastirmadigim icin bilemiyorum ancak M94 R1100GS'lerin beygir gucu, muteakip yillarda cikan modellerden 10 BG daha fazladir.. Yani 94 sonrasi cikan R1100GS'ler 80 BG'ye sahipken, 94 yilindakiler 90 BG'ye sahiptir..
Bu guclu unsurlar, bildigim kadariyla avrupa birligi normlarina uyum sureci icinde revize edilerek bu hale getirilmistir..
Yani kisaca, 1100 zaten guzel makinadir.. Ama temiz bakilmis bir M94'se dadindan yenmeyecek kadar guzel bi makinadir..
Alman yapmış...
çok özel bilgiler. elinize sağlık.
KULLANANLAR HEP AYNI BİLGİLERİ VERİYOR 1100GS HARİ KA BİR MODEL FİZİĞİ ÇEKİŞİ GÜCÜ SADE CE KULLANICI VE USTA SORUNU YÜZÜNDEN ŞUAN PROBLEMLİ PAZAR GÜNÜ Bİ TANESİNİ TES ETTİK SÜPER GİDİYO AMA HERYERİ SORUN VİTES DEĞİŞİRKEN ANORMAL Bİ SES ÇIKIYO SATICININ SÖYLEMESİNE GÖRE GS LER 1200 DE DAHİL BÖYLEYMİŞ..BİRDE VİTES GÖSTERGESİ YOK BU NE KADARA PATLAR BİLEN VARMIDIR..