Enduroist Slogan
Bizi Takip Edin Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Kayıt ol
1 den 10´e kadar. Toplam 10 Sayfa bulundu
  1. #1
    Enduroist Kıdemli Üye Ünsal Ömer ÇAKMAKLI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Ünsal Ömer ÇAKMAKLI
    Üyelik tarihi
    09-04-2010
    Bulunduğu yer
    erzincan
    Mesajlar
    1,584
    Marka
    Bmw

    Standart Eski kazalar , eski arkadaşlar gibidir. Unutulmamalı ;)

    Motosiklet sürücüleri ikiye ayrılır derler. Düşenler ve düşecek olanlar diye , düşenler grubundan biri olarak zaman zaman eski düşüşleri , kazaları yad ederim. Anıları sıcak tutmak , alınan dersleri unutmamak adına.

    Motosiklet üzerinde yapılan kilometreler arttıkça bu şekilde anılarda birikmekte. Ne kadar ders alıyoruz orası bir muamma ama yinede aklımızın bir köşesinde yer ediyor. İşte ikitekere dair birkaç anı

    Motorumu aldığım ilk aylardı, daha kaskım bile yoktu.
    Motosikletin seriliğinin ve kıvraklığının tadını çıkararak tabiri caizse deli gibi motor kullanıyordum trafikte. Pizzacılar ve sucular serseri mayınlıkta yanıma yaklaşamazlardı bile o halimle.

    İki şeritli bir yolda trafik ışıklarında durduk.
    Işıkların orası biraz daha geniş olduğu için yol 3 şeride çıktı.
    Ben en sağ şeritte kaldım önümde de üç sıra araç var.
    Durmadan önce sola manevra yapıp önümdeki araçların aralarından daha öne geçmek gibi karşı konulmaz bir isteğim olsa da hem önümdeki araca çok yaklaşmış olmam, hemde arkadan gelen araçların birbirine yaklaşmış olmasından dolayı dördüncü sırada sağ şeridin sağında sıkıştım kaldım.
    Gözüm ışıkta, yanar yanmaz fırlayacağım sola doğru ve aralardan süzülüp en öne geçip gazlayacağım.

    Yeşil yandı, önümdeki araç biraz ilerleyip bana manevra payı bırakınca gazladım sola doğru.
    Önümdeki ilk sıra araçların aralarından geçip sol şeridi ortaladım.
    Konum olarak kavşak içindeydik ve sola gazlayarak kavşak genişliğini de kullanarak ikinci sıradaki aracı da geçtim.
    Kavşağı henüz geçtiğimiz anda önümde sadece bir taksi kalmıştı, sağ şerit boştu ama hızımız artık 4 tekerlerin torkunu bulmaya başladığı, aniden hızlanmayı becerebileceği bir noktaya geldiğinden kendimi hemen sağa atmadım.
    Sağ aynama baktım ucundan sanki bir şey görünüyordu, kör noktamda bir araç kalması olasılığına karşın kafamı hafifçe sağa çevirdim baktım boş. Kafamı önüme çevirdim GÜMMM!


    Belki yola atlayan bir cocuk, belki bir kedi, köpek yüzünden taksici zınk diye durmuş.
    Kafamı çevirmemle motordan ayrılmam bir oldu zaten, önce sırt üstü taksinin arka camına, oradan bagaja sonrada refüje düştüm.
    Edirne’nin en işlek kavşağı çok göz önündeyim. Kask yok, ehliyet yok. Düştüğüm yerde ilk aklıma gelen arkadan gelen araçların motoru ezmiş olabileceği düşüncesiydi, kafamı kaldırıp baktım trafik durmuş, taksici kaçıyor, motor yattığı yerde çalışıyor.
    Fırladım yerimden, atladım motora verdim gazı , vites yükselteceğim pedal yok , ikinci viteste takılı kalmış tam gaz hiç durmadan 10km gittim o şokla servise kadar.


    -------------------------------ooooOooo----------------------



    Bir başka gün , Edirne’li olanlar bilirler, Kervansaray otel ile Açıkgöz otelin arasındaki yoldan Tahmis meydanına çıkacağım.
    O zamanlar o yol trafiğe açık şehiriçi minibüslerinin durağı sağ arkamda , feci bir trafik var tek şerit dar bir yol. Aralardan kıvrıldım kıvrıldım en sonunda bir kamyonun arkasında takılı kaldım geçemiyorum. Kapalı kasa İveco tadında bir kamyon tam ortasında arkasında duruyorum , bekliyoruz trafik açılsında ilerleyelim diye , hava sıcak ay bayılacam.
    3-4dk kadar bekledikten sonra kamyon hareket etti , verdim gazı kalkmadı motor.Boşa almışım panik yaptım , debriyajı sıktım sağ ayağımı yere koyarken eğildim vites pedalını aradım : ) buldum , vitese taktım debriyajı bırakıp fırlarken kafamı kaldırdım kamyon durmuş. Asıldım ön frene amortisörler indi , motor dik vaziyette ön lastik dümdüz kayarak gitti , motor ön fara kadar kamyonun kasasının altına girdi , durdu.
    Durunca amortisörler eski haline geldi , ön teker sıkıştımı kamyonun altında.
    Oha be bukadar olmaz derken kamyonun arkasındaki beyaz ışıklar yanmaz mı AMANİİİİN , bi yandan kornaya basıyom bi yandan motorun üstünde motoru geri alabilmek için kakasını örten kedi gibi eşeleniyom.

    Kalabalık bir ortam adamcağızın biri geldi arka demirden tutmuş çekeliyo beni , kamyon geri vites takılı olduğu yerde duruyor hala.Muhtemelen önündeki araca yol vermek için geri gelme ihtiyacı olabilir düşüncesiyle takmış geri vitese debriyajda bekliyor hala. Derken kamyon yavaş yavaş geri kaymaya başladı ben atladım motordan , motor dört başı mağmur dimdik duruyor yerinde : ) Başladım kamyonun kasasını yumruklamaya. Etraftan insanlarda hoop , hüooööp diye bağırınca durdu kamyoncu. Kalabalıktan biri arkadaki durumu izah etti şöföre adam az ileri aldı kamyonunu , benim motor bir süre kamyondan ayrılmak istemeyerek peşinden gittiysede sonunda kamyondan kurtularak 10 luk kavak ağacı gibi serildi yere Kamyoncu gitti ben motoru kaldırım kenara çektim biri bana su verdi , biri cigara verdi.Şoku atlatınca bastım gittim yeni kazalara doğru gaz açtım.
    Son ana kadar motoru bırakıp kaçmak aklıma gelmemişti motorla birlikte kamyonun altında ezileceğim diye düşündüm sürekli Bırrr!

    -------------------------------ooooOooo----------------------



    Sene 94-95 Edirne’de Palmiye kafede geyik yapıyoruz arkadaşlarla , motoruda çekmişim Palmiye’nin önüne yıkatmışım yaldır yaldır yanıyo.
    Saate bi baktım aneeyy radyodaki yayına geç kalıyom. Atladım demir atıma kikstart gazladım kooperatif evlerine doğru,50m sonra hafif sağa , 700-800 m dümdüz yol aç gazı , 800m sonra cumartesi pazarından 90 derece sağa , vites düşür , yavaşla , kalk ayağa , yatır motoru sağa dönünce asıl düzelt otur ver gazı , yükselt vitesi , ver gazı.

    100m sonra aynı hareket sola doğru . 100m sonra su kanalı , sola 90 derece keskin viraj.Yavaşla ,ayağa kalk , sola yatır motoru,yatmıyo ?, otur sende yat , yatmıyo !!!,nooluyooo beee?? , yat leen , fren yap fren yap kanala gidiyon ikisini birdeeeennn haşşşşşşşş lökk! .


    Durduğum durumu kelimelerle tarif etmek çok zor bir fotoğraf olmalıydı. V şeklinde beton bir su kanalı derinlik 1.5m falandır.Karşı kıyı 2m ötede , eğim V şeklinde dedik ya . Ön teker kanalda , arka teker yolda , iki ayağımda tam kanalın ucunda. Kıpırdayamıyorum. Motoru geri çekemiyorum.Freni bıraksam motor kanalın içine gidecek.Zaten eğimden dolayı motor kanala gitmeye teşne ,freni bırakmayınca gücüm yetmiyor çekmeye. Aksi gibi etrafta kimsecikler yok. Geri vites zaman zaman lazım oluyormuş be : (

    Küçükken Saroz’da babamlar kayıkları denizden kumsala çekerlerdi. 10 kişi kayığın kenarlarından tutar 1-2-3 hoooop , 1-2-3 hooop diye karış karış . 1-2-3 bırak freni hoooop 1cm geri sık freni sık. 1-2-3 bırak freni hoooop 1cm geri sık freni sık.höh pöh. 1-2-3 bırak freni hoooop 1cm geri sık freni sık.

    Çıktı be valla çıkardım motoru 1-2-3 hoop , 1-2-3 hooop. Hadi gazla o zaman haydı yallah hophophop, haydı yallah hophophop. Vikingler geliyooor devamı haftayaaaa .

    Demekki neymiş yan ayak açıkken motor sola dönmüyormuşşş…



    -------------------------------ooooOooo----------------------



    Seneee... bu sene 10 yıl olmuş iki tekere binmeyeli.
    Almışım kırmızı Pegaso'mu alışmaya calışıyorum 1.60 lık boyumla küheylanın cüssesine.
    Sabah erken saatlerde Çorlu’dan Ulaş’taki işyerime çevre yolundan gidiyor. Akşamlarıda aynı yoldan geri dönüyorum.
    Fakat sabahları pek serin oluyor , soğuktan kasılmaktan ve rüzgarın tokadından kısa süre süre sonra enerjim tükeniyor , yorgunluktan ve konsantrasyon bozukluğundan ters bir duruma mahal vermemek için 15km lik yolun 10uncu km de her sabah mola veriyorum , bir sigara içip yola devam ediyorum.
    İşte bu sabahlardan bir sabah , sigaramı söndürüp atladım motorun üzerine , ayaklığı kapadım , kaskımı aldım aynadan ,takarken motor bir anda sola meyletti , panik halinde sol ayağımı kasınca sağa sıçradı , asfaltta hafif bir yağmur eğimi var zaten ayaklarım parmak ucunda yere değiyor aha sağ ayağı erdiremeyeceğim yere dedim , direk sağ ayağımı bariyere uzattım durdum. Emniyet şeridinde o halde askıda kaldım , aynadanda bir kamyonun emniyet şeridinde yavaş yavaş bana yaklaşmakta olduğunu görüyorum.
    Sağ bacağımı biraz gevşettim sonra doğrulmak için var gücümle bariyeri ittim motor sola meyletti , çok fazla meyletti yetişemedim yattı Gümmp!!!

    Kamyoncu bana yol sormak için geliyormuş tam arkamda durdu indi geçmiş olsun dedi gülüştük i kaldırdık motoru , aldım yan ayağa , yolu tarif ettim , o yoluna ben yoluma gittik.


    Ertesi gün gelenekselleştiği üzere aynı yerde durup sigaramı içtim.Atladım Miss Pegy'e , tam ayaklığı kapayacakken aklıma geldi , tüm işiniz hazırlıklarınız bitmeden ayağı kapamayın diye bir yazı okumuştum , dünde bu yüzden az daha motorun altında kalacaktım : )

    Yan ayağı kapamadan kaskımı aldım taktım , fularımı ayarladım.Montun yan ceplerini kapadım. Vitesi kontrol ettim.Kontağı açtım.Debriyajı sıktım.Marşa bastım köhköhköh! Haydaaa Bi daha bastım köhköh köh, canım sıkıldı , bi daha marş köhköjh brooooommwwnnn hehehe brom vrom ,tak bire , bırak debriyajı yallaaaaahhh

    Çevre yolundan d100 karayoluna çıkarken sağa bir viraj var 3 sene önce vectramla 180km süratle dönerken hafiften sol kapımı bariyere çizdirmiştim o yüzden benim için karavirajdır , 100km süratle kontrollü bir şekilde girdim 110la çıktım d100’e (eski E-5) Arkamdan gelen trafiği kontrol ettim , arkam boş fena rüzgar var soldan , yol boş gazla ilerideki kamyona kadar dedim.
    Vroooomm , solla kamyonu , uff rüzgar felaket , feci vuruyor soldan. Marmaracık döner kavşağı sağda otobüsler yolcu alıyor tara yolu , rüzgar felaket , gir kavşağa hafif sola , üff be rüzgara bak ben yatırıyom o dikiyor motoru , gazla rampada ama sollama düzde virajdan önce sollarsın.

    Laylaylom , tamam solla , lan ne rüzgar var be soldan soldan. Yatır sağa gazla çık virajdan asıl bakalım kaça çıkacak üçüncü viteste vbrooommm. Yavaşla geldin fabrikaya , ver sinyalini geç emniyet şeridine , yavaşla , sağa fabrika yoluna dönerken aragaz yap stop ediyor bazen , vromvrom boğğmm, çukurlara tikkat , yep en önce ben gelmişim yine
    Dön sola otoparka , lan ne rüzgar var be kardeşim. Yanaşş , yanaş iyice duvara , nasılsa çıkarken mecburen elde geri geri çıkarıcan , yanaş.Tamam aç ayaklığı kapat motoru. Aaaaa ayaklık açıkmış zaten

    Demek ki soldan gelen rüzgar o kadar da şiddetli değilmiş


    İşte birkaç küçük anı... Ekleyin sizde devamını getirin. Küçük bir tebessümle hatalarımızdan ders alalım






    .
    Konu Ünsal Ömer ÇAKMAKLI tarafından (13-05-2011 Saat 11:31 ) değiştirilmiştir. Sebep: Noktalama işaretleri ;)

    Sizin altınızda bez varken , bizim altımızda MZ vardı
    "Tecrube, limitlerini bilmektir"

    Ep gene Trakya beeyaa Avrupa'lıyız çekemiyo susaklar...


    0 532 4258807

    Canlar Makina , Canlar A.Ş.

    .

  2. Ünsal Ömer ÇAKMAKLI, bu güzel yazın için sana Teşekkür Edildi.

    Samed Ucar (07-04-2013)

  3. #2
    Enduroist Kadim Üye Serhat Koçak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    serhat koçak
    Üyelik tarihi
    20-07-2010
    Bulunduğu yer
    Tekirdağ / Çerkezköy
    Mesajlar
    627
    Motosiklet
    tabanvay

    Standart

    sabah sabah koptum be kardeş

  4. #3
    Banned
    Isim
    ME
    Üyelik tarihi
    12-05-2009
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    2,231
    Motosiklet
    Ybr 125
    Marka
    Yamaha

    Standart

    Valla sabah sabah hiç huyum olmadığı halde uzun hikayeleri okumak, hepsini okudum..Yan ayaklıkla viraja girmek güzelmiş..Eline sağlık ....Gelelim benim hikayeye ki herkez bilir artık....Sene sanıyorum 1999 aldımda 251 mz, o zamanda saçlar kallavi uzun hatta saçları hep dışarda bırakırım ki kızlar baksın falan anaaa kuryeye bak saçlara bak falan desinler..Beşiktaştan yukarı doğru çıkıyorum barbaros bulvarından yol bomboş hava güneşli güzel bir gün.İlk ışıklara gelirken bir baktım bir hatun anam saçlara bak nasılda güzel kullanıyor motoru pehhh dedim hatuna bak yavaş yavaş yaklaşıyorum saçları dansedercesine süzülüyor yolda motoruyla ah dedim hatuna bak vay anasını...Yaklaştım yaklaştım yaklaştım hadibakalım yüzünü görmenin vakti geldi dedim.Kafamı cevirdim ANAAAAAAA top sakal , lan sen kız deilmiydin dememle öndeki taksiye BÖDÖFFF girdim arka tampondan hay sıçıim böyle işe dememle etrafa baktım anaaa başka araba yok ..Koskoca barboros bulvarındaki 1 adet taksiyi ben buldum..Uuzn saçlı erkek kızımız bastı gitti tabi iplemedi ..2 Tane kurye durdu taksiciye para verdiler taksici gitti ama hem rezil hem komik bir hikayemdi...Dememkki neymiş Her sakallıya dede demiycen arkadaş : )
    Konu EMP tarafından (13-05-2011 Saat 12:35 ) değiştirilmiştir.

  5. #4
    Enduroist Üye cihangir aksoy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Cihangir Aksoy
    Üyelik tarihi
    07-02-2011
    Bulunduğu yer
    Caceres,İspanya
    Mesajlar
    47
    Motosiklet
    Nx4
    Marka
    Honda

    Standart

    Motosiklete bakıp , satın almaya İzmit'ten Bursa'ya gittim 21 nisanda. Neyse hallettik tüm işlemleri Falcon'um benim oldu falan. Ben tabi mutluluktan uçuyorum. Babam illa dedi aldığım kişiye 10 dakika gösteriver motoru falan diye. Bende tecrübe 0. Sadece motosikleti sürmeyi öğrendim ve ehliyet sınavını geçtim. Başka bi tecrübem yok. toplasan 1 km eder yani. Boş bir pazar alanına gittik. Tüm korumaları taktım bindim motora. Çalıştırdım, başladım sürmeye. Bir tur attım tam bizimkilerin yanından geçeceğim bunlar dikkaaat diye bağırdı ve ben yerdeyim. Sağa yatırırken motoru arkadan gelen elektrikli bisikletli eleman altıma girdi.Çocuğa da bana da bir şey olmadı allahtan. Suçun çoğu onda ama bende de yok değil.Çocuk arkadaşlarıyla konuşarak sürüyormuş.Kafası arkaya dönük halde. Ama ben de de suç var yani aynaya bakmadan dönülür mü kardeşim ? istediği kadar boş olsun. Döndüm ve motosikletimi aldığım ilk dakika kaza yaptım.

    Her neyse ben motosikleti yere düşürmenin verdiği öfkeyle elemanın üstüne yürüdüm. arkadan da arkadaşları geliyor 3 tane.onlar da bağırıyor sen sürdün üstüne diye. zaten varoş mahalle belli.Benim kafada direk süper kahramanlık senaryoları türedi eldivenle bir yumruk sallasam kaskla da diğerinin kafayı patlatırım falan ondan sonra aralarından biri ayırdı falan. Bir tanesi de elini arkaya attı ne dayılanıyorsun lan diye.Ben de baktım bıçak çıkaracak direk geri vites yaptım. Ayıran çocuk da sok lan onu cebine falan dedi. Babm var annem var motoru aldığım kız var. Mahalle onların. Dedik başka yerde çalışalım kız bindi motora başka yere gittik. Bir okul bahçesine.

    Motoru aldığım ilk dakika böyle bir kaza yapmak çok üzdü beni. Özgüvenim çok kötü kırıldı. Bir de o halde gece karanlığında Bursa-İzmit yolunu geldim kazasız belasız. Ama bu yan yatma sayesinde artık dönüşlerden önce , şerit değiştirmeden önce sürekli aynadan bakmayı öğrendim. Dediğiniz gibi hepsi ayrı bir tecrübe oluyor.
    Konu cihangir aksoy tarafından (13-05-2011 Saat 12:39 ) değiştirilmiştir.

  6. #5
    Enduroist Üye sertaç karaöz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    sertaç karaöz
    Üyelik tarihi
    09-01-2013
    Bulunduğu yer
    tekirdağ
    Mesajlar
    3
    Marka
    Aprillia

    Standart

    Ünsal abem çok fenasın.

  7. #6
    Enduroist Kadim Üye omercem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Ömer
    Üyelik tarihi
    22-07-2012
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    939
    Motosiklet
    yok
    Marka
    Diger

    Standart

    Alıntı raskolnikov Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ......... artık dönüşlerden önce , şerit değiştirmeden önce sürekli aynadan bakmayı öğrendim. Dediğiniz gibi hepsi ayrı bir tecrübe oluyor.
    Dönüşlerden ve şerit değiştirmeden önce mutlaka can kurtaran bakış yapın, sadece aynayı kullanmayın. Tabi can kurtaran bakışı yaparken öndeki yandaki araçları ve hızınızı kontrol etmeyi unutmayın...

    Ufak tefekleri geçersek...

    1. (AN 125 ile )Vatan caddesinde yakın takip ve aniden durması sebebi ile doblonun arka camından girdim. ( Yakın takip en buyuk kaza sebebidir. Son olarak Bursa otoyol daönümdeki otomobil poşeti köpek sanarak kilit fren yaptı ve durdu. yüksek hızıma rağmen takip mesafesini korumam hayatımı kurtardı. )

    3. Toros turu sırasında dibini görmediğim hafif sulu yola ( Altı kaymak çamurmuş meğer) hızlı dalmam neticesinde motoru yatırdım. Bu olayda bir şey olmadı ama yuklü hali ile 300 kiloya varan motoru kaldırayım derken belimi sakatladım. Köylülerle kaldırdık ve o belimle 1500 km daha motor sürdüm. ( Yatamıyor ve oturamıyordum o kadar yani

    2. Duran trafikte yüksek hızla ortadan ilerlerken kapısını açan araca girdim. Duran trafikte arada ilerliyorsanız hızlanmayın. ( AN 125 ile)

    3. (AN 125 ile) Anadolu yakası E-5 te boğaziçi köprü girişini telefonla konuştuğu için kaçıran ve emniyet şeridine geçip geri gelmeyi planlayarak 3 şerit birden değiştiren O... çocuğunun ( Bunları kendisi kaza şokuyla itiraf etti) range roverinin altına girmemek için çok sert firen neticesinde düştüm...çok ciddi tehlike atlattık allah yardım etti. Boyle bir orçoluk karşısında tam korumalı olmak ve allahın yardım etmesi dışında ne yazık ki bir şansınız yok...aynı orço mahkeme de ise Ben giderken arkamdan gelip çarpmıştır şeklinde ifade vermiştir. Allah tan olay yerinde şahit olan ve telefonunu filan aldığım dürüst bir taksi şoförü gelip ifade verdi.
    Konu omercem tarafından (01-02-2013 Saat 17:40 ) değiştirilmiştir.

  8. #7
    Enduroist Kıdemli Üye Ünsal Ömer ÇAKMAKLI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Ünsal Ömer ÇAKMAKLI
    Üyelik tarihi
    09-04-2010
    Bulunduğu yer
    erzincan
    Mesajlar
    1,584
    Marka
    Bmw

    Standart

    Geçmiş olsun Ömer

    Hazır yeri gelmişken şunu da hatırlatayım,
    ışıklarda durduğunuzda , motor viteste , el debriyajda gözünüzde sürekli aynada olsun.
    Motosiklet üzerindeyken sürekli öyle olmaya çalışıyorum. Hatta otomobil kullanırkende öyleyim.
    Ama
    Dün akşam otomobille işten dönerken ilk ışıklarda , iyice kendime paranoya yaptım dedim.
    İkinci ışıklarda kırmızıda durmuş şarkı değiştireyim derken GÜMMMM diye frensiz geçirdi pejonun biri

    Arkadaşın söylediği aynen şuydu ;)
    -Abi ben seni gidiyon sandım

    Sizin altınızda bez varken , bizim altımızda MZ vardı
    "Tecrube, limitlerini bilmektir"

    Ep gene Trakya beeyaa Avrupa'lıyız çekemiyo susaklar...


    0 532 4258807

    Canlar Makina , Canlar A.Ş.

    .

  9. #8
    Enduroist Kıdemli Üye Volkan YILMAZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    volkan yilmaz
    Üyelik tarihi
    17-02-2011
    Bulunduğu yer
    istanbul / gayrettepe
    Mesajlar
    1,859
    Motosiklet
    '03 R1150GS
    Marka
    Bmw

    Standart

    unsalin paratoner gibisin valla yer cekiyor seni kardesim sen soole dusuk profil bise kullanman lazim mesela f650 CS gibisinden...
    Volkan YILMAZ 0 Rh+
    532 2840943

    ride to hell


  10. #9
    Enduroist Kıdemli Üye Ünsal Ömer ÇAKMAKLI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Ünsal Ömer ÇAKMAKLI
    Üyelik tarihi
    09-04-2010
    Bulunduğu yer
    erzincan
    Mesajlar
    1,584
    Marka
    Bmw

    Standart

    Alıntı rider 76 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    unsalin paratoner gibisin valla yer cekiyor seni kardesim sen soole dusuk profil bise kullanman lazim mesela f650 CS gibisinden...
    Kartallar yüksek uçar

    Sizin altınızda bez varken , bizim altımızda MZ vardı
    "Tecrube, limitlerini bilmektir"

    Ep gene Trakya beeyaa Avrupa'lıyız çekemiyo susaklar...


    0 532 4258807

    Canlar Makina , Canlar A.Ş.

    .

  11. #10
    Enduroist Katılımcı Üye ssari - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    seçkin sarı
    Üyelik tarihi
    22-12-2012
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    142
    Motosiklet
    R1200 GS
    Marka
    Bmw

    Standart

    Cbf 600 yeni aldim sitenin garajinda motorlarin par ettigi alana yerlestirdim nedense orta sehpaya aldım. Ertesi gün sabah 6 işe gidicem hafif uyku sersemliği mevcut motorumun sol yanına cok yakın başka bir motor parketmiş zorlukla iki motor arasına girip orta sehpadan motoru indirirken motoru sağa devirdim yani sağ taraftaki motorun üzerine ve domino etkisi ile bu hareket en sağdaki motor devrilip sağdaki duvara carpıp ön cam ve dikiz aynası kırılıncaya kadar sürdü devrilmiş dört motor yanyana görüntü şaka gibiydi tabi birde motorların sahipleriyle olan özür trafiğide cabası

  12. ssari, bu güzel yazın için sana Teşekkür Edildi.

    ioriengek (25-03-2024)

 

 

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •