Enduroist Slogan
Bizi Takip Edin Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Kayıt ol
Sayfa 4 Toplam 11 Sayfadan SeçilenSeçilen 12345678 ... SonuncuSonuncu
31 den 40´e kadar. Toplam 104 Sayfa bulundu
  1. #31
    Enduroist Kıdemli Üye Ünsal Ömer ÇAKMAKLI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Ünsal Ömer ÇAKMAKLI
    Üyelik tarihi
    09-04-2010
    Bulunduğu yer
    erzincan
    Mesajlar
    1,584
    Marka
    Bmw

    Standart

    Ben motor ne giderse yapıştırıyorum
    Trafikten az biraz hızlı gitmeyi seviyorum. O yüzden genelde tarlada falan sürüyorum

    Sizin altınızda bez varken , bizim altımızda MZ vardı
    "Tecrube, limitlerini bilmektir"

    Ep gene Trakya beeyaa Avrupa'lıyız çekemiyo susaklar...


    0 532 4258807

    Canlar Makina , Canlar A.Ş.

    .

  2. #32
    Ordinaryus Enduroist Sertan Karamollaoğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Sertan Karamollaoğlu
    Üyelik tarihi
    14-08-2012
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    1,153
    Motosiklet
    CRF 1000 L Africa Twin
    Marka
    Honda

    Standart

    Alıntı Ünsal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben motor ne giderse yapıştırıyorum
    Trafikten az biraz hızlı gitmeyi seviyorum. O yüzden genelde tarlada falan sürüyorum
    limit motor diyorsun yani

  3. #33
    Enduroist Kıdemli Üye Ünsal Ömer ÇAKMAKLI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Ünsal Ömer ÇAKMAKLI
    Üyelik tarihi
    09-04-2010
    Bulunduğu yer
    erzincan
    Mesajlar
    1,584
    Marka
    Bmw

    Standart

    Alıntı twili Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    limit motor diyorsun yani
    Kesin konuşmak gerekirse , bayır aşşaa 110km/s

    Sizin altınızda bez varken , bizim altımızda MZ vardı
    "Tecrube, limitlerini bilmektir"

    Ep gene Trakya beeyaa Avrupa'lıyız çekemiyo susaklar...


    0 532 4258807

    Canlar Makina , Canlar A.Ş.

    .

  4. #34
    Enduroist Kadim Üye omercem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Ömer
    Üyelik tarihi
    22-07-2012
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    939
    Motosiklet
    yok
    Marka
    Diger

    Standart

    Hız arttıkça asitmetrik olarak katlanan tek şey KAZA RİSKİ dir.

    Artan hız hem motosikleti hem yolu hem çevreyi kontrolünüzü AZALTIR. Doğal olarak hızla birlikte motoru kontrole ve ileriye odaklanırız. Bu da periferik bakışı kaçırmamıza neden olur. Diğer önemli bir şey ise reflekslerinizin ne kadar hızlı olduğudur.Çünkü hız arttıkça rekleksleriniz yavaş kalacaktır.

    150 km nin üzerindeki hızlarda bir pist yarışçısı değilseniz, bir pistte değilseniz, altınızdaki de yarış için özel hazırlanmış bir motosiklet değilde 350-400 kilo yüklü ağırlığa ulaşmış bir gs 1200 ise artık refleksin vs nin değil dua etmenin zamanı gelmiştir.

    Şahsen takip mesafelerine özel dikkat ederek şehir içinde en sol şeritte kalarak trafiğe uygun seyre, şehir dışında ise 130 km. sürati aşmamaya özen gösteriyorum.

    Özellikle ne olacağı belli olmayan ve her an her sürprizin önünüzde olabileceği bizim yollarımız da (Otobanlar dahil) daha üzt hızların çok tehlikeli olduğunu düşünüyorum. Bu yüzden bir üst modeli alma imkanım varken bu motoru aldım. Her ne kadar ne olduğunu biliyorsakta bilmek yetmiyor uygulamasını da öğrenmek kendine öğretmek lazım.
    Konu omercem tarafından (05-02-2013 Saat 09:57 ) değiştirilmiştir.

  5. #35
    Ordinaryus Enduroist MelihUlubilgen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Melih Ulubilgen
    Üyelik tarihi
    02-03-2011
    Bulunduğu yer
    İstanbul/EU
    Mesajlar
    4,201
    Motosiklet
    F 800 GS 2008 (ANTRASİT)-Peugeot LXR 200 i
    Marka
    Bmw

    Standart

    Arkadaşlar HIZ SINIRLARI diye birşey var, orada :
    L3 için:yerleşim yeri dışında çift yönlü yollarda:80 km/h
    bölünmüş yollarda90 km/h
    otoyollarda ise 100 km/h diyor buna ilaveten %10 da pay var bunun dışında devamlı gazlama imkanı yok zaten herkes yazmış 130 ortalama ile giderim falan buna zaten imkan yok her yerde radar/kontrol var otoyolda gezici radar bile var lütfen uçmayalım...
    melihulubilgen@hotmail.com
    B RH +
    0532 312 68 18
    TAM KORUMA olmazsa olmaz.
    Kavgada YUMRUK sayılmaz..

  6. #36
    Enduroist Üye GÖKHAN KÜÇÜK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    GÖKHAN KÜÇÜK
    Üyelik tarihi
    11-09-2012
    Bulunduğu yer
    KONYA
    Mesajlar
    58
    Motosiklet
    DL 1000
    Marka
    Suzuki

    Standart

    Hızın özellikle yol şartlarına ve çevresel şartlara göre çok değişkenlik göstereceği düşünülürse kısaca doğru hızı kendinizi güvende hissettiğiniz hızdır diye tarif edebilirim.
    İleri sürüş eğitimlerinde anlatılan bir araba lafın arkasında yatan aslan, tehlike anında kendinize tepki süresi kazandırmaktır. Buda tamamen tehlikeye yaklaşma hızınızla alakalıdır ki bunu da her zaman siz belirlersiniz. Buradaki tehlike kimi zaman önünüzde yolcu almak için birden durması muhtemel bir minibüs, kimi zaman yola atlaması muhtemel bir yaya, arkası görünmeyen bir tepe noktası ardında bozulmuş bir kamyon, tali yoldan önünüze çıkması muhtemel bir bisiklet, çok sert bir viraj, sizi dikkate almayıp önünüze kıran bir kamyon vb. şeklinde konu daha da uzatılabilir. Bu durumlarda kendinizi tehlikeye atmadan tepki verebiliyor ve tehlikeyi bertaraf edebiliyorsanız doğru hızdasınızdır. Ama yok tam tersi uleennn ulennnn dediğiniz ve 3,5 attığınız durumlar çok sık oluyorsa bence sürüşünüzü gözden geçirmenizde fayda var diye düşünüyorum. Konuyu Yunus Ermenin taaa 13. YY da söylediği bir öz sözle özetliyorum . “Göz odur ki dağın ardını göre, akıl odur ki başa geleceği bile”

    Saygılarımla,

  7. #37
    Banned
    Isim
    FE
    Üyelik tarihi
    10-09-2012
    Bulunduğu yer
    İSTANBUL
    Mesajlar
    1,564
    Motosiklet
    TENERE - XT660ZA
    Marka
    Yamaha

    Standart

    Alıntı Ünsal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kesin konuşmak gerekirse , bayır aşşaa 110km/s
    CBF 150 diyorsun yani...

  8. #38
    Banned
    Isim
    FE
    Üyelik tarihi
    10-09-2012
    Bulunduğu yer
    İSTANBUL
    Mesajlar
    1,564
    Motosiklet
    TENERE - XT660ZA
    Marka
    Yamaha

    Standart

    Alıntı motorcuk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar HIZ SINIRLARI diye birşey var, orada :
    L3 için:yerleşim yeri dışında çift yönlü yollarda:80 km/h
    bölünmüş yollarda90 km/h
    otoyollarda ise 100 km/h diyor buna ilaveten %10 da pay var bunun dışında devamlı gazlama imkanı yok zaten herkes yazmış 130 ortalama ile giderim falan buna zaten imkan yok her yerde radar/kontrol var otoyolda gezici radar bile var lütfen uçmayalım...
    Melih abi sana katılmamak kesinlikle mümkün değil ama, ben bu sınırlara üzülerek uyamıyorum, sen gerçekten bu kadar stabil ve hız limitlerine uygun kullanabiliyormusun? Keşke uyabilsek ama, motosikletin içindeki potansiyele göre, bu limitler sence biraz az değil mi?




    1.1) L1 Sınıfı: Azami hızı 45 km/s'i, içten yanmalı motorlu ise silindir kapasitesi 50 cm'ü, elektrik motorlu ise azami sürekli nominal güç çıkışı 4 kW'ı geçmeyen iki tekerlekli araçtır.

    1.2) L2 Sınıfı: Azami hızı 45 km/s'i, kıvılcım ateşlemeli motor ise silindir kapasitesi 50 cm'ü, içten yanmalı motorlu ise azami net gücü 4 kW'ı, elektrik motorlu ise azami sürekli nominal güç çıkışı 4 kW'ı geçmeyen üç tekerlekli araçtır.

    1.3) L3 Sınıfı: Azami hızı 45 km/s'i ve içten yanmalı motorlu ise silindir kapasitesi 50 cm'ü geçen yolcu sepetsiz iki tekerlekli araçtır.

    1.4) L4 Sınıfı: Azami hızı 45 km/s'i ve içten yanmalı motorlu ise silindir kapasitesi 50 cm'ü geçen yolcu sepetli iki tekerlekli araçtır.

    1.5) L5 Sınıfı: Azami hızı 45 km/s'i ve içten yanmalı motorlu ise silindir kapasitesi 50 cm'ü geçen, simetrik olarak yerleştirilmiş üç tekerlekli araçtır.

    1.6) L6 Sınıfı: Azami hızı 45 km/s'i, elektrik motorlu araçlarda akü ağırlığı hariç yüksüz ağırlığı 0.35 tonu, kıvılcım ateşlemeli motor ise silindir kapasitesi 50 cm'ü, diğer tip içten yanmalı motorlu ise azami net gücü 4 kW'ı, elektrik motorlu ise azami sürekli nominal güç çıkışı 4 kW'ı geçmeyen dört tekerlekli araçtır.

    1.7) L7 Sınıfı: Elektrik motorlu araçlarda akü ağırlığı hariç yüksüz ağırlığı 0.4 tonu (yük taşıma amaçlı araçlarda 0.55 ton), azami net gücü 15 kW'ı geçmeyen ve L6 sınıfına girmeyen dört tekerlekli araçtır.
    Konu FZ tarafından (04-02-2013 Saat 18:31 ) değiştirilmiştir.

  9. #39
    Banned
    Isim
    TG
    Üyelik tarihi
    09-04-2009
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    3,313
    Motosiklet
    '06 XT660R
    Marka
    Yamaha

    Standart

    Alıntı Ceymboy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hız arttıkça artan adrenalindir.
    Hız yükseklere arttıkça kafana inen turgut abinin yumruğudur

  10. #40
    Banned
    Isim
    TG
    Üyelik tarihi
    09-04-2009
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    3,313
    Motosiklet
    '06 XT660R
    Marka
    Yamaha

    Standart

    Alıntı Ünsal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben motor ne giderse yapıştırıyorum
    Trafikten az biraz hızlı gitmeyi seviyorum. O yüzden genelde tarlada falan sürüyorum
    CBF 150 ile yaptığını da söyleyiver a be Ünsal abim.

 

 
Sayfa 4 Toplam 11 Sayfadan SeçilenSeçilen 12345678 ... SonuncuSonuncu

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •