Enduroist Slogan
Bizi Takip Edin Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Kayıt ol
Sayfa 5 Toplam 5 Sayfadan SeçilenSeçilen 12345
41 den 45´e kadar. Toplam 45 Sayfa bulundu
  1. #41
    Enduroist Kadim Üye Aras Acer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Aras Acer
    Üyelik tarihi
    25-02-2013
    Bulunduğu yer
    İstanbul/ Kadıköy
    Mesajlar
    809
    Motosiklet
    CRF 250L
    Marka
    Honda

    Standart

    Alıntı utarit Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    transalpte frenlerin bakımlıysa çok güvenli durma mesafesi var ve çok düzgündür.
    Haklısınız. TA sahibi motoruna çok iyi bakan birisi ve gerçekten disiplin ve bakım açısından özverili davranmıştı. Çok temiz, bakım istemeyen sadece yağların bir süre sonra değiştirilmesi gerektiğini söyledi. Lastikler sıfırdı. Herhangi bir sorunu v.s yoktu. Alamadığım için üzüldüm gerçekten. Yapacak bir şey yok! Yakıt açısından F650GS den fazla yakıyor. Genelde uzun yol yaptığım için uzun yolda benzin yakıtı daha az olacağını arkadaş söyledi. Bir motorda anladığım yakıt çok önemlidir. Az yakıtla çok yol almakta güzeldir diye düşünüyorum. Geçen hafta Endorist ekibi Edirne gezisinde benzinleri biten ve yolda kalanlara ekip yardım edince bende yakıtın bir yerde bitmesi ve kötü bir sonun kişiyi bekleyeceğini de hesaba kattım. özellikle bir kişi olması düşüncesi daha da bir korkunç paranoyak bir durum olarak düşündüm... :-) Umarım kimsenin başına böyle bir durum gelmez...
    Seyahat sürecinin sonunda vardığınız tek yer kendi benliğinizdir...
    https://www.facebook.com/yolajandam

  2. #42
    Enduroist Kıdemli Üye ahmet korkmaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    ahmet korkmaz
    Üyelik tarihi
    15-07-2012
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    1,704
    Motosiklet
    R1200 GSA
    Marka
    Bmw

    Standart

    benzin bitmesini ben anla(ya)mıyorum açıkçası. benim TA ile ilgili tek derdim iç lastik meselesidir.

  3. #43
    Enduroist Kadim Üye Aras Acer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Aras Acer
    Üyelik tarihi
    25-02-2013
    Bulunduğu yer
    İstanbul/ Kadıköy
    Mesajlar
    809
    Motosiklet
    CRF 250L
    Marka
    Honda

    Standart

    Alıntı korkmaz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benzin bitmesini ben anla(ya)mıyorum açıkçası. benim TA ile ilgili tek derdim iç lastik meselesidir.
    TA 650 için geçerlidir. :-) TA 700 için şahsen tanımıyorum. İç lastik sıkıntısı neden oluyor? Ne gibi bir sıkıntı!

  4. #44
    Enduroist Kıdemli Üye ahmet korkmaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    ahmet korkmaz
    Üyelik tarihi
    15-07-2012
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    1,704
    Motosiklet
    R1200 GSA
    Marka
    Bmw

    Standart

    tubeless olması şöyle avantaj; macunu veriyorsun (teknik ismini bilemedim şimdi) patlak kapanıyor, hava bas, devam et.
    iç lastik olması şöyle dezavantaj; yukarıdakini yapamıyorsun

    (yanılıyorsam düzeltiniz, hatalı bilgi vermeyeyim)

  5. #45
    Enduroist Kadim Üye Aras Acer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Aras Acer
    Üyelik tarihi
    25-02-2013
    Bulunduğu yer
    İstanbul/ Kadıköy
    Mesajlar
    809
    Motosiklet
    CRF 250L
    Marka
    Honda

    Standart

    Alıntı korkmaz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tubeless olması şöyle avantaj; macunu veriyorsun (teknik ismini bilemedim şimdi) patlak kapanıyor, hava bas, devam et.
    iç lastik olması şöyle dezavantaj; yukarıdakini yapamıyorsun

    (yanılıyorsam düzeltiniz, hatalı bilgi vermeyeyim)
    Anladım. Bu sonradan yapılamıyor mu? Yani istediğin lastik türünü takma şansın yok mu? Bende fikir üretiyorum :-)

 

 
Sayfa 5 Toplam 5 Sayfadan SeçilenSeçilen 12345

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •