Enduroist Slogan
Bizi Takip Edin Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Kayıt ol
Sayfa 130 Toplam 268 Sayfadan SeçilenSeçilen ... 3080120126127128129130131132133134140180230 ... SonuncuSonuncu
1,291 den 1,300´e kadar. Toplam 2677 Sayfa bulundu
  1. #1291
    Enduroist Üye Sadocambaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Sadık T.oğlu
    Üyelik tarihi
    18-03-2013
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    9
    Motosiklet
    XTZ 660 TENERE
    Marka
    Yamaha

    Standart

    Hemen hemen tum yorumları okumaya calıstım fazlasıyla yazılmıs
    Arkadaslar bende askerden geleli 6-7 ay oluyor ve motorumu alalı pek fazla zaman olmadı tabi bunu içinde her ay revizyon etmekteyim bunun için hangisinden baslayayım bilemedim ama aldıgım ilk gun bende hastalıktır öncelikle yagını bujisini ve fren balatalarını ilk olarak yenilerim,daha sonra bir çift elcik ısıtmam vardı onlarıda ustune ilave ettim bu sırada gaz telini yenilemeyi unutmadım tabiki debriyaj telinide ipek karısımlı mukemmel tellerdir,daha sonraki evrelerde on cam ve canta sistemi yenilendi ve fatih kılıclıdan siparis ettirdikten sonra 1 hafta sonra gelen zinzir kitinide yeniledik her gecen gun daha dinamik ve çekici bir hal almaya basladı...Daha sonraki ay ise on amortisör ler sokulerek hem keceleri hemde yagları değişmiştir boylece on takımıda aklımdan silip atmısımdır.
    Daha sonraki aylarda yapılacaklar ise sunlardır
    Bir çift michelin anakee2 lastik ve suan için cok aciliyeti olmayan ancak kafamın rahat etmesi için debriyaj balatalarını yenilemek birde birde unutuyordum cruiser üçlü canta setim var ancak bu canta setinin ustunde sinyaller var benim sol camım yok ve boyle geziyorum kendisinide aramadıgım yer kalmadı ebay haricinde hiçbiryerde yok elinde olan yada satıldıgını bilen biri war ise soylerse sevinirim
    SAYGILAR
    Sadık T.oğlu
    4 TeKeR Bedenini 2 TeKeR Ruhunu DinlendiriR

  2. #1292
    Enduroist Katılımcı Üye Ali Güntekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Ali Güntekin
    Üyelik tarihi
    27-06-2012
    Bulunduğu yer
    İskenderun
    Mesajlar
    113
    Motosiklet
    Transalp XL650
    Marka
    Honda

    Standart

    Tosunum Transalpimin pabuçları değişti...(Metzeler Tourance Ön+arka ve iç lastikleri [540 TL])
    Ön düzende sürekli bir boşluk oluyordu gidon rulmanlarını da elimiz değmişken değiştirdik...(değiştirdik derken bunların hepsi serviste yapıldı)[140 TL]
    ve lastik balans ayarı + mekanik işçilik 88 TL

    Fiyatları merak edenler için belirtmek istedim...

  3. #1293
    Enduroist Kıdemli Üye Deniz Kupeli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    deniz küpeli
    Üyelik tarihi
    14-04-2011
    Bulunduğu yer
    cihangir
    Mesajlar
    1,484
    Marka
    Diger

    Standart

    Dun LRP'yi camurla tanistirdim


  4. #1294
    Enduroist Üye Sadocambaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Sadık T.oğlu
    Üyelik tarihi
    18-03-2013
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    9
    Motosiklet
    XTZ 660 TENERE
    Marka
    Yamaha

    Standart

    Umarım keyifli olmustur
    4 TeKeR Bedenini 2 TeKeR Ruhunu DinlendiriR

  5. #1295
    Enduroist Kıdemli Üye aytaç öztaş - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    aytaç öztaş
    Üyelik tarihi
    06-08-2010
    Bulunduğu yer
    İSTANBUL
    Mesajlar
    395
    Motosiklet
    f 650
    Marka
    Bmw

    Standart

    Alıntı snt1 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ctesi korkunç yağmurlu fırtınalı havada çan'dan yola cıktım bandırmaya (__face__)feyzhan'ın yanına surdum bandırmada'n k&n hava filtresi, yağ filtresi, mobil1 tam sentetik yağ, balata spreyleri, aku için saf su, fren balatası,dot4 ve aklıma gelmeyen baska birşey var mı bilmiyorum alındı sonrasında feyzhan aretliğimle işe basladık sağ olsun hem yaptı hem oğretti bir cok kişinin cokca hatası ve zamanını harcayarak yaptığı işlemleri hatasız ve eksiksiz şekilde gosterdi yaptı yaptık karakızım yaza hazır artık buradanda cok teşekkürlerimi iletiyorum ve boylesi nice insanla tanışmama vesile olduğu için enduroist'e de sukranlarımı sunuyorum dilekce gibi oldu valla
    feyzhan abi başkadır. bambaşkadır.
    (0554) 989 10 20

  6. #1296
    Banned
    Isim
    Özgür * Bulut Yani
    Üyelik tarihi
    17-11-2011
    Bulunduğu yer
    Istanbul
    Mesajlar
    920
    Motosiklet
    KLE 650 (Versys)
    Marka
    Kawasaki

    Standart

    Egemenle beraber motosikletleri kadikoy starbucks onune park ettik, kahve ictik.
    2 adam geldi, egemenin BMW motosikleti onde olmasina ragmen hic ona bakinmadan benim canavari incelediler.
    Diyorum sana Egemen degis şu hurdayı

  7. #1297
    Enduroist Kadim Üye Özer Erkuş - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    özer erkuş
    Üyelik tarihi
    20-08-2012
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    898
    Motosiklet
    1150 adv
    Marka
    Bmw

    Standart

    Alıntı bulutyani Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Egemenle beraber motosikletleri kadikoy starbucks onune park ettik, kahve ictik.
    2 adam geldi, egemenin BMW motosikleti onde olmasina ragmen hic ona bakinmadan benim canavari incelediler.
    Diyorum sana Egemen degis şu hurdayı
    Bence nasıl kalk gidelim yaparız muhabbeti olmuştur
    Don't Worry,Be Happy.

  8. #1298
    Banned
    Isim
    Özgür * Bulut Yani
    Üyelik tarihi
    17-11-2011
    Bulunduğu yer
    Istanbul
    Mesajlar
    920
    Motosiklet
    KLE 650 (Versys)
    Marka
    Kawasaki

    Standart

    ahaha,
    Abi, Egemenin duygularina tercuman olamayacagim zaten adamlar gelmeden hurda demistim. sonrasinda adamlarda boyle yapti

  9. #1299
    ch
    Guest

    Standart

    Yaklaşık 3 ay önce "madem K&N hava filtresi kullanıyorum, şu Remus Viper'ı da alayım hatta konvertörü iptal edip düz boru çekeyim" gibi bir düşünceyi gerçeğe dönüştürmüştüm.. Düz boru mantığı özellikle R1100GS'de hiç yaygın olmadığı için bir süre yine surging problemiyle karşılaştım.. Yine yoğun araştırmalarım sonucunda, sigorta kutusu içinde bulunan CCP'nin (Cat Code Plug) çıkartılmasıyla surging probleminin ortadan kalktığını öğrendim.. Onu da çıkarttım, kaymak gibi oldu..

    Oldu da ne oldu.. Üst devirler şahane oldu.. Peki negatif etkileri..? Alt devirler öldü, beygir kazanımı oranında tork kaybı oldu.. Benzin sarfiyatı aldı başını gitti..
    "Ulan tekrar standart konvertörü taksam mı" diye düşünürken, aklıma eski otomobil modifiye günlerim geldi.. Hemen Bostancı Sanayi'deki egzozcumu aradım.. Standart konvertörün egzozla bağlantılı olması sebebiyle ancak yararak ayırabileceğini, sonradan Remus'u konvertöre flanş vasıtasıyla bir şekilde bağlayabileceğini söyledi.. Hemen sonrasında ise "aha aklıma birşey geldi!!" dedi..

    "Nedir?" diye sorduğumda dükkanın deposuna daldı, ve elinde Akrapovic ürünü K1200 konvertörüyle geldi..
    "Bu var ya bu, bütün derdine çare olacak.. Açıl..!" komutuyla birlikte beni ekarte edip motora girişti..

    Sonuç :
    Alt devirler mükemmel..! Üst devirlerde en ufak performans kaybı hissetmedim.. Standart konvertör mantığında değil, içi çelik hava kanallarından oluşuyor, yani ömürlük.. Çatladı patladı derdi yok.. Yakıt sarfiyatı da eskiye döndü..

    Son zamanlarda motorumun üstüne bal döküp yalayasım var..

  10. #1300
    ch
    Guest

    Standart

    İşte bahsettiğim konvertör..


 

 
Sayfa 130 Toplam 268 Sayfadan SeçilenSeçilen ... 3080120126127128129130131132133134140180230 ... SonuncuSonuncu

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •