Enduroist Slogan
Bizi Takip Edin Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
Kayıt ol
Sayfa 6 Toplam 19 Sayfadan SeçilenSeçilen ... 234567891016 ... SonuncuSonuncu
51 den 60´e kadar. Toplam 182 Sayfa bulundu
  1. #51
    Enduroist Katılımcı Üye Kaan Öztürk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Kaan Öztürk
    Üyelik tarihi
    16-03-2013
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    125
    Motosiklet
    tenere XT660Z
    Marka
    Yamaha

    Standart

    Alıntı Akifz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yamaha yedek parça ve serviste hiç güven vermiyor bana ya neyse bekliyoruz bakalım.
    Showroomlar da bir içime sinmedi ,70 milyonluk ülkeye 3-5 tane motor geliyor sadece istanbula 2 tane ABS'siz versiyon gelecek galiba.
    Yedek parça ve servis ağında Honda ve BMW markasının yanına hiçbiri yaklaşamaz.
    Motosikletimi servise verdikten sonra, motorumun gözümün önünde olmasını tercih ederim. Ona manevi destek verecekmişim gibi tedavi sırasında bakıp sırtını okşamam lazım. Takıntı sanırım
    Yamaha Tenere 'nin basit mekaniği ile ilgili hiçbir sorun yaşamazsın. Hatta birçoğunu garantisi bittikten sonra kendin yapabilirsin. Lastik değiştirmeye kadar.
    Yedek parça sorunu ise tüm markalar için, internet üzerinden alışveriş sistemi hızlandığı için maksimum 15 gün. Eskiden di parça beklemeler v.s. Eski yamaha bayii Samura motordan 2 ay şaft dişlisi beklediğimi hatırlıyorum da kabustu. eskilerde Kawasaki kullananlar neler anlatır dinlemek lazım

  2. Kaan Öztürk, bu güzel yazın için sana Teşekkür Edildi.

    Aytekin ARIKAN (08-04-2013)

  3. #52
    Enduroist Katılımcı Üye Kaan Öztürk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Kaan Öztürk
    Üyelik tarihi
    16-03-2013
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    125
    Motosiklet
    tenere XT660Z
    Marka
    Yamaha

    Standart

    Alıntı ArtDireksiyon Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benim aklıma şu geldi hemen:
    Diyelim ki ekonomik bir sıkıntımız yok. Ve adamlar bir motosiklet kullanıcısının tüm motosiklet tutkularını karşılayan öyle güzel bir motosiklet yapmışlar ki, offroad deneyim mi istersin, pistlerde hız limitlerini mi zorlamak istersin... Ne istersen var motosiklette. Buna rağmen şöyle bir sıkıntı olmayacak mı? Pazar geziniz için dağlara motosikletinizle tırmanmayı planladınız. Ama bi an önce de o dağa gitmek için bir süre otobanda gitmek zorundasınız da... Hmm.. Hafta içi ne güzel işe gidip gelirken kullandığınız lastiklerle o otobanın hakkını veriyorsunuz. Ama dağa gelince o asfalt lastikleri ile arkadaşlarınız dağ keçisi gibi zıplarken siz derenin kenarında manzarayı seyredip evinize dönersiniz gibi geliyor bana.

    Yani demek istediğim şu. Öyle bir motosiklet bile olsa, yine de uygun kullanım için uygun lastikleri çıkarıp takmak gerekir.

    Nacizane bu soru bana sorulsaydı benim fikrim NC700X'ten yana olurdu. Neden? Hiç offroad yapmamış biri olarak dağ keçiliğine soyunmadan önce motosikletle ilgili temel şeyleri hem zihin olarak hem de performans olarak belli bir seviyeye getirmeliymişim gibi geliyor. Kaldı ki sürüş teknikleri olarak asfalt ile arazi arasında taban tabana zıt olan şeyler var.

    Ne yapardım peki? İlla NC700X ile t TENERE arasında tercih yapmam gerekirse ve sizin gibi ev iş arası seyahat ağırlıktaysa önce NC700X ile konforlu, motosiklet aşkını zedelemiycek sürüşlere devam ederdim. Sonra arazi için belki de örneğin yeni cross gözdelerinden CRF 250 ile arazi sürüş tekniklerini ve becerilerini kazanmaya çalışırdım.

    Buna rağmen tutkunun olduğu yerde mantığı zaptetmek de zordur. O TENERE'nin o vakur duruşu insanı doğaya nasıl da davet ediyor ama di mi?
    selam Aytekin,
    Çok güzel bir noktaya değinmişsin. Bendeki lastikler metzeller tourance. Motorum ise Tenere. Konu başlığı olarak iki motosiklet kıyaslamasına gidilmesi alakasız aslında. Topiğin başlarında arkadaşlarım gereken cevaplamaları yapmışlar,kanımca tespitler tam yerinde.
    Tenere ile CRF 250 kıyaslamak olamayacağı gibi Tenere ile NC 700 de o kadar alakasız. Şunu açıklık getirmek gerekirse "dual purpose" kavramı bu mantıktan çıkmış. Nc700x Ne kadar naked yada enduro kırması ise, Tenere de o kadar cross kırması Tenere ile mazim çok eski olmamasına karşın, şunu kesin ifade edebilirim Tenere'nin ağır arazi şartlarındaki performansı hakikatten şaşırtıcı üstelik TCK 80 lastikler üzerinde olmadan. Ne beklediğimiz sorunu sormak lazım. Arazide antilop olmak hakikatten keyifli bir hobi yada spor Ama işin içine yol yapmak ver her koşulda sürmek var ise CRF sınıfta kalır.23 lt depo ve Aşılmış afrika kıtası. Adını aldığı Tenere bölgesi ise, Büyük Sahra Çölünde. Dakar mazisi v.s. Hepsi bence etken. Bizler Türkiyede yaşıyoruz, anadolu otobanını kullanıyoruz ayaklarımız yere basmalı Bu anlamda Size katılıyorum.

  4. Kaan Öztürk güzel mesajın için 2 üye sana teşekkür etti :

    Aytekin ARIKAN (08-04-2013),BY (08-04-2013)

  5. #53
    Enduroist Katılımcı Üye YunusEmreKuş - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Yunus Emre kuş
    Üyelik tarihi
    13-03-2013
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    115
    Motosiklet
    tiger 250
    Marka
    Kanuni

    Standart

    Birde söyle diyorlar NC700X çok ehil olmayan biri kullanir lakin tenere hata kabul etmez tepkileri ayarsiz zor motor diye anlattı birkaç kişi

  6. #54
    Enduroist Katılımcı Üye Alper Uca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    alper uca
    Üyelik tarihi
    09-04-2013
    Bulunduğu yer
    istanbul
    Mesajlar
    186
    Motosiklet
    crf250l
    Marka
    Honda

    Standart

    yaklaşık 1 sene nc700x kullandım ,oturuş pozisyonu hariç kesinlikle enduro değil lakin motora söyleyecek laf yok,10 numara,şehiriçi için ideal ,ekonomik,seri ve atak,inanılmaz dengeli,tek kusuru arazi için yapılmamış,hafif stabilize bir yolda bile nazlanıyor,asfaltta sürdüğünüzdeki reaksiyonların tam tersini vermeye başlıyorki kullanılan lastiğin etkisi çok büyük,şu anda crf250l aldım her isteğime cevap veriyor,tabiki 700x deki performans yok ama honda kalite ve dengesi devam ediyor,bence para performans oranına bakılırsa nc700x kaçırılmayacak bir motor,pişman olmazsın,2. elde satma sıkıntısıda yaşamazsın,honda sonuçta.

  7. #55
    Banned
    Isim
    Ali Altuntaş
    Üyelik tarihi
    02-04-2013
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    70
    Motosiklet
    NC700x
    Marka
    Honda

    Standart

    Nc700x yapılan testlerde ilk 50.000km de motorda Sıfır aşınma oluşmuş.
    Bilgilerinize

  8. #56
    Ordinaryus Enduroist Sertan Karamollaoğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Sertan Karamollaoğlu
    Üyelik tarihi
    14-08-2012
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    1,153
    Motosiklet
    CRF 1000 L Africa Twin
    Marka
    Honda

    Standart

    Alıntı apiboy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yaklaşık 1 sene nc700x kullandım ,oturuş pozisyonu hariç kesinlikle enduro değil lakin motora söyleyecek laf yok,10 numara,şehiriçi için ideal ,ekonomik,seri ve atak,inanılmaz dengeli,tek kusuru arazi için yapılmamış,hafif stabilize bir yolda bile nazlanıyor,asfaltta sürdüğünüzdeki reaksiyonların tam tersini vermeye başlıyorki kullanılan lastiğin etkisi çok büyük,şu anda crf250l aldım her isteğime cevap veriyor,tabiki 700x deki performans yok ama honda kalite ve dengesi devam ediyor,bence para performans oranına bakılırsa nc700x kaçırılmayacak bir motor,pişman olmazsın,2. elde satma sıkıntısıda yaşamazsın,honda sonuçta.
    Alper selamlar,

    Bende senin gibi düşünüyorum. Tek merak ettiğim NC700X'te Pirelli Corsa MT60 RS lastikleri kullanırsak biraz daha araziye girebilen bir motor olur mu acaba?

  9. #57
    Enduroist Üye Akif Arıcan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Akif Arıcan
    Üyelik tarihi
    24-03-2013
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    54

    Standart

    Önceki gönderilerde çokça belirtildi ama aşağıda linkini verdiğim forumu incelerseniz Tenereyi asfaltta görmek zor. Adamlar sürekli enduro, hard enduro ,dağ tepe takılıyorlar Tenere ile. Nc700x bu yollara girebilir mi bilemiyorum. İki motor gerçekten farklı, öncelikle kullanım amacını belirlemek lazım. Tenere ile sanki cross motormuş gibi zıplayış fotoları da gördüm. Belirtildiği üzere arazi performansı gerçekten üst düzey bir makina. Şahsen beni de bu tarafı çekiyor işte. Ama böyle parkurları, yolları da İstanbul'da nerede bulacaksam.


    http://advrider.com/forums/showthrea...423225&page=41

  10. #58
    Enduroist Kadim Üye AtagünTERZİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Atagün
    Üyelik tarihi
    19-03-2012
    Bulunduğu yer
    ANKARA
    Mesajlar
    527
    Motosiklet
    XL1000VA Varadero
    Marka
    Honda

    Standart

    Alıntı twili Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Alper selamlar,

    Bende senin gibi düşünüyorum. Tek merak ettiğim NC700X'te Pirelli Corsa MT60 RS lastikleri kullanırsak biraz daha araziye girebilen bir motor olur mu acaba?
    Sertan illaki lastikleri değiştiğinde arazi yeteneği bir miktar artacaktır. Ama nc bence sehirde guzel. Arazi icin amortisor, lastik ebatları filan bence uygun değil. O nedenle nc yi yol dısına sürmek onun doğasına uygun değil gibi geliyor bana.

  11. AtagünTERZİ, bu güzel yazın için sana Teşekkür Edildi.

    Recai Topallar (11-04-2013)

  12. #59
    Ordinaryus Enduroist Sertan Karamollaoğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    Sertan Karamollaoğlu
    Üyelik tarihi
    14-08-2012
    Bulunduğu yer
    İstanbul
    Mesajlar
    1,153
    Motosiklet
    CRF 1000 L Africa Twin
    Marka
    Honda

    Standart

    Alıntı serway Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sertan illaki lastikleri değiştiğinde arazi yeteneği bir miktar artacaktır. Ama nc bence sehirde guzel. Arazi icin amortisor, lastik ebatları filan bence uygun değil. O nedenle nc yi yol dısına sürmek onun doğasına uygun değil gibi geliyor bana.
    Katılıyorum. Benim tek derdim. Mevcut lastikler köy yollarında, toprak yolda, vb yerlerde çok rahatsız edici. Ben zaten bu motorla araziye girmem ama biraz daha imkan olsun elimin altında diye düşünüyorum.

  13. #60
    Enduroist Kıdemli Üye Abdullah BATIK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Isim
    ABDULLAH BATIK
    Üyelik tarihi
    04-08-2012
    Bulunduğu yer
    SAKARYA
    Mesajlar
    382
    Motosiklet
    tvs apache
    Marka
    Diger

    Standart

    Alıntı twili Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Katılıyorum. Benim tek derdim. Mevcut lastikler köy yollarında, toprak yolda, vb yerlerde çok rahatsız edici. Ben zaten bu motorla araziye girmem ama biraz daha imkan olsun elimin altında diye düşünüyorum.
    Crf alacaksın sen anlaşıldı

 

 
Sayfa 6 Toplam 19 Sayfadan SeçilenSeçilen ... 234567891016 ... SonuncuSonuncu

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •