HONDA CBF 150
A rh -
0537 704 46 29
Paylaşımda emeği geçenlerin ellerine sağlık...
Kendimce işin başında biri olmama rağmen videoyu başarılı buldum ve genelde şerit yol seyrimin doğru olduğunu görüp ayrıca mutlu oldum...
Özellikle kameradan seyredip olumsuz yönde görebileceğim bir şey olamaz, çünkü görüntülerden yolu sürücünün kadar iyi tahlil edip yolu okuyamam...
Buarada çok özledim grup sürüşlerini
Bu konunun güncel olmasında fayda var:
Fi tarihinden beri motosiklet, 30 yıldır dört-altı teker araç kullanırım ama doğruyu söylemek gerekirse bu konuda hiç kurs-eğitim falan almadım,anlayacağınız motosiklet sürüşü hakkında tam bir "alaylı"yım.Son yıllarda biraz da forumların etkisiyle eğitici yazı ve videoları takip ediyorum.Meğerse doğru bildiğim ne de çok yanlışım varmış.Şunu öğrendim ki ;efendim ben çok iyi motor kullanırım hiç kaza yapmadım eksiğim güdüğüm yok en iyisini bilirim,yüzbinlerce km yaptım vs. dediğimiz zaman öğrenecek daha çok şeyimiz var demektir.
Baki kalan bu kubbede " bir hoş sada " imiş.
Daha önce seyretmeme rağmen,şimdi yola çıkasım geldi.
Don't Worry,Be Happy.
tebrik ederim ben biraz daha farklı perspektiften bakacağım öncelikle video için epeyce emek verilmiş, görüntü kalitesi çok güzel , eğitici ve oldukça öğretici buldum ,
lakin kullanılan müziklerin isimlerini istesem çok şeymi istemiş olurum ? emeğinize sağlık kazasız sürüşler.
salyangoza hayranım, ardında parlak izler bırakır.
05:15 sollama yapılmaması gerekli kesik şerit yok.. 08:48' dede aynı durum söz konusu lakin araç yol vermiş ona birşey diyemem.. 09:10 gereksiz bir ters şeride geçiş ama yol boş gibi sorun yok.. 09:35 yine hatalı bir sollama kesik şerit olmayan yer.. Bunları yazdıktan sonra konunun devamını okudum gördümki diğer arkadaşlarda zaten hataları görmüşler...
Harika bir sürüş. Keyifle izledim.
Değinmeden geçemeyeceğim.
Bazı şerit ihlallerinden bahsedilmiş. Bana göre önümde giden diğer araçlar herzaman için potansiyel tehlikedir. Kullandığımız araç motosiklet. Diğer araçlara göre hafif, ince ve hızlı. Bu yüzden görüşün olduğu yerlerde önümde giden potansiyel tehlikeyi (ters hareket yapabilir, lastiği patlayabilir, rotu çıkabilir vs...) bertaraf edebilmek için çizgiye rağmen (tekrar ediyorum, görüş varsa ve yol uygunsa, kısaca videoda olduğu gibi) sollamamı yaparım. Kısaca fırsatları değerlendirme de diyebiliriz buna.
Zira Türkiye'de karayollarında motosiklete yönelik (hız tahdidi haricinde, onu da yeni yeni görüyorum ve eski hız tahdidi kullanılmış) levhalama çizgileme ile ilgili hiçbir çalışma maalesef yok.
Video için teşekkürler.
Bence de 0 hata!..
Eğer her düz çizgiye uyacaksam niye motosiklete bineyim ki!..(Zaten 4 tekerli araçlar için düşünülerek çizilmiş.. )
Yıllarca 10 teker ve 4 teker kullandım hep uydum!..Motosiklete rahat sollayıp,arkamı kollamamak için biniyorum ve ayni Sıtkı gibi önümde giden araçları hiç sevmem!...
Görsel, yazılı,teorik, pratik..... eğitim şart. eğitime katkısı olanlara teşekkürler.