Enduroist Slogan
Bizi Takip Edin Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Kayıt ol
Sayfa 56 Toplam 740 Sayfadan SeçilenSeçilen ... 64652535455565758596066106156556 ... SonuncuSonuncu
551 den 560´e kadar. Toplam 7395 Sayfa bulundu

Konu: Honda NC700X

  1. #551
    Enduroist Kadim Üye
    Isim
    S D
    Üyelik tarihi
    07-04-2010
    Bulunduğu yer
    Tur
    Mesajlar
    590
    Marka
    Diger

    Standart

    Hazir foto koymusken, bunlar da cakarlarin kontrol dugmesiyle indikator isigi




  2. #552
    Enduroist Katılımcı Üye Tümer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Tümer Gündem
    Üyelik tarihi
    13-11-2011
    Bulunduğu yer
    İzmir
    Mesajlar
    100
    Motosiklet
    NC700X ve CRF250L
    Marka
    Honda

    Standart

    Gayet başarılı bir operasyon olmuş.

    1. Tabii benim merak ettiğim 700X'in alternatörü ile ısıtmalar iyi anlaşacak mı?

    2. Ellerini ne kadar soğukta ve/veya ne kadar rüzgar + soğukta ısıtabileceksin?

    Ama bunlar için biraz daha kış ve yol gerek. Erkenden başına ekşidim, umarım hoş görürsün.


    Huzur.

  3. #553
    Enduroist Kadim Üye
    Isim
    S D
    Üyelik tarihi
    07-04-2010
    Bulunduğu yer
    Tur
    Mesajlar
    590
    Marka
    Diger

    Standart

    Erkenden başına ekşidim, umarım hoş görürsün
    Nolcak canim, bunun icin burdayiz

    Performansi kisin gorecegiz. Alternator konusunun da cok sorun olacagini sanmiyorum cunku start modunda 40, low'da 10, high'da da 20 watt enerji kullaniyor. Sis lambasi kadar bile degil yani.

  4. #554
    Ordinaryus Enduroist Can Ekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Can Ekin
    Üyelik tarihi
    01-05-2012
    Bulunduğu yer
    DATÇA
    Mesajlar
    2,174
    Motosiklet
    '15 PCX 125
    Marka
    Honda

    Standart

    Fotolar için teşekkürler.

    Yalnız şu yeşil-beyaz kabloya bir makaron geçirsen daha hoş olur diye fikrimi belirtesim geldi, müsaadenizle


    Yaa şu ısıtmadan bende istiyorum,ancak elcik koruma olmadan, parmaklar manet üzerindeyken ne kadar bana yararı olur bilemiyorum. Ben daha köşeli bir elcik koruma arıyorum, transalp yada 1200gs inkiler gibi birşey düşünüyorum.



    Bu arada farları hemen xenon yapalım 20watt kardasın

  5. #555
    Enduroist Kadim Üye
    Isim
    S D
    Üyelik tarihi
    07-04-2010
    Bulunduğu yer
    Tur
    Mesajlar
    590
    Marka
    Diger

    Standart

    Alıntı Cekin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yalnız şu yeşil-beyaz kabloya bir makaron geçirsen daha hoş olur diye fikrimi belirtesim geldi
    Her yeri makaronladim, bi tek orasi kaldi

    Alıntı Cekin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şu ısıtmadan bende istiyorum,ancak elcik koruma olmadan, parmaklar manet üzerindeyken ne kadar bana yararı olur bilemiyorum.
    Daha once F650CS kullandim, elcik korumasi bile olmadigi halde isitma acayip etkiliydi.

    Alıntı Cekin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu arada farları hemen xenon yapalım 20watt kardasın
    merceksiz zenona acayip karsiyim

  6. #556
    Ordinaryus Enduroist Can Ekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Can Ekin
    Üyelik tarihi
    01-05-2012
    Bulunduğu yer
    DATÇA
    Mesajlar
    2,174
    Motosiklet
    '15 PCX 125
    Marka
    Honda

    Standart

    Alıntı ushuaia Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Her yeri makaronladim, bi tek orasi kaldi



    Daha once F650CS kullandim, elcik korumasi bile olmadigi halde isitma acayip etkiliydi.



    merceksiz zenona acayip karsiyim

    Son makaronsuz kısmı yakaladım maalesef

    ısıtma konusunda uygun fiyatlı ve kaliteli bir tek saito var sanki. bir giden gelenin çantasına sokturayım bende şundan

    Soğuk günlerde sıcak ellerle sürüşler diliyorum

  7. #557
    Enduroist Kadim Üye omercem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Ömer
    Üyelik tarihi
    22-07-2012
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    939
    Motosiklet
    yok
    Marka
    Diger

    Standart

    Arkadaşlar selamlar,

    Bayramda 5 gün 3.000 km yol yaptım. Torosları önce Akdenize doğru sonra tekrar içeri iki defa geçtim.

    Ayrıntılı bir rapor hazırlıyorum. Ancak Honda'nın planlama ve pazarlama uzmanlarını eşekler kovalasın inşallah...

    Ya arkadaş sen bu motorun s demiş cadde versiyonunu yapmışsın, yetmemiş integra demiş scoterini yapmışsın, madem x dedin bu modeli de yaptın, adam gibi bir 19 inç tel jant koysan, adam gibi bir lastik koysan, adam gibi bir amartisörü filan ona göre koysan ölür müsün Herkes 40 milyar verip 4 silindir crosstourer almak zorunda mı dağ bayır gezmek için ...

    Özet rapor ve fotolar yakında ...

  8. #558
    Ordinaryus Enduroist Can Ekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Can Ekin
    Üyelik tarihi
    01-05-2012
    Bulunduğu yer
    DATÇA
    Mesajlar
    2,174
    Motosiklet
    '15 PCX 125
    Marka
    Honda

    Standart

    ohh oh güzel gezmişsiniz, bol kmler yapılmış.

    Aslında motosikletle ilgili görüşünüze katılmamak elde değil, ancak üzerindeki ön arka 17inç , full on road spec lastiklere bile bakınca aslında S X D modellerinin yerden yükseklik ve karenaj dışında bir farkı olmadığı aşikar, tabi 20bin TL ye kombine ABS li, az tüketen , tatminkar hızlanan 0 km bir araçta maalesef pek yok. aslında bir çok yapıyı bir arada tutmaya çalışınca bazı seçenekler devre dışı kalıyor ve NCx te olduğu gibi sadece görünüm "enduro" kalıyor haliyle :/
    Açıkçası bende NCx çıkana kadar XL700 düşünüyordum, hatta tüketim,bakım masrafları ve şehir içi kullanımdaki avantajlarını saymazsak( ki aslında bunlar önemli giderler ve benim açımdan km in büyük kısımlarını kat ettiğim yer şehir içi) XL700 hem konforlu hemde daha hatta tam dual purpose bir makina. bozuk yollarda, topraklarda, hafif taşlı yollarda sizi daha az yorar o kesin
    ama ncX le yaklaşık 500tl olan benzin masrafınız XL700 de yaklaşık 750TL civarı olurdu gibi geliyor artı yaklaşan periyodik bakım

    Tüm bunlar satış politikası,4 silindir 260kg crosstourer ı alsanızda bu sefer, eğer benim gibi haftada 6 gün şehiriçinde biniyorsanız yaz-kış, trafikteki esnekliğiniz düştüğü, motosiklet ağırlaşıp sizi daha çok yorabileceğinden yine bir sıkıntı olacaktı aslında mükemmeli bilerek asla ve asla üretmiyorlar artık ki NCx i de satın bu sefer başka modeli deneyin

    tüketim toplumunun gerçeği


    raporunuzu merakla bekliyoruz

    Sevgiler

  9. #559
    Enduroist Kıdemli Üye ahmet korkmaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    ahmet korkmaz
    Üyelik tarihi
    15-07-2012
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    1,704
    Motosiklet
    R1200 GSA
    Marka
    Bmw

    Standart

    nc x ile 3 lt yakiyorsaniz hesap dogru, ben ortalama 4,5 ile goturuyorum xl700'u. fiyat da -tabi artik ikinci elde sadece- 19 20 civarinda. sadece off road'a biraz daha yatkin transalp. ben daha off road nerede yapiliyor onu bile bulamadigim icin cok faydasini da gormedim acikcasi

  10. #560
    Enduroist Kadim Üye
    Isim
    S D
    Üyelik tarihi
    07-04-2010
    Bulunduğu yer
    Tur
    Mesajlar
    590
    Marka
    Diger

    Standart

    Alıntı korkmaz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    nc x ile 3 lt yakiyorsaniz hesap dogru, ben ortalama 4,5 ile goturuyorum xl700'u. fiyat da -tabi artik ikinci elde sadece- 19 20 civarinda. sadece off road'a biraz daha yatkin transalp. ben daha off road nerede yapiliyor onu bile bulamadigim icin cok faydasini da gormedim acikcasi
    XL700 on jant 19" degil mi?

 

 
Sayfa 56 Toplam 740 Sayfadan SeçilenSeçilen ... 64652535455565758596066106156556 ... SonuncuSonuncu

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •