Enduroist Slogan
Bizi Takip Edin Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Kayıt ol
Sayfa 8 Toplam 321 Sayfadan SeçilenSeçilen ... 4567891011121858108 ... SonuncuSonuncu
71 den 80´e kadar. Toplam 3207 Sayfa bulundu
  1. #71
    Enduroist Üye djmemet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    mehmet tüfekçi
    Üyelik tarihi
    21-02-2013
    Bulunduğu yer
    Antalya
    Mesajlar
    1
    Marka
    Aprillia

    Standart

    Alıntı hercul3367 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yamaha WR 250 R - KLX 250S - CRF 250 L Karşılaştırma

    http://www.ridermagazine.com/manufac...ha-wr250r.htm/
    Girişte, bir çok özelliği aynı olan bu 3 motor arasında yamahanın diğerlerine 2000 dolarlık bir fiyat farkı koymasının garipliğine vurgu yapılmakla birlikte sonrasında bunun nedenleri veriliyor. Hepside sıvı soğutmalı, dört zamanlı, 4 valfli, 6 vitesli, aynı teker ölçü ve özelliklerine sahip, özellik olarak aynı fren tertibatlı (disk frenler) ve süspansiyonlu.

    Aslında yamahanın ilk bahsedilecek farkı 11.8:1 sıkıştırma oranının verdiği güç ve sürat üstünlüğü. Titanyum emiş valfleri ve valflerdeki elektronik kontrol. Tüm bunlar gayet uyumlu bir şekilde çalışarak yamahanın kısa sürede sorunsuzca 10000 d/d'ya ulaşmasına neden oluyor. CRF'in cbr250'de kullanılan motorun aynısını kullandığı ve teknolojik olarak ileri düzey olmayan bir motor kullandığı fakat hondanın bu uyumlu motorunun yamahanın yüksek güçlü motor arayan ve pahalı kitlesinden daha geniş bir kullanıcı kitlesine hitap etmeyi amaçladığı belirtiliyor. Hondanın sıkıştırma oranı cbr'daki gibi 10,7:1. Bu ikisinin arasındaysa karbüratörlü KLX'in 11:1 sıkıştırma oranıyla hondadan daha torklu ancak yamahadan da biraz geride olduğu. Kawasaki kıvrımlı yollarda yamahayla başedebilsede yol düzleştiğinde kazanan tereddütsüz yamaha. Ayrıca karbüratörlü olması nedeniyle zaman zaman özellikle full gaz verildiğinde klx'in tepkisinin gecikmeli olması da doğal bir sonuç. WR ve CRF ise enjeksiyonlu.

    Yamahanın dağın zirvelerine doğru ilerledikçe öne geçtiği fakat bir türlü kuyruğuna yapışan KLX'ten kurtulamadığı da vurgulanıyor. Hondaysa gücünün nispeten düşüklüğüne rağmen durumu idare edecek bir mücadele verdiği ve özelliklerde virajlardaki rahatlığı ve başarısına vurgu yapılıyor. Fren sisteminin üç motorda başarılı olduğu yamaha ve kawasakide hemen başlangıçtaki güçlü etkinin honda da fren kolunun full çekilmesini gerektirdiği. Aynı şekilde vites kutusunda da her üç motorun başarılı olduğu, zorlanma yada vitese geçmeme gibi durumların olmadığı.

    Suspansiyonda da öne çıkan Yamaha WR üçünün arasında bu açıdan en konforlu sürüş keyfini vaad ediyor. Hondanın daha basit bir süspansiyon sistemiyle vazgeçtiği konfora asfalta döndüğünde tekrar kavuştuğu vurgulanıyor. Ancak ödeyeceğiniz az paranın tam karşılığını verdiğine de atıf yapılıyor. Her üç motorunda asfalt yolda 120 km hıza rahat ulaştığı ve bu süratte keyifli bir yolculuk vadettiği, KLX'in ise yüksek hızlarda en stabil sürüşü sağladığı ve en vızıltılısı olduğu vurgulanıyor.

    Finalde üç motorunda farklı bütçede farklı kesimlere hitap etmesiyle birlikte üçününde kullanıcısının yüzünde gülücük açtıracağının teminatı veriliyor. Honda düşük bütçesiyle daha genel bir kullanıcı kitlesine hitab ederken, çalıştır ve git özelliğiyle ve kolay-uzun kullanılışıyla KLX diğerlerinden ağırlık olarak fazla olmakla birlikte kullanımda bu ağırlığın farkedilmediği. Sağlam şasesiyle net bir performans verdiği, adrenalinizi her ortamda beslerken motorunun daha pahalı olan yamahayla da her ortamda kapıştığı söyleniyor. Tabii karbüratör yerine enjeksiyonun tercih edilmesinin klx için iyi bir bonus olacağı ve selesininde aynı şekilde biraz daha yumuşak olmasının tercih edileceği vurgulanıyor. Yamahanın ise her durumda bu üçlü arasındaki en güçlü motor olduğu vurgulanmakla birlikte enjeksiyonlu olmasına rağmen biraz soğukkanlı davrandığı (gaza tepki verme agresifliği) ve debriyajın kavramasının kısalığı nedeniyle kaçırmalarında günlük kullanımda sinir bozucu bir zorluk etkisi oluşturduğu vurgulanıyor. Fakat nihayetinde bütçesi uygun olanların en iyi 250'lik olan yamahayı tercihlerinde kafalarını kesinlikle geri çevirmeden ilerleyebilecekleri aksi takdirde hemen arkalarında KLX'i göreceklerini söylüyor.

    not: başka bir forumdan alıntıdır.
    merhaba; çok doğru bir analiz. bu gün Honda'ya baktık, resimlerde çok güzel ve alımlı duruyordu ama ucuzdur vardır bir hikmeti lafı honda için tam yerine oturuyor. Bende WR 125R var her yönden Wr 125'in bile yanından geçemez.kimse darılmasın gücenmesin.

  2. #72
    Enduroist Katılımcı Üye Samed Ucar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Samed Ucar
    Üyelik tarihi
    31-12-2012
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    114
    Motosiklet
    CRF 250 L
    Marka
    Honda

    Standart

    Bugün güneşi görünce Latif abinin dükkana gidip motoruma uygun renklerde ekipman alayım dedim aynı motordan 2 tane vardı dükkana girdim 5 dk geçmedi 2 tane daha geldi Türkiyede farklı renk satılmadığın hepsi aynı sele plastikleri bile üzerlerinde dükkandan çıkarken yanlış motora yöndeldim. Arkadaşlarla aramızda Kızılay dağıtıyor şeklinde espiriler yapıp mevcut durumun vahametini azaltmaya çalıştık

  3. #73
    Enduroist Katılımcı Üye özgür bağlama - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    özgür bağlama
    Üyelik tarihi
    03-05-2011
    Bulunduğu yer
    istanbul bakırköy
    Mesajlar
    171
    Motosiklet
    crf 250 l
    Marka
    Honda

    Standart

    ne gibi ekipman aldınız birde fiyatlarını paylaşırmısınız ? şimdiden güle güle kullanın ;)

  4. #74
    Enduroist Katılımcı Üye Samed Ucar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Samed Ucar
    Üyelik tarihi
    31-12-2012
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    114
    Motosiklet
    CRF 250 L
    Marka
    Honda

    Standart

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...3356314/detay/ bu kasktan aldım. Enduro markete Latif abi müşterilerini fiyatta pek üzmez. Birde mont ve pantolon alacaktım fakat bedenime uygun bulamadım. Göbeği biraz eritmem lazım.

  5. #75
    Enduroist Üye CemERK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Sinan Cem ERK
    Üyelik tarihi
    15-10-2012
    Bulunduğu yer
    ANKARA
    Mesajlar
    80
    Motosiklet
    1090R
    Marka
    Aprillia

    Standart

    Herkese merhabalar tekrar 40 yaşında ilk motorumu CRF 250 bu gün sipariş ettim, çok heyecanlıyım. ilk otomobilimi de eve başkası getirmişti motosikletim de böyle olacak. ehliyet sınavı için 1 saatlik moped tecrübesi haricinde seleye oturmuşluğum dahi yok. Çok çalışmalıyım ve sizlerin desteğine ihtiyacım olacak. Neyse mutluyum ve mutluluğumu sizlerle paylaşmak istedim.

  6. CemERK, bu güzel yazın için sana Teşekkür Edildi.

    burhancan01 (15-05-2013)

  7. #76
    Enduroist Üye Oğuzhan Sarıtaş - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    oğuzhan sarıtaş
    Üyelik tarihi
    08-03-2013
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    117
    Motosiklet
    xt660za Tenere
    Marka
    Yamaha

    Standart

    Arkadaşlar bende fuardan CRF 250L almıştım, plaka ruhsat işleri bu haftaya sarktı. Sanırım Salı günü elimde olur.
    Motoru alan ve aksesuarlara yönelen arkadaşlardan ricam var.
    Aldığınız aksesuarları ( çanta, elcik vs vs ) resimleri ve nereden ne kadara aldığınızla birlikte buraya eklerseniz sevinirim
    Birbirimize yardımcı olmuş oluruz

  8. #77
    Enduroist Katılımcı Üye BULENT KOCOGLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    BULENT KOCOGLU
    Üyelik tarihi
    18-12-2012
    Bulunduğu yer
    ANKARA
    Mesajlar
    154
    Motosiklet
    NC700X+CRF 250L
    Marka
    Honda

    Standart

    Alıntı cem5106 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Herkese merhabalar tekrar 40 yaşında ilk motorumu CRF 250 bu gün sipariş ettim, çok heyecanlıyım. ilk otomobilimi de eve başkası getirmişti motosikletim de böyle olacak. ehliyet sınavı için 1 saatlik moped tecrübesi haricinde seleye oturmuşluğum dahi yok. Çok çalışmalıyım ve sizlerin desteğine ihtiyacım olacak. Neyse mutluyum ve mutluluğumu sizlerle paylaşmak istedim.
    Sinan Bey

    Boyunuz 1.78 alti ise bence cok dikkat edin
    Sele size yuksek gelir motoru yatirirsiniz
    Siz
    Mopet ile biraz daha tecrube kazanin

    Her sey gonlunuzce olsun

  9. #78
    Enduroist Katılımcı Üye BULENT KOCOGLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    BULENT KOCOGLU
    Üyelik tarihi
    18-12-2012
    Bulunduğu yer
    ANKARA
    Mesajlar
    154
    Motosiklet
    NC700X+CRF 250L
    Marka
    Honda

    Standart

    Bugun 60 km arazi ve koy yollarinda motora bindim
    Yukarda yazdigim gibi sele yuksekligi dikkat cekici
    Ben motora
    Fiyati ve cc degerine gore gayet olumlu diyorum
    Bu motor cok satar ve honda stoklarini cok kisa surede bitirir
    Gelen 2.partide fiyat 12binleri vurabilir

  10. #79
    Enduroist Katılımcı Üye Samed Ucar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Samed Ucar
    Üyelik tarihi
    31-12-2012
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    114
    Motosiklet
    CRF 250 L
    Marka
    Honda

    Standart

    Ruhsat işini baya uzatmışlar. Benim 1 günde çıktı sabah vekalet verdim akşam gidip motoru aldım.

  11. #80
    Enduroist Üye CemERK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Sinan Cem ERK
    Üyelik tarihi
    15-10-2012
    Bulunduğu yer
    ANKARA
    Mesajlar
    80
    Motosiklet
    1090R
    Marka
    Aprillia

    Standart

    antalyada şu anda bitmiş durumda bayii 20 tane sipariş verdi ancak ne zaman geleceği belli değil dediler fiyat için kimse garanti veremiyor güneyde havaların ısınması piyasayı daha erken hareketlendirdi sanırım. Bu arada boyum 184 kilo 105 başlangıç için ancak diye düşünüyorum.

 

 
Sayfa 8 Toplam 321 Sayfadan SeçilenSeçilen ... 4567891011121858108 ... SonuncuSonuncu

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •