Ben hangi model olduğunu çözemedim... Daha çok Tenere ve NCX'e benziyor... :-)
Ben hangi model olduğunu çözemedim... Daha çok Tenere ve NCX'e benziyor... :-)
Seyahat sürecinin sonunda vardığınız tek yer kendi benliğinizdir...
https://www.facebook.com/yolajandam
Bi süpermoto havası da hakim. Ama enduronun atası olduğu kesin. Tasarımın sadeliği, işlevselliğin ön planda oluşu, keskin hatlar... Müthiş! En beğendiğim modeldir. Ya Prototype V1 ya da V2 bu model... Günümüz ekonomik şartları konseptin tamamına hakim olduğu için ön planda yakıt tüketimi azlığı tasarımda asıl amaç olmuş gibi. : D
Aras Acer (02-04-2013),Timuçin Özkan (02-04-2013)
Tenereciler ve Ncx'ciler alınmasın lakin ön aksanı Tenereye çok benzediği kesindir. Denge, frenleme ve motor performansı standartı sanki Ncx modelinin birebiri gibi GS'ye benzeyen herhangi bir aksanı olmasa da ancak hız ve konfor olarak yakın olduğunu düşünüyorum... Yakıt tüketiminin azlığı dediğin gibi asıl amaç olmuş... :-)
Seyahat sürecinin sonunda vardığınız tek yer kendi benliğinizdir...
https://www.facebook.com/yolajandam
Aras Acer (02-04-2013)
Ben ce enduro değil, custom chopper cizgileri var
Aras Acer (02-04-2013)
Valla güzel işçilik çıkarmış helal olsun, yokuş aşağı kaptırıp gidiyor. Çocukluğumda yaptığım bilyalı arabalardan çok daha başarılı bir çalışma, o zmanlar aklımıza gelmemiş. Tekere diş bile yapmışlar.
Aras Acer (02-04-2013)
Motorunuzun kıymetini bilin koca adam kendine motor yapmış kesinlikle Custom
Öğrettiklerimiz bize uygulanamaz.
Feministlik kocayı bulunca; komünistlik parayı bulunca biter, ENDUROİST'lik baki kalır.
Aras Acer (02-04-2013)
Vibrasyonun dedesi bunda.
AFRİCA TWİN
Aras Acer (02-04-2013),Berkay Ömür (03-04-2013)
Bence bir an önce seri üretime geçmelidir... :-)
Seyahat sürecinin sonunda vardığınız tek yer kendi benliğinizdir...
https://www.facebook.com/yolajandam
Aras Acer (03-04-2013)