Enduroist Slogan
Bizi Takip Edin Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Kayıt ol
Sayfa 5 Toplam 11 Sayfadan SeçilenSeçilen 123456789 ... SonuncuSonuncu
41 den 50´e kadar. Toplam 104 Sayfa bulundu
  1. #41
    Enduroist Kıdemli Üye Ünsal Ömer ÇAKMAKLI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Ünsal Ömer ÇAKMAKLI
    Üyelik tarihi
    09-04-2010
    Bulunduğu yer
    erzincan
    Mesajlar
    1,584
    Marka
    Bmw

    Standart

    Alıntı fevziemre Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    CBF 150 diyorsun yani...
    Alıntı giotine Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    CBF 150 ile yaptığını da söyleyiver a be Ünsal abim.
    CBF150 olunca öyle oluyor

    İşin esprisi bir yana daha güçlü motorlar söz konusu olduğunda , hız limitleri ve sürüş güvenliğinden hariç ben trafikten biraz daha hızlı olmayı seviyorum.

    Şehirler arası yolda 110km ile akan trafikte ben 100-120 arası seyretmeyi kendimce hem daha zevkli , hemde daha güvenli buluyorum.

    Zaten hızı seven biri olsaydım CBR tercih ederdim

    Sizin altınızda bez varken , bizim altımızda MZ vardı
    "Tecrube, limitlerini bilmektir"

    Ep gene Trakya beeyaa Avrupa'lıyız çekemiyo susaklar...


    0 532 4258807

    Canlar Makina , Canlar A.Ş.

    .

  2. #42
    Ordinaryus Enduroist MelihUlubilgen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Melih Ulubilgen
    Üyelik tarihi
    02-03-2011
    Bulunduğu yer
    İstanbul/EU
    Mesajlar
    4,201
    Motosiklet
    F 800 GS 2008 (ANTRASİT)-Peugeot LXR 200 i
    Marka
    Bmw

    Standart

    Fevzi elbette sınırı zaman zaman aşıyorum ancak cezalar ağır ehliyet iptaline kadar gidiyor söylenen şu: "ORTALAMA 130" deniyor ortalama 130 ile gitmek otoyollarda bile zor kaldıki bölünmüş yollarda imkansız diyorum..
    melihulubilgen@hotmail.com
    B RH +
    0532 312 68 18
    TAM KORUMA olmazsa olmaz.
    Kavgada YUMRUK sayılmaz..

  3. #43
    Ordinaryus Enduroist Yusuf YÜCE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Yusuf YÜCE
    Üyelik tarihi
    01-07-2009
    Bulunduğu yer
    Bakırköy / İSTANBUL
    Mesajlar
    3,657
    Motosiklet
    Norge 1200
    Marka
    Guzzi

    Standart

    Yahu biraz yavaş olun yetişemiyorum, açtınız gazı gidiyorsunuz. Bekleyin azcık mola verin bir çay için bakalım.
    Bir kere, şıracı, bozacılar bir kenara doğrucular bir tarafa. Melih bey doğru söylüyor hız sınırları var, Fevzi de tablo halinde koymuş. Ama kurallara uyduğumuzu söyleyemeyiz zira yolun durumuna göre bize tanınan sınırların üstüne çıktığımız bir gerçek. Bu motorcunun protest tavrını göstermez motorcu kuralları delen asi genç değildir, ama 40 tonluk kamyonlarla 100 - 250 kiloluk motosikleti aynı kefeye koymak o yasayı koyanın motorcuyu anlamadığı motora binmediği gerçektir. Elbette kendimi korumak için onlardan uzaklaşacağım gazı açıp kendimi hissettiğim emniyetli bir alana süreceğim.
    Bunun dışında meskun mahalde, tek şeritli yollarda şehir içinde hız sınırlarına katiyetle uyarız.
    Konu Yusuf YÜCE tarafından (05-02-2013 Saat 21:16 ) değiştirilmiştir.
    Öğrettiklerimiz bize uygulanamaz.
    Feministlik kocayı bulunca; komünistlik parayı bulunca biter, ENDUROİST'lik baki kalır.

  4. #44
    Enduroist Kadim Üye Ahmet Cemal ÖKSÜZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Ahmet Cemal ÖKSÜZ
    Üyelik tarihi
    13-02-2010
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    447
    Motosiklet
    '08 MT 03
    Marka
    Yamaha

    Standart

    Bugün özellikle baktım, önceki yazdıklarım tahminiydi. 660 motorundan olacak herhalde 5bin devir 114kmh 5. vites, en keyifli, yani Turgut ve Murat'ınki de öyleymiş.
    Two Wheels Forever 0532 216 49 97
    My ex bike was: Honda CBF 150 - 0 > 32852 km 09.06.2009 > 21.01.2011
    The new one is: Yamaha MT 03 / 30.03.2011 >


  5. #45
    Ordinaryus Enduroist Can Ekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Can Ekin
    Üyelik tarihi
    01-05-2012
    Bulunduğu yer
    DATÇA
    Mesajlar
    2,174
    Motosiklet
    '15 PCX 125
    Marka
    Honda

    Standart

    Öncelikle hava şartlarına bağlı olarak, mümkün olduğunca kanuni hız sınırlarına uymaya çalışırım ancak ve ancak istanbul içinde şehir içinde 50-60km nin üzerinde en müsait yollarda bile gitmezsek (örn. caddebostan sonrası sahil yolu), e5 vb. yollara çıkınca her zaman sol şeritte kalabileceğim hızda gidiyorum, çünkü ne zaman orta şeritte gitsem daha çok üstüme geliyor ve daha çok arkadan sıkıştırıldığımı hissediyor/düşünüyor ve de görüyorum. Bu nedenle sol şeritte bile arkadan gelen olursa hızlanıp güvenli bir yerde ortaya geçip yol verebiliyorum.

    Ama istanbul dışına çıktığımda, şehirler arası bölünmüş yollardaki 90km/s hız sınırına %90 uyuyuyorum, çünkü asla istanbul daki gibi bir sıkıntı yaşamıyorum, daha relax bir sürüş oluyor herkeste.Tabi yoğunlukta genelde düştüğü için yine daha kolay oluyor.

    Ama şu istanbul yok mu, mecburen trafikten hep biraz hızlı kullanıyorum özellikle çevreyollarında, şehir içinde 70-80 giderken arabalar asla motorla o hızlara çıkmıyorum, çünkü yol yapısı bence motosikletle o hızları(şehir içi hız limiti üzerinde) gitmek için çok tehlikeli, her an her yerden bir şey çıkabilecek durumda.

  6. #46
    Ordinaryus Enduroist MelihUlubilgen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Melih Ulubilgen
    Üyelik tarihi
    02-03-2011
    Bulunduğu yer
    İstanbul/EU
    Mesajlar
    4,201
    Motosiklet
    F 800 GS 2008 (ANTRASİT)-Peugeot LXR 200 i
    Marka
    Bmw

    Standart

    Alıntı YYUCE Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yahu biraz yavaş olun yetişemiyorum, açtınız gazı gidiyorsunuz. Bekleyin azcık mola verin bir çay için bakalım.
    Bir kere, şıracı, bozacılar bir kenara doğrucular bir tarafa. Melih bey doğru söylüyor hız sınırları var, Fevzi de tablo halinde koymuş. Ama kurallara uyduğumuzu söyleyemeyiz zira yolun durumuna göre bize tanınan sınırların üstüne çıktığımız bir gerçek. Bu motorcunun protest tavrını göstermez motorcu kuralları delen asi genç değildir, ama 40 tonluk kamyonlarla 100 - 250 kiloluk motosikleti aynı kefeye koymak o yasayı koyanın motorcuyu anlamadığı motora binmediği gerçektir. Elbette kendimi korumak için onlardan uzaklaşacağım gazı açıp kendimi hissettiğim emniyetli bir alana süreceğim.
    Bunun dışında meskun mahalde, tek şeritli yollarda şehir içinde hız sınırlarına elbette uyarız.
    Sevgili Yusuf elbette hız sınırlarına uyacağız diye kamyon'un tır'ın altında kalacak halimiz yok vereceğiz gazı ancak benim tepkim şu "ortalama 130 km/h" ile ilgilidir bu sürat'i tutturmak biraz zor kısa mesafelerde bir ihtimal olabilir.Bu ortalama ile Ankara'ya 3.5 saate gidersin (tamamı otoyol) kuru havada trafik'e yakalanmazsan bir sefer gittin diyelim yağmur yağsa gidemezsin mola versen gidemezsin değilmi çok basit değil yani...
    melihulubilgen@hotmail.com
    B RH +
    0532 312 68 18
    TAM KORUMA olmazsa olmaz.
    Kavgada YUMRUK sayılmaz..

  7. #47
    Enduroist Katılımcı Üye Osman UYAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Fenerli Üye
    Üyelik tarihi
    21-10-2009
    Bulunduğu yer
    Bursa-Fenerbahçe Cumhuriyeti
    Mesajlar
    190
    Motosiklet
    .

    Standart

    Alıntı MEGARON Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    .

    Hız nedir, hızınızı neye göre belirlesiniz, limit hızlarda sürmek mümkün mü, Hız ın sürüşe etkileri nelerdir?
    Hız ortama göre normalin üstünde sürattir, bundan yola çıkarak hızımı bulunduğum ortama göre ayarlarım ( yada ayarlayamam )
    Limit hız dediğiniz sınırları zorlayacak hızlarsa , mümkün. Çevre şartları bir yana ama limit kişiler ve sürdükleri makinelerle alakalı.
    Artan hız tepki vermek için kalan zamanı azalttığı için normalde iyi olmamakla beraber heyecan için 10 numaradır

    Çevresel etkilerle ilgili önceki çoğu yoruma da katıldığımı söylemem gerek.
    Osman Uyan
    Bursa

  8. #48
    Enduroist Kadim Üye omercem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Ömer
    Üyelik tarihi
    22-07-2012
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    939
    Motosiklet
    yok
    Marka
    Diger

    Standart

    Alıntı motorcuk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar HIZ SINIRLARI diye birşey var, orada :
    L3 için:yerleşim yeri dışında çift yönlü yollarda:80 km/h
    bölünmüş yollarda90 km/h
    otoyollarda ise 100 km/h diyor buna ilaveten %10 da pay var bunun dışında devamlı gazlama imkanı yok zaten herkes yazmış 130 ortalama ile giderim falan buna zaten imkan yok her yerde radar/kontrol var otoyolda gezici radar bile var lütfen uçmayalım...
    Alıntı motorcuk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Fevzi elbette sınırı zaman zaman aşıyorum ancak cezalar ağır ehliyet iptaline kadar gidiyor söylenen şu: "ORTALAMA 130" deniyor ortalama 130 ile gitmek otoyollarda bile zor kaldıki bölünmüş yollarda imkansız diyorum..

    Valla üstadım Silifke İstanbul / Tekirdag/çanakkale / son olarak iğneada seyahatlerimde genelde bu hızla gittim. Zaten NC 700 de 4000 devire ayarladığınızda tam 130 a oturuyor motor, yanlış düşünüyor olabilirim ama 90 km bence dikkat dağıtan bir sürat bir motosiklette.. bir süre sonra yoldan kopuyorsunuz...110-120 gibi hızlar sanki daha tetikde ve dikkatli sürüş sağlıyor tabi sadece benim yorumum ve bende boyle olabilir.

    İstanbul Silifke İstanbul gezisinde ise Kurban Tatili olmasına rağmen 3000 km boyunca ne bir çevirme ne bir radar ile karşılaşmadım ne yazık ki ...
    Konu omercem tarafından (05-02-2013 Saat 10:10 ) değiştirilmiştir.

  9. #49
    Enduroist Üye evr35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Evren Ünveren
    Üyelik tarihi
    27-09-2010
    Bulunduğu yer
    antalya
    Mesajlar
    27
    Motosiklet
    TRANSALP 650
    Marka
    Honda

    Standart

    Merhaba aşırı hızdan değil ama kontrölsüz hızdan kaza yapmış bir sürücü olarak aklıma ilk gelen şehir içinde hız kurallarina uymak gerektiği ve takip mesafesini iyi ayarlamali olduğudur,bu kazadan dolayı 3 ameliyat geçirdim allah tüm sürücü leri korusun.
    Bence hızı sürücünün tecrübesine,ruh haline,motorsiklettin kondisyonuna ve trafiğe göre ayarlanmalidir.en önemliside sürücünün bilinç seviyesinin daima yüksek olması gerekmektedir aksi halde yüksek hızlarda iki teker ölümcül olacaktır.hız insana göre goreceli bir kavramdır fakat goreceli olmayan hazırlıksızsan 70 km den sonraki kazalarda sonuçlar genelde birbirine benzer olmasıdır.ben kontrolsüz hız saçmalıktir diyecem...

  10. #50
    Banned
    Isim
    FE
    Üyelik tarihi
    10-09-2012
    Bulunduğu yer
    İSTANBUL
    Mesajlar
    1,564
    Motosiklet
    TENERE - XT660ZA
    Marka
    Yamaha

    Standart

    Aslında Melih Abi'nin takıldığı yeri ancak anladım, Melih Abi "ortalama 130" lafına atıfta bulunarak, bunu tutturmak çok zor diyormuş... Yani bildiğimiz ortalama hız hesaplamasına göre, yani bu formüle göre hesaplanırsa
    (ortalama hız = alınan toplam yol / toplam zaman) gerçekten ortalama 130 tutturmak bizim motorlarla neredeyse imkansız...

    Ancak Melih Abicim, söylenen ortalama hız, çıkılan maksimum hız gibi düşünülerek söyleniyor.

 

 
Sayfa 5 Toplam 11 Sayfadan SeçilenSeçilen 123456789 ... SonuncuSonuncu

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •