Enduroist Slogan
Bizi Takip Edin Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Kayıt ol
Sayfa 2 Toplam 2 Sayfadan SeçilenSeçilen 12
11 den 19´e kadar. Toplam 19 Sayfa bulundu
  1. #11
    Enduroist Kadim Üye omercem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Ömer
    Üyelik tarihi
    22-07-2012
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    939
    Motosiklet
    yok
    Marka
    Diger

    Standart

    Arkadaşlar motoru al diyen yok...Zaten benim de tam aklıma yatmıyordu ama belki bir destek bulurum ümidi ile açtığım başlık mantığımı güçlendirirken hevesimi kırdı

    Hevesle kalkarsak KTM nin o selesinde hoplaya zıplaya epey bir oturacaktık anlaşılan...

    V Strom güzel makine ama NC 700 le değiştirmek için bi mantık göremiyorum aynen F 650 gibi...Çift silindir hafif arazi sever güzel motorlar...NC 700 ün de lastikleri değiştirdikten sonra az çok farkla bu motorların peşinden gidedeceğini düşünüyorum.

    aslında kafamda direk 1200 GS var ama..... ancak 2005-2006 modellere bakıyorum daha fazla bütçe ayıramıyorum şu an. Onlarda km li motorlar insan korkuyor... Yine 1200 GS ağır bir motor...Hafif motor arazide her zaman iyidir, düşüncem ...

    Bu motorda gerçekten ciddi aksesuarlı uzun yola hazırlanmış bir motor arkadaşta takas düşünürüm deyince panik yaptım fırsat olursa bu hafta sonu bir binip bakacağım gidişine duruşuna yine de aklımda kalmasın...

    Ayrı ayrı herkese teşekkürler ilgi ve cevaplar için..

  2. #12
    Enduroist Kıdemli Üye Deniz Kupeli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    deniz küpeli
    Üyelik tarihi
    14-04-2011
    Bulunduğu yer
    cihangir
    Mesajlar
    1,484
    Marka
    Diger

    Standart

    Denemeden alma diyor herkez, ama az bir internet arastirma yaparsan dunyayi gezenler var bu makinalarla. Tek silindir her zaman titresimlidir, ama tek silindir makinda candir. KTM'ye de uzun yol icin ilaa modifikasyon gerekir (genis jel sele vs). Ben GS'imle uzun yol yapinca Airhawk kullaniyorum, selesi rahat ama gunde 5 saatden fazla yol yaparsam kasar. Bence kullanici yorumlari oku ve oyle karar verir ;)

    Burda baska bir Omer var, onda var bu makinadan sanki.

    Ayrica GS800'u dusundunmu?

  3. #13
    Ordinaryus Enduroist Sertan Karamollaoğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Sertan Karamollaoğlu
    Üyelik tarihi
    14-08-2012
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    1,153
    Motosiklet
    CRF 1000 L Africa Twin
    Marka
    Honda

    Standart

    Alıntı omercem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar motoru al diyen yok...Zaten benim de tam aklıma yatmıyordu ama belki bir destek bulurum ümidi ile açtığım başlık mantığımı güçlendirirken hevesimi kırdı

    Hevesle kalkarsak KTM nin o selesinde hoplaya zıplaya epey bir oturacaktık anlaşılan...

    V Strom güzel makine ama NC 700 le değiştirmek için bi mantık göremiyorum aynen F 650 gibi...Çift silindir hafif arazi sever güzel motorlar...NC 700 ün de lastikleri değiştirdikten sonra az çok farkla bu motorların peşinden gidedeceğini düşünüyorum.

    aslında kafamda direk 1200 GS var ama..... ancak 2005-2006 modellere bakıyorum daha fazla bütçe ayıramıyorum şu an. Onlarda km li motorlar insan korkuyor... Yine 1200 GS ağır bir motor...Hafif motor arazide her zaman iyidir, düşüncem ...

    Bu motorda gerçekten ciddi aksesuarlı uzun yola hazırlanmış bir motor arkadaşta takas düşünürüm deyince panik yaptım fırsat olursa bu hafta sonu bir binip bakacağım gidişine duruşuna yine de aklımda kalmasın...

    Ayrı ayrı herkese teşekkürler ilgi ve cevaplar için..
    Ömer benim kafamda NC700'ün süspansiyonları modifiye edip, lastikleri değiştirip araziye girmek var. (az da olsa)
    Bence sende onu bir araştır.

  4. #14
    Enduroist Kıdemli Üye uğurkoç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    uğur koç
    Üyelik tarihi
    15-04-2012
    Bulunduğu yer
    istanbul Emkli Dalgıç
    Mesajlar
    263
    Motosiklet
    F650 gs-R1150 GS ADV
    Marka
    Bmw

    Standart

    1200 gs teknik veri 2006 modeli arkadaşımda 26 bin tl.

    Model: BMW R 1200 GS
    Yıl: 2006
    Kategori: Enduro / offroad

    Motor ve Aktarma
    Motor yapısı: 1170.00 ccm (71.39 cubic inch)
    Motor Tipi: İkiz-Boksör, Dört Zamanlı
    Güç: 99.23 HP (72.4 kW)) @ 7000 RPM
    Tork: 115.00 Nm (11.7 kgf-m veya 84.8 ft.lbs) @ 5500 RPM
    Sıkıştırma oranı: 11.0:1
    Silindir Çapı X Derinliği (BorexStroke): 101.0 x 73.0 mm (4.0 x 2.9 inch)
    Silindir Başına Valf Sayısı: 4
    Yakıt Sistemi: Enjeksiyon. Elektronik emilim/Dijital Motor Yönetimi: BMS-K Yakıt kontrol sistemi(Yakıt sızıntılarında motoru durdurma), Çift ateşleme
    Soğutma Sistemi: Yağ & Hava
    Vites: 6-Hız
    Güç Aktarımı,
    Son Sürücü: Şaft (cardan)
    Yakıt Tüketimi (BMW Fabrika Değerleri): 4.30 litre/100 km (23.3 km/l veya 54.70 mpg)
    Emisyon, Gaz Salınımı: 99.8 CO2 g/km. (CO2 - Carbon dioxid Emisyonu)
    Şase, süspansiyon, frenleme ve lastik
    Şase Yapısı: Üç-Bölüm şase; Ön ve Arka düzen, Yük Rulmanlı Motor-Şanzuman Bölümü
    Maşa Açısı: 27.1°
    Mesafe: 110 mm (4.3 inches)
    Ön Süspansiyon: BMW Motorrad Telelever(*)
    Ön Süspansiyon Gezinim: 41 mm (1.6 inch)
    Arka Süspansiyon: Döküm Aluminium kol, BMW Motorrad Paralever(**) sistemi ile.
    Arka Süspansiyon Gezinim: 220 mm (8.7 inches)
    Ön Lastik Ebatları: 110/80-R19
    Arka Lastik Ebatları: 150/70-R17
    Ön Frenler: Duble disk
    Ön Fren Disk Ebatları: 305 mm (12.0 inch)
    Arka Frenler: Tek disk
    Arka Fren Disk Ebatları: 265 mm (10.4 inch)
    Fiziksel Özellikleri ve Kapasite
    Kuru Ağırlık: 199.0 kg (438.7 pound)
    Dolu Ağırlık (Çantalar hariç Tüm Sıvılar Full iken): 225.0 kg (496.0 pound)
    Güç/Ağırlık Oranı: 0.4986 HP/kg
    Koltuk Yüksekliği: 840 mm (33.1 inche) Eğer ayarlanabiliyorsa - En Düşük Mesafe-.
    Yükseklik: 1,430 mm (56.3 inche)
    Uzunluk: 2,210 mm (87.0 inche)
    Genişlik: 915 mm (36.0 inche)
    Lastik Taban Mesafesi: 1,520 mm (59.8 inche)
    Yakıt Kapasitesi: 20.00 litre (5.28 gallon)
    --------------------------------------------------------------------------------

  5. #15
    Ordinaryus Enduroist Can Ekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Can Ekin
    Üyelik tarihi
    01-05-2012
    Bulunduğu yer
    DATÇA
    Mesajlar
    2,174
    Motosiklet
    '15 PCX 125
    Marka
    Honda

    Standart

    Alıntı omercem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    V Strom güzel makine ama NC 700 le değiştirmek için bi mantık göremiyorum aynen F 650 gibi...Çift silindir hafif arazi sever güzel motorlar...NC 700 ün de lastikleri değiştirdikten sonra az çok farkla bu motorların peşinden gidedeceğini düşünüyorum.

    aslında kafamda direk 1200 GS var ama..... ancak 2005-2006 modellere bakıyorum daha fazla bütçe ayıramıyorum şu an. Onlarda km li motorlar insan korkuyor... Yine 1200 GS ağır bir motor...Hafif motor arazide her zaman iyidir, düşüncem ...
    NC700 e tek seçenek pirelli corsa şuan.

    Sertan'ın amortisör modifikasyonu custom bir modifikasyonsa ben çekinirdim açıkcası. ancak öhlins vs. gibi 1 cbf150 parasına amortisör alırsam içim rahat eder, yoksa hızlıda gidilen bir motora custom süspansiyon beni korkutur. olsa olsa ancak pirelli corsa.


    R1200GS in ağır olmasına gelince.

    2006 R1200GS : 225KG
    2012 NC700X : 218KG

    aslında ağır olan bizim NC700X . aslında 200KG civarında olması gerekirdi hatta 190 fln.

    R1200GS in boxer motoruyla zaten o ağırlığı,aynen NC700X te olduğu gibi hissetmiyorsun, alçak ağrılık merkezi sayesinde. ağırlığın seni rahatsız edeceği tipte arazi şartlarında ilerleyeceksen zaten ya yolu ya araziyi seçeceksin demek.
    R1200GS ortalama bir enduro kullanıcısının gideceği tüm yerlere gider, dual purpose lastikle. asfaltta da yüzünden gülücük eksik olmaz. şehir içi trafiğinde bile kullanan çok tanıdığım var. sadece tüketim konusu şehir içinde sıkıntılı

    bence sen geçtiğimiz yaz NC700X le, yaptığın gezi sırasında girdiğin bazı toprak yollarda yaşadığın sıkıntıdan ötürü böyle bir çekincen varsa, cidden ayağının bileğine kadar girdiği balçık, kafan kadar taşlar üzerinde gitmeyeceksen, sadece bu yaz yaşadığım sıkıntıyı yaşamak istemiyorum diyorsan, ön jantı büyük tüm enduro lastikli motorlar senin işini görür.
    emin olmamakla birlikte tam on-road olan lastiklerini değiştirirsen belki NC700 de gider ama yinede kesin konuşmayayım onun için (çünkü süspansiyon hala sert gelecektir).


    R1200GS çok güzel ama 2012 model 0 km aldığın motoru satıp, 7 yaşında motosiklet almak için üzerine para koymak şahsen benim yapacağım birşey değil, ne kadar R1200GS lere bayılsam da.
    Bir de 2008 öncesinde malum bazı elektronik sıkıntılar var. Alacağın motorda giderilmiş olabilir de, olmayabilir de.
    Çok tanıdığın bildiğin 1200GS olmadıkça, git 1150GS al 2004 kesinlikle daha iyi.

    Ama herşeyden öte NC700 bence hayata devam ettirir.





    EDİT : gel NC700 e topsellerie den jel sele falan takalım, lastikleri değişelim ,sen devam et
    Konu Can Ekin tarafından (15-02-2013 Saat 00:27 ) değiştirilmiştir.

  6. #16
    Enduroist Kadim Üye omercem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Ömer
    Üyelik tarihi
    22-07-2012
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    939
    Motosiklet
    yok
    Marka
    Diger

    Standart

    Alıntı Cekin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    NC700 e tek seçenek pirelli corsa şuan.

    Sertan'ın amortisör modifikasyonu custom bir modifikasyonsa ben çekinirdim açıkcası. ancak öhlins vs. gibi 1 cbf150 parasına amortisör alırsam içim rahat eder, yoksa hızlıda gidilen bir motora custom süspansiyon beni korkutur. olsa olsa ancak pirelli corsa.


    R1200GS in ağır olmasına gelince.

    2006 R1200GS : 225KG
    2012 NC700X : 218KG

    aslında ağır olan bizim NC700X . aslında 200KG civarında olması gerekirdi hatta 190 fln.

    R1200GS in boxer motoruyla zaten o ağırlığı,aynen NC700X te olduğu gibi hissetmiyorsun, alçak ağrılık merkezi sayesinde. ağırlığın seni rahatsız edeceği tipte arazi şartlarında ilerleyeceksen zaten ya yolu ya araziyi seçeceksin demek.
    R1200GS ortalama bir enduro kullanıcısının gideceği tüm yerlere gider, dual purpose lastikle. asfaltta da yüzünden gülücük eksik olmaz. şehir içi trafiğinde bile kullanan çok tanıdığım var. sadece tüketim konusu şehir içinde sıkıntılı

    bence sen geçtiğimiz yaz NC700X le, yaptığın gezi sırasında girdiğin bazı toprak yollarda yaşadığın sıkıntıdan ötürü böyle bir çekincen varsa, cidden ayağının bileğine kadar girdiği balçık, kafan kadar taşlar üzerinde gitmeyeceksen, sadece bu yaz yaşadığım sıkıntıyı yaşamak istemiyorum diyorsan, ön jantı büyük tüm enduro lastikli motorlar senin işini görür.
    emin olmamakla birlikte tam on-road olan lastiklerini değiştirirsen belki NC700 de gider ama yinede kesin konuşmayayım onun için (çünkü süspansiyon hala sert gelecektir).


    R1200GS çok güzel ama 2012 model 0 km aldığın motoru satıp, 7 yaşında motosiklet almak için üzerine para koymak şahsen benim yapacağım birşey değil, ne kadar R1200GS lere bayılsam da.
    Bir de 2008 öncesinde malum bazı elektronik sıkıntılar var. Alacağın motorda giderilmiş olabilir de, olmayabilir de.
    Çok tanıdığın bildiğin 1200GS olmadıkça, git 1150GS al 2004 kesinlikle daha iyi.

    Ama herşeyden öte NC700 bence hayata devam ettirir.





    EDİT : gel NC700 e topsellerie den jel sele falan takalım, lastikleri değişelim ,sen devam et
    Can ben 1200 ağır derken KTM 690 a göre demek istemiştim. KTM 160 kg...Dediklerin çok doğru ama çıktığın gezide giremeyeceğin yolllar olunca da insanın canı sıkılıyor ....

    Mesela aşağıdaki videodaki hakıcırı/belemedik/pokut/alman köprüsü tam rotamın üzerindeydi.... ama korkudan aklımdan bile geçiremedim Gerçi trt ci arkadaşlarda BMW leri battal etmişler gördüğünüz üzere...ki bizim arkadaşlar yüklü motorlarla geçerler/geçiyorlar buraları

    http://www.youtube.com/watch?v=ii2KjTm39z0

    Aslında % 80 asfalt % 20 toprak filan kıyaslamaları da afaki biraz. Sonuçta altındaki motora verdiği keyfe göre karar verip yol yapıyorsun. Ben scoterla 1.5 sene de yaptığım yolu bu motorla 6 ayda yaptım...

    Ancak deiklerinde doğru ben deli endurocu değilim...her hafta hoplayıp zıplamayacağım...uzun yol yapacağım vs. vs. o yüzden şu motora bir bineyim diyorum bir bakayım aklımı çeler belki

  7. #17
    Enduroist Üye Ali HAKAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    ali hakan
    Üyelik tarihi
    08-10-2009
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    87
    Motosiklet
    R1250GSA
    Marka
    Bmw

    Standart

    ömer merhaba kocayaylada yanyanaydık ,kıyma canım motoruna
    sonra pişman olusun
    ali hakan


    +90 532 422 30 56
    O Rh(+)

  8. #18
    Ordinaryus Enduroist Can Ekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Can Ekin
    Üyelik tarihi
    01-05-2012
    Bulunduğu yer
    DATÇA
    Mesajlar
    2,174
    Motosiklet
    '15 PCX 125
    Marka
    Honda

    Standart

    Alıntı omercem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Can ben 1200 ağır derken KTM 690 a göre demek istemiştim. KTM 160 kg...Dediklerin çok doğru ama çıktığın gezide giremeyeceğin yolllar olunca da insanın canı sıkılıyor ....

    Mesela aşağıdaki videodaki hakıcırı/belemedik/pokut/alman köprüsü tam rotamın üzerindeydi.... ama korkudan aklımdan bile geçiremedim Gerçi trt ci arkadaşlarda BMW leri battal etmişler gördüğünüz üzere...ki bizim arkadaşlar yüklü motorlarla geçerler/geçiyorlar buraları

    http://www.youtube.com/watch?v=ii2KjTm39z0

    Aslında % 80 asfalt % 20 toprak filan kıyaslamaları da afaki biraz. Sonuçta altındaki motora verdiği keyfe göre karar verip yol yapıyorsun. Ben scoterla 1.5 sene de yaptığım yolu bu motorla 6 ayda yaptım...

    Ancak deiklerinde doğru ben deli endurocu değilim...her hafta hoplayıp zıplamayacağım...uzun yol yapacağım vs. vs. o yüzden şu motora bir bineyim diyorum bir bakayım aklımı çeler belki
    Cidden güzel yerler ama öyle bir arazi ki, f650gs anake lastiklerle çıkamayacağı kadar büyük taşlı ve dik. Büyük ihtimal KTM çıkardı ama sadece bu kadar yeri çıkmak içinde yolun %80-90 ını konforsuz geçmek pek makul gelmiyor bana

    tak NC ye lastikleri geçemediğin yerden geri dönersin :P

    yada alacan r1200gs i gittiği yere kadar


    neyse sen bir bin 690 a , aklın kalmasın

  9. #19
    Ordinaryus Enduroist Can Ekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Can Ekin
    Üyelik tarihi
    01-05-2012
    Bulunduğu yer
    DATÇA
    Mesajlar
    2,174
    Motosiklet
    '15 PCX 125
    Marka
    Honda

    Standart

    motor buysa diğer 690 ENduro R lardan daha da güzel duruyor ama o sele , o tek silindir
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...99665812/detay

 

 
Sayfa 2 Toplam 2 Sayfadan SeçilenSeçilen 12

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •