Şimdi oldu teşekkürler.
Şimdi oldu teşekkürler.
Ben bu Çin malı motosikletler konusunda o kadar acımasız değilim. 150 ZC alıp 10.000 km binmiştim bir defa olsun yolda bırakmadı şehir efsanelerindeki gibi şasesi ortadan ikiye bölünüp te yerle yeksan olmadı. Adamlar paran kadar motosiklet yapıyorlar bu kadar basit. Ne çabuk karkaçanların kemirdiği Anadolları unuttuk, keşke kalsaydı o anadollarda bizde Çin gibi dünyaya kendi üretimimizle kafa tutabilseydik.
Demiyormuyuz cc' nin önemi yok asıl güç yürektedir diye. Ben 650 cc.' lik motor ile Yalova kampında İlhan abi (kafkasbey) ve Serdar abiye (motoseyyah) yetişemedim onlarda 250 cc' lik motorlar vardı. Özer abinin Shadowla girdiği virajlara benim diyen enduro giremedi.
Yani neye bindiğinizi bilirseniz meslee yok sen 150 cc.' lik çinliden 150 cc.' lik ve en az 3 katı fazla verdiğin bir Japon, İtalyan motosikletinin performansını bekliyorsan bu motorun değil kullananın kusurudur.
150 ZC ile iki kişi, çadır uyku tulumu, 75 lt' lik dağcı çantam tepeleme dolu iken 4 günde 750 km yol yaptım tık demedi. Hemde hiç ummadığım bir performansla gel dediğim her yere gitti. Neye nasıl bineceğimizi bilirsek bu Çinli, Japon, Alman, İtalyan markaları ortadan kalkar.
"KAZASIZ SÜRÜŞLER"
Bence gayet şık ve yakışıklı olmuş
bir ülke araç üreticek seviyeye gelmişse kalite yide istediği seviyeye getirebilir zaten zaman la orantılı bir gelişmedir kanımca ve bir gün bizde çin m alı kullanmaktan çekinmeyeceğiz diyorum yine kanımca motora gelirsek görüntü çok tatminkar umarım işçilik ve güçte aynı pareleldedir