"There is no dark side of the moon really. Matter of fact it's all dark."
34 DU 0415
AB Rh+
alierdenizertem@gmail.com
Levent COŞKUN (11-04-2013)
Arkadaşlar bizim motorlar Amerika'da yapılan testlere göre ilk 50.000km de motorda sıfır aşınma tespit edilmiş.
Ben yılda en az 20 - 30bin süren biri olarak galiba Nc700x ile km rekoru kıracağım.
Konu motojektif tarafından (10-04-2013 Saat 10:50 ) değiştirilmiştir.
bide benim motosiklet gri renk, seninki ne renkti? siyah sanirim cunku toplu sipariste sadece siyah istenebiliyor?
Saygilarimla,
Halil
[QUOTE=Leobiz;167980]Kendin bantlarıyla yapıştırdın o zaman? Ben de onu yapayım temizledikten sonra.
İlave olarak silikonladim hem extendayi hemde ducktaili.
"There is no dark side of the moon really. Matter of fact it's all dark."
34 DU 0415
AB Rh+
alierdenizertem@gmail.com
Sikaflex kullanın. inşaat tipi olanını, ömür boyu orada kalır. ben 3mm (neredeyse en küçüğü) 2 yada 3 perçin attım, dış kenarlardan boyayı çatlattı. çok belli olmasa da gerek yoktu çatlatmaya boyayı.
sadece tavsiyem, küçük marangoz işkencelerinden alın yoksa ve silikonu sürdükten sonra cidden 24 saat oda sıcaklığında işkenceyle sıkışmış halde bırakın. delme,vida vs. gerek kalmaz., ömür boyuda çıkmaz. ama acele etmeyin 1 gün evde beklesin.
sikaflex -292i , marin tip yapıştırıcı, izolasyon silikonudur.
Konu Can Ekin tarafından (10-04-2013 Saat 15:15 ) değiştirilmiştir.
Levent COŞKUN (11-04-2013)
Şefim,
Ben bunu daha önce denedim. Orta ayak kompleks bir parça. Yayları kıvrımları derken oldukca ilgi ve zaman isteyen bir üretim gerekiyor. Temelinde denge olduğu için açıları da çok iyi ayarkamak gerekiyor. Özellikle de hataya izin vermeyecek şekilde risk algısı gerekiyor. Benim araştırmalarımın sonunda, bu tarz işleri yaptırdığım arkadaşlarım, "abi, verelim biz belyüz lira da, git orjinali al" demeleriyle son bulmuştu.
Varmayı değil, sürmeyi seviyorum...
Honda VFR800XA
* RoSPA Advanced Riding Instructor
Membership 69332
* IBA MEMBER
Membership 60475
Can selamlar,
Bugün seni mi gördüm ve selamlaştık 12 civarı otobanda? Ya da bizden birimiydi. Eşiyle sanırım vardı ve Givi metal topcase vardı.
Bu arada bugün 12.000 bakım yaptırdım, ayrıca zincir, ön arka balata değişimi yaptırdım motora. Parçaları ben götürdüm Esengül'e. Sadece yağ filtresini onlardan aldım. Toplam 250TL para ödedim. Benim motorun bakımı sırasında Levent'in motora Tutoro montajını yaptık. Bence 2li uç hala sorunlu. Sanırım Levent'te tekli ucu kullanmaya geçecek. Levent sende biraz kullandıktan sonra yorumlarsan sevinirim.