Çok geçmiş olsun.
Çok geçmiş olsun.
Aytekin ARIKAN (28-03-2013)
Geçmiş olsun ALLAH korumuş gerçekten.
Benim gibi yaşlı bir motosiklete sahipsen mutlaka yanında ufak tamiratları yapabilecek bir takım çantan olmalı. Hele uzun yola çıkıyor ise bu çantanın muhteviyatı daha geniş olmalı.
"KAZASIZ SÜRÜŞLER"
Aytekin ARIKAN (28-03-2013)
geçmiş olsun, sonuçta nasıl bir maliyet ile hangi parçalar vs değişti, tamir edildi merak ettim, lastikleri yenilediniz mi mesela?
daha önce de bir vesileyle sormuştum başka bir başlıkta, ilk yardım seti bulunduruyor musunuz motorunuzda diye, o da olmazsa olmaz bir ekipman bence.
Aytekin ARIKAN (28-03-2013)
Çok geçmiş olsun.Güzel paylaşım için ayrıca teşekkürler.
Aytekin ARIKAN (28-03-2013)
geçmiş olsun ucuz atlatılan ama önemsenmesi gereken bir durumu yaşamışsınız.
Aslında O motoru satan vatandaşın bakımlarını yaptırıp size vermesi gerekliydi,ama malesef ülkemizde masraf çıkartmaya hazır motor satılığa çıkmakta.
teker rulmanları zamanında çogu yerde kullanılan çok bilindik fiyatı uygun bir rulman.çamaşır makinalarının kazanlarında ve motor aksamında kullanılırdı mesela.
ben her zaman 2.el aldıgım bir motoru ilk önce baştan aşağı bakıma sokar ondan sonra limitlerine bakarım,ileride başım ağrımasın yolda kalmayalım diye'de bakım aralıklarını hep öne alırım.
bir'de telefon rehberimden istediğim zaman ulaşabileceğim ustaların,parçacıların telefon numaralarını eksik etmem.
Aytekin ARIKAN (28-03-2013)
Geçmiş olsun, musibet bizler için tecrübe demektir. Şehir içinde öyle veya böyle başınızın çaresine bakabilir en kötü şartlarda motoru bir kamyonet üzerine atıp tamircinin yolunu tutarsınız; ya şehir dışında dağın başında kime amca dayı dersiniz, basit bir arızayı kendi imkanlarınızla çözebilecek iken çantanızda takım yoksa ne yaparsınız, telefon tamir takımı sayılmaz bulunduğunuz yerde çekme şansı bile olmayabilir. Ankaralı bir arkadaşımız ( Bilge Gölge nikli Şenol ) Karadeniz'de elektrik tesisatını yakmıştı oturup tek başına komple elektrik tesisatı çekmişti Afrika Twine ama kendisi elektrik elekrtonik mühendisiydi. Motora binmek değil dilini de anlamak lazım, onun için dinlemek, normalin dışındaki seslerin kaynağını çözmek lazım bu size geç kalmadan müdahale imkanı sağlar. Her şeyden önce bakımsız yola çıkmamak gerekir.
Öğrettiklerimiz bize uygulanamaz.
Feministlik kocayı bulunca; komünistlik parayı bulunca biter, ENDUROİST'lik baki kalır.
Aytekin ARIKAN (28-03-2013)
Geçmiş olsun, inşallah tekrarı yaşanmaz.
under construction = Endurocu Adayı
Aytekin ARIKAN (28-03-2013)
Çok geçmiş olsun ,paylaşımınız için çok teşekkür ediyorum. Bu başlıktan çok şey öğrendim. Özelllikle ilk yardım kiti tavsiyesi çok önemli çok atlanıyor...
Bahsettiğiniz Ducati grubu ile ilgili siteminizi çok anlayamadım. Sizin tabirinizle yardımcı olmadılar mı bu ciks motorcular.
Aytekin ARIKAN (28-03-2013)
çok geçmiş olsun. dilerim ki hiç kimsenin başına bu tür olay gelmesin.
Aytekin ARIKAN (28-03-2013)
çok geçmiş olsun. ilk motorculuk yıllarında böyle olaylar çoğu kez ciddi kaygılara yol açar( ben de öyle olmuştu zira) . umarım öyle olmaz. nihayetinde büyük bir musibet atlatmışsınız ve neredeyse 10 000 nasihate bedel olmuş.
Aytekin ARIKAN (28-03-2013)