Enduroist Slogan
Bizi Takip Edin Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Kayıt ol
Sayfa 5 Toplam 19 Sayfadan SeçilenSeçilen 12345678915 ... SonuncuSonuncu
41 den 50´e kadar. Toplam 182 Sayfa bulundu
  1. #41
    Enduroist Kadim Üye omercem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Ömer
    Üyelik tarihi
    22-07-2012
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    939
    Motosiklet
    yok
    Marka
    Diger

    Standart

    Akif kardeşim allah kolaylıklar versin işin zor gerçekten....Ben de motor alırken mideme kramplar girmişti... 2.el f 650 den başladık, 1200 süper tenereye kadar çıktım sonra la havle deyip kızan üstadların uyarısı ile aynen senin gibi tenere ile 700x arasında kaldım...

    Ne yazık ki bu segmentte fazla şecenek yok...BMW aşırı pahalı ve aslında herkes çok memnun herkes çok sikayetçi ...direk eledim...suzuki DL 650 de gereksiz pahalı (hem sıfırı hem ikinci eli ) ...tenere yi tip olarak sevemedim bir türlü....peygamber devesi gibi motor ..tasarımını bir şeye benzetemiyorum...evet işlevsel ...az yakıyor.. fiyat makul...her yola geliyor vs. vs.

    sonunda dedim ki 7/24 dağ bayır gezecek biri değilim...1000 km yol gidip belki 100 km dağ bayır gezeceksin...o 100 km birbirine zaten benzeyen bu aletlerin hepsi ile ama kiminde yavaş kiminde hoplaya zıplaya bir şekilde geçilir. ..ama o 1000 km yi nasıl geçtiğin daha önemli gibi geldi bana...

    NC 700 forumunda paylaşıyoruz evet herşeyden biraz konulmuş bir motor ama işletme masrafları gerçekten düşük, inanılmaz dengeli ve rahat bir motor..sırt dayamalı arka çanta ile filan artçı konforu da bu sınıfta idare eder düzeyde...yurtdışı forumlar ve dergilerde defalarca yılın motoru secilmiş.. ilk aldığımızda aksessuar cok zayıftı... her geçen gün artıyor yakında patlayacak...En son paylaştığım TKC 17 inç lastik de üretmiş daha ne olsun

    O yüzden NC 700 artçılı yaoacağın istanbul ve yakın çevresi seyahatler için senin için doğru seçenektir diye düşünüyorum.

    bunlar benim kıstaslarım tabi ama ne alırsan al sevdiğin istediğin için al...adamlar hint malı lml scoterla afrika turu yapıyor şu an face de takip ediyorum 0 yüzden beğendiğin istediğin motoru al ...

    Tabi honda bir adamlık yapar ( hiç ümidim yok ama ) 800 cc bir africa twin çıkarır hepsini sileriz bunların

  2. omercem, bu güzel yazın için sana Teşekkür Edildi.

    Akif Arıcan (26-03-2013)

  3. #42
    Enduroist Katılımcı Üye Kaan Öztürk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Kaan Öztürk
    Üyelik tarihi
    16-03-2013
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    125
    Motosiklet
    tenere XT660Z
    Marka
    Yamaha

    Standart

    Alıntı Akifz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aşağıda Tenere, deve gibi gerçekten,

    Aşağıdaki fotoğraf motoru yandan gösteriyor.




    Bu da offroad yapan ncx , ncx de güzel.

    Tenere'nin ayrodinamik yapısı ve süspansiyon sisteminden kaynaklı, ister arazide, ne şartta gidiyorsanız gidin o yolu size kaymak asfalt haline getiriyor. Yeter ki deve' nin yemini suyunu, kumunu, bakımını, zamanında yap. Bu arada NC 700 daha yakışıklı lakin, 19 luk ön janta dişli lastik yakışmamış.
    Tenere ile ( yamaha 660 xt) kardeş gibi gözükseler dahi ikisi de bambaşka karakterde olduklarını tespit ettim. Yol alış karakteri farklı dersem daha doğru açıklamış olurum. Tenere uzun yola ve araziye daha düşkün ve pürüzsüz bir ayrodinamiği var. Bu da viraj alışı ve uzun yol konforunu fazlasıyla farklı kılmış.
    Konu Kaan Öztürk tarafından (26-03-2013 Saat 17:35 ) değiştirilmiştir.

  4. #43
    Banned
    Isim
    a34
    Üyelik tarihi
    08-06-2012
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    138

    Standart

    Şu Tenere'nin güzelliğine bakın ,
    ilk başlarda çok sevmemiştim ama şimdi en sevdiğim enduro makinelerden biri.

    Tam dağ keçisi, dağ taş çöl nere olsam giderim diyor.

    bana göre 2 motor çok alakasız, tenere tam enduro.

  5. #44
    Enduroist Üye Akif Arıcan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Akif Arıcan
    Üyelik tarihi
    24-03-2013
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    54

    Standart

    Alıntı omercem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Akif kardeşim allah kolaylıklar versin işin zor gerçekten....Ben de motor alırken mideme kramplar girmişti... 2.el f 650 den başladık, 1200 süper tenereye kadar çıktım sonra la havle deyip kızan üstadların uyarısı ile aynen senin gibi tenere ile 700x arasında kaldım...

    Ne yazık ki bu segmentte fazla şecenek yok...BMW aşırı pahalı ve aslında herkes çok memnun herkes çok sikayetçi ...direk eledim...suzuki DL 650 de gereksiz pahalı (hem sıfırı hem ikinci eli ) ...tenere yi tip olarak sevemedim bir türlü....peygamber devesi gibi motor ..tasarımını bir şeye benzetemiyorum...evet işlevsel ...az yakıyor.. fiyat makul...her yola geliyor vs. vs.
    Merhaba aslında konuyu ben açmadım ancak konuyu açan arkadaşla derdimiz aynı olduğundan bir şekilde müdahil oldum. Aynı şeyleri tekrarlıyorum kusura bakmayın ama Honda Türkiye'nin NC700x'i pahalı sattığı gibi sürekli zam yapması, çok tutuldu diye sanki çok farklı motorlarmış gibi nc700sa ile arasına bir de 2.500.-TL gibi fiyat farkı koyması rahatsız edici. Yoksa motor tam ihtiyaçlarıma cevap veren bir motor. 120-130 km hızlarda iki kişi rahat seyahat edebileceğimiz bir güce sahip motor bizim için hayli hayli yeterlidir zaten.

    Sizinle aynı şekilde ikinci el f650 alırım ile başladım, bir iki güne öncesine kadar borca harca girip tenere 1200 alırım diye düşündüm sonra çok ağır gerek yok, o kadar para vereceğiz bir yerine birşey olacak diye düşünüp motordan zevk alamayacağız diye düşündüm vazgeçtim. f800 baktım pahalı, ikinci el 1200gs baktım 40-50-60 bin km'ler elimizde patlar diye korktum. maşallah Suzuki zaten petrol ve altından daha fazla değer kazanmış, kimse malımın ederi nedir diye düşünmeden ilanlar vermiş. Bakalım hayırlısı, ihtiyacımıza ve kesemize göre birşey bulacağız elbet.. Tenere'nin bayilere gelmesini bekliyorum.

  6. #45
    Ordinaryus Enduroist ATİLLAYILMAZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Atilla Yılmaz
    Üyelik tarihi
    09-02-2011
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    1,613
    Motosiklet
    XT660Z TENERE
    Marka
    Yamaha

    Standart

    Alıntı Akifz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu haftasonu kızıltoprak'a Tenereyi canlı görnek için gittim. Motor henüz bayilere gelmemiş ,yollarda da göremiyorum. Artçılı seyahat ile ilgili tereddütlerim var, fotoğraflarda artçı için çok az yer var gibi gözüküyor. Bu konuda deneyimlerinizi paylaşabilirseniz sevinirim. Motor gözüme ufak gözüküyor. (1,85 -90kg'yim)
    Bence artçı için yeterli yer var tenere heycan verici motordur benim boyum 173 abs li modele biniyorum ayaklarım yere tam basmıyor ama hala acaba abs siz model alsaydım birazdaha yüksek olsaydı dahamı iyi olurdu diye düşünüyorumBen genelde şehir içi kullanıyorum trafikte süper kıvrak yeteri kadar güçlü 140-150 çok rahat gider bugün yolu gördüm 175 e kadar dayadım gitmem demiyor istediğin zaman motoruma bakabilir inceliyebilirsin.
    Atilla AB Rh- 0533 235 67 13

  7. #46
    Enduroist Üye Akif Arıcan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Akif Arıcan
    Üyelik tarihi
    24-03-2013
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    54

    Standart

    Umarım konuyu dağıtmıyorum , Tenere için farklı ve güzel modlar yapılmış. Gözüme daha bir güzel gelmeye başladı.

    Gagalı model;



    Akropovichler çok yakışmış ,





    nefis !


  8. #47
    Enduroist Katılımcı Üye YunusEmreKuş - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Yunus Emre kuş
    Üyelik tarihi
    13-03-2013
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    115
    Motosiklet
    tiger 250
    Marka
    Kanuni

    Standart

    Hakikaten çok fotojenik motor dişli lastik çok güzel yakışıyor lakin Gaga sanki gidon döndüğünde ve esnediginde sıkıntı olur gibi
    Sunuda söylemeden geçemeyeceğim arka çanta yi hiç sevmedim ama yan cantalara aşığım her motora yakışıyor

  9. #48
    Enduroist Üye Akif Arıcan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Akif Arıcan
    Üyelik tarihi
    24-03-2013
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    54

    Standart

    Yamaha yedek parça ve serviste hiç güven vermiyor bana ya neyse bekliyoruz bakalım.
    Showroomlar da bir içime sinmedi ,70 milyonluk ülkeye 3-5 tane motor geliyor sadece istanbula 2 tane ABS'siz versiyon gelecek galiba.

  10. #49
    Enduroist Katılımcı Üye YunusEmreKuş - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Yunus Emre kuş
    Üyelik tarihi
    13-03-2013
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    115
    Motosiklet
    tiger 250
    Marka
    Kanuni

    Standart

    Bende kime danistiysam honda diyor tenere ye kıyasla ama sıfatı dersen tenere ye yakinim

  11. #50
    Enduroist Üye Aytekin ARIKAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Aytekin ARIKAN
    Üyelik tarihi
    24-03-2013
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    45
    Motosiklet
    F650 GS
    Marka
    Bmw

    Standart

    Benim aklıma şu geldi hemen:
    Diyelim ki ekonomik bir sıkıntımız yok. Ve adamlar bir motosiklet kullanıcısının tüm motosiklet tutkularını karşılayan öyle güzel bir motosiklet yapmışlar ki, offroad deneyim mi istersin, pistlerde hız limitlerini mi zorlamak istersin... Ne istersen var motosiklette. Buna rağmen şöyle bir sıkıntı olmayacak mı? Pazar geziniz için dağlara motosikletinizle tırmanmayı planladınız. Ama bi an önce de o dağa gitmek için bir süre otobanda gitmek zorundasınız da... Hmm.. Hafta içi ne güzel işe gidip gelirken kullandığınız lastiklerle o otobanın hakkını veriyorsunuz. Ama dağa gelince o asfalt lastikleri ile arkadaşlarınız dağ keçisi gibi zıplarken siz derenin kenarında manzarayı seyredip evinize dönersiniz gibi geliyor bana.

    Yani demek istediğim şu. Öyle bir motosiklet bile olsa, yine de uygun kullanım için uygun lastikleri çıkarıp takmak gerekir.

    Nacizane bu soru bana sorulsaydı benim fikrim NC700X'ten yana olurdu. Neden? Hiç offroad yapmamış biri olarak dağ keçiliğine soyunmadan önce motosikletle ilgili temel şeyleri hem zihin olarak hem de performans olarak belli bir seviyeye getirmeliymişim gibi geliyor. Kaldı ki sürüş teknikleri olarak asfalt ile arazi arasında taban tabana zıt olan şeyler var.

    Ne yapardım peki? İlla NC700X ile t TENERE arasında tercih yapmam gerekirse ve sizin gibi ev iş arası seyahat ağırlıktaysa önce NC700X ile konforlu, motosiklet aşkını zedelemiycek sürüşlere devam ederdim. Sonra arazi için belki de örneğin yeni cross gözdelerinden CRF 250 ile arazi sürüş tekniklerini ve becerilerini kazanmaya çalışırdım.

    Buna rağmen tutkunun olduğu yerde mantığı zaptetmek de zordur. O TENERE'nin o vakur duruşu insanı doğaya nasıl da davet ediyor ama di mi?

  12. Aytekin ARIKAN güzel mesajın için 2 üye sana teşekkür etti :

    Özer Erkuş (06-04-2013)

 

 
Sayfa 5 Toplam 19 Sayfadan SeçilenSeçilen 12345678915 ... SonuncuSonuncu

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •